Ben, Zeynep, Alp ve abim çok güzel bir cumartesi pazar geçirmiştik. Ama bu çok uzun sürmedi. Pazar döndü dolaştı yine bizi buldu. Hiç halim yoktu ama yinede yatağımdan kalkmak zorunda kaldım. Siyah pantolonumu ve üstüne müthiş T-shirt giyip abimin odasının oraya gittim. Küçüklüğümden beri hiç abimin odasına kapıyı çalıp girmedim. Odaya direkt dalarım. Yine aynısını yaptım ve odaya kapıyı çalmadan girdim. Abimde korkudan yatağından kalktı. Bende Direkt merdivenlerden aşağıya inerek kaçtım. Kahvaltıya oturdum. Abimde benim arkamdan kahvaltıya oturdu. Kapı çaldı ve bende direkt çantamı alıp kapıyı açtım. Gelen Alp ve Zeynepdi. Hemen yola koyulduk. Yol boyunca derslerden falan konuştuk. Ve nihayet okula geldik . Sınıfımız 12/A'ya çıktık. Kaa'ın yanına oturmak zorundaydım. Mağlum matematik hocası sağol olsun. İlk ders matematik. Dersten bir şey anlayamadım çünkü bütün ders boyunca Kaan bana baktı. Ders, sonunda bitmişti. Kimyaydı ama bugün hoca derse gelmeyecekti. Bizde bunu müdürden öğrenmiştik.
Müdür sınıfa gelip konuşma yaptığı için dışarı çıkamamıştık. Zilde hemen çalmıştık .Bu dersi Kaan ile birlikte geçirmek istemediğim için Alp'e yalvarmak zorunda kaldım. Alp bunu kabul etmedi. Birden Orkun konuşmaya başladı.
- Merve sence Alp bunu kabul eder mi ? Dedi. Alp da beni hemen Orku'nun yanına oturturdu.
Nasıl akılsız bir arkadaşımın olduğunu o an anladım. Orkun hemen konuşmaya başladı.
- Siz neden Kaan ile konuşmuyorsunuz ? dedi . Bende ona
- Her şeye burnunu sokma . Deyip Kaan'ın yanına gittim.
Her şeye burnunu sokmaya çalışmasın bence diyordum içimden. O sırada zil çaldı. Ve dersleri işleye işleye son derse geldik. Dersin bitmesine son on dakika kala hoca bombayı patlattı ve yarın okulda bir balo olacağını söyledi. Balo olacağına ben hariç herkes sevindi. Ya ne gerek vardı baloya.
Okul bitti ve biz eve gittik. Zeynep,Alp,abim ve ben alışverişe gittik. Zeynep ile alışverişe normalde gitmem ki gitsem de onu dinlemem. Ama bu sefer sanırım onu dinlemek zorundayım. Yani baloya pantolonla gidersem bütün okul beni konuşur. Alışverişe gittik. Alışveriş merkezide babam bizi bırakmıştı.
Zeynep ile yüz tane elbise denedikten sonra bir tane elbise bulduk. Alp de kendine kıyafet almıştı. Alışverişi bitirdiğimizde hemen eve gittik. Ben hemen odama girdim . Kıyafetimi değiştirip yatağa girdim. Acaba yarın neler olacaktı ?
Bir bölümün daha sonuna geldik. İnşallah bu bölümü beğenmiş sinizdir
😊😊😊😊😊😊😊