Okula yeni gelen öğrenci yani adını Alp'ten öğrendiğim Orkun yanıma gelip"Bir seninle tanışmadım,Orkun ben" dedi.Kafamı sallayarak tebessüm ettim ve"Merve,memnun oldum"diyerek oldukça ciddi tanışma faslını geride bırakarak elini sıktım.
Edebiyat dersinden gelen matematik enerjimi bir hayli yükseltmişti.Çoğu insanın aksine matematiğe aşık bir insandım.Zevkli,düşündürü ve kafa yorulabilen bir ders olması hoşuma gidiyordu.
Matematik hocası bir süre sonra geldi.Fakat hoca değişmişti ve bu yüzden dersin çoğu tanışma faslıyla geçti.Adının Dilek olduğu,7. yılı olduğu...
Edebiyat hariç diğer dersler boş geçti ve buda okulun hızlı bir şekilde sona ermesini sağladı.Dilek hoca bizim seviyemizi bilmediğinden dolayı bir sınav yapacağından bahsetmişti ve benim de çalışmam gerekiyordu.Yeni gelen bir hocanın gözünde kötü izlenim bırakmak kadar kötü bir şey olacağını sanmıyorum.
Matematikten testler çözdükten sonra geçmiş sorulara baktım.Yorulduğumu hissettiğim zaman yeterli olduğunu anladım ve gri kurşun kalemi test kitabının arasına koyarak kapattım.
Mutfağa indim ve su ısıtarak kahve yaptım.Kulplu bardağa koyarak odama çıktım.Kahvemi yavaş yavaş,tadını alarak içmeye başladım.
Bu arada size sevgilim yok demiştim ya,şimdi yok.Nasıl oluyor mu diyeceksiniz,anlatayım o zaman...