Bölüm Yedi -Abim

76 11 0
                                    

Eve Alp ve Zeynep ile gideceğim. Onlarda abimi görmek için bizim eve gelecekler. Okuldan çıktık yolda yürümeye başladık. O anda Zeynep konuşmaya başladı.

Merve siz Kaan ile sevgili olsanız ne güzel olur değil mi? dedi.

Alp ve ben tabi ki ona çok kızmıştık. O sırada Alp konuşmaya başladı.

Zeynep, sen ne diyorsun. Daha geçen sene o Leyla denen kız ile beraberdiler. Merveyi bırakıp o kıza gitti.

Alp, ama bence Merve ona bir şans vermeli . Kaan Merve için ne kadar uğraşmıştı biraz hatırlasana.

Zeynep, benim için çok uğraşmış olabilir. Ama o geçen senede kaldı, ben onu artık istemiyorum. O benim artık zerre kadar umurumda değil. Merve lütfen benimle biraz Empati kur.

Merve, tamam tatlım sen de haklısın ama sen yine evde biraz düşün.

Tamam Zeynep tamam şimdi bu konuyu burada kapatalım.

O sırada Alp sanki konuşma sırasını bekliyordu ve konuşma sırası ona gelmiş gibi atıldı.

Merve Orkun çok yakışıklı bence sen git Orkuna . Hem Orkunla çok yakışıyorsunuz.

Alp ,ama ben onu sevmiyorum. Sadece arkadaşım o benim. Sınıf arkadaşım.

Tamam minnoş konuyu burada kapattım ,dedi.

Sonun da be alp dedim bende.

Bu saçma sevgili olayını konuşa konuşa evin kapısına kadar gelmiştik. Evin kapısını çaldım. Kapıyı annem açtı ve abimin geldiğini söyledi. Bende koşa koşa salona gittim ve hiçbir şeyi umursamadan abime sarıldım. Abim eğer biraz daha sarılmaya devam edersem nefessiz kalmasına sebep olacağımı söyledi. Bende sarılmayı bıraktım. Sonra sırayla Alp ve Zeynep sarıldı. Biz küçükken Alp, Zeynep,ben,ve Abim dışarıda aynı 4 kardeş gibi gezermişiz. Ne güzel ya.

Yaklaşık 2 saat oturup konuştuk. Sonra yemek yemek için sofraya geçtik. Yemek yedik , sonra biraz oturduk. Evdeyken saatler akıp gitmiş . biz dördümüz dışarı çıkmaya karar verdik. Ve saat 11.30 . Ne güzel ya. Ama biz saate aldırmadan dışarıya çıktık.Bir parka gittik ve orada bir banka oturduk. Biz Abime sorular sorduk Abim bize sorular sordu . O sırada gözüm karşı bankta oturanlara takıldı. Orada oturan Orkundu. Ve yanında iki kişi vardı .Ben ona bakarken bir an göz göze geldik ben hemen gözlerimi kaçırdım. Tam o sırada Abim bana sevgilin var mı ,dedi. Bende yok, dedim. Abim de o zaman niye sabahtan beri o karşı banktaki çocukla bakışıyosunuz , dedi. Bende o benim sınıf arkadaşım falan dedim. Abim Alp ve Zeynep gibi konuları uzatmadığı için bana tamam meleğim ,dedi.

Sonra Abim bence eve gidelim dışarısı baya soğudu hasta filan olmayalım ,dedi. Nasılsa ben 1 ay buradayım dedi . Biz Abimin bir ay burada kalacağını duyunca çok sevindik. Anlatamayacağım kadar çok sevindik biz. sonra önce Zeynep ve sonra Alp evine bıraktık. kendi evimize geldik içeri girdik çok yorgun olduğumuz içi Abim kendi odasına ben kendi odama geçtim. Neyse ki yarın cumartesi. Abimle kalacaktım. çok sevinçliyim yaa. Size bankta ne olduğunu anlatmamıştım. Hemen anlatayım. Bir yerden Kaan konusu açıldı ve Abim o zaman Şöyle dedi, Bir daha o çoctuğun ismini duymayacağım dedi. Bana da, Eğer onu senin yanında görürsem onu Türkiyenin en doğusuna kadar kovalarım demişti .

Merve bana bugün evde düşünmemi söylemişti . Ben onunla çekildiğimiz fotoğrafların hepsini yanıma aldım ve düşündüm. Biz onunla sevgili olamazdık ve olmazdık olamazdık. ya biz tam sevgiliyken yine gelirse ne olur o zaman. Ama ya gelmezse . O Leyla ile ilk sevgili olduklarında ben bitmiştim . Hatta hastaneye kaldırıldım . O yüzden hiç kimse onun hayatıma girmesini ve yine hayatımı karartmasını istemiyor. Gözyaşlarımı sildim ve fotoğrafları yerine koydum ve yatağıma girdim. Düşündüm sanki ben istemez miydim biri hep yanımda olsun...

Bu bölümün nasıl olduğunu yorumlara yazın. Sizce yeni bölümler gelsin mi...

Hep Yanımda OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin