Bölüm beş- Hastane

86 11 3
                                    

Eve gittim çok yorgundum. Hemen odama çıktım . Bir saat uyudum. Kalktığımda midem bulanıyordu, başım ağrıyordu. Annem odaya geldi. Ne oldu diye sordu. Bende hastalandım herhalde bir şeyim yok dedim. Annem ateşimi ölçtü. Ateşim çok çıktı. Annem hastaneye gitmemiz gerektiğini söyledi . Babam arabayı hazırladı ve sonra hastaneye gittik. Hastanenin içine girdik. Ondan sonra bir doktorun odasına girdik. Ateşimi ölçtü , serum verdi. Ondan sonra biraz uyudum. Biraz dediğim 4 saat. Ne kadar az dimi. Neyse şakanın sırası değil. Kalktığımda saat sabah 10'du. Anlaşılan bugün okula gitmeyeceğim. Hastaneden çıktık eve döndük annem biraz dinlenmem gerektiğini söyledi. Bende gözümü kapatıp biraz uyudum. Kalktığımda yanımda zeynep vardı. Beni merak etmiş. Zeynep annesiyle gelmiş . Annesi Leyla teyzede aşağıda annemle oturuyordu. Zeynep hocanın verdiği ödevleri yapmak için odama gelmiş . Ay canım arkadaşım beni ne kadar umursuyor. Okulda neler olduğunu sordum . Bir şey olmadığı söyledi. Bende Tamam dedim . Yarın hastalığım geçerse yarın okula gideceğimi söyledim . Sonra zeynep ve annesi biraz oturup gittiler . Bende ödevim ne olduğuna baktım ve yatağıma girdim. Telefonuma baktım. Orkun mesaj atmış . İlk baktımda tanıyamadım ama sonra anladın. Geçmiş olsun yazmış . Bende ona teşekkürler dedim. Ben iyiyim falan yazdım. Aslında orkun iyi çocuk. Ben tanıyamamışım onu. Neyse ben yatağıma girdim . Biraz kendime gelmiştim . Bu arada alp de geçmiş olsun diye mesaj atmış bende ona teşekkür ettikten sonra uyudum. İnşallah sabah kalktığımda iyileşirim.

Hep Yanımda OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin