Dva týdny do posledního zápasu s Havraspárem. Garry na trénincích přitvrdil, ne tak jako před Zmijozelem, ale přitvrdil. Je naprosto nepravděpodobné, že prohrajeme, ale Garry nemíní přijít o pohár kvůli naší lenosti. Jack špatně odrazil potlouk, který mě srazil na zem. Už jsem se chystala přistát, byla jsem dva metry nad zemí, když mi potlouk vrazil do koštěte a já jsem z něj spadla. Vůbec jsem nemohla popadnout vyražený dech. Snažila jsem se co to šlo. První u mě byl Tyler Hamilgton. Rychle mi dech nějakým pohybem vrátil. Konečně jsem se mohla pořádně nadechnout. Vdechla jsem čerstvý vzduch do plic a vydechla jsem. ,,Děkuju" podívala jsem se na Tylera vděčně. ,,Za málo. Pro jistotu tě doprovodím na ošetřovnu" nabídnul se Tyler. Je opravdu hrozně milý, je škoda že si k němu Christopher nemůže najít cestu. ,,Co se tu děje?" Garry se k nám přihnal. ,,Zbloudilý potlouk. Nic to není" chopila jsem se slova dřív, než mu Tyler stačil říct nejhorší scénář. ,,Nic?! Okamžitě jdi na ošetřovnu! Tyler s tebou. Jacku! Seš úplně nemožný?!" Garry zrudnul jak řval. Nechci na ošetřovnu, ale budu ticho. Tyler mi pomohl na nohy. ,,Koště ti vezmu. A řeknu i Drakeovi" Roxane se u nás rychle zastavila a hned letěla dál. Bála se Garryho, on totiž opravdu zuřil. Nechápu proč, je to jen zbloudilý potlouk. Stalo se to už několikrát, nemusí to tolik hrotit. ,,Zdá se mi že kulháš" poznamenal Tyler. Přiznávám, dopadla jsem tak trochu na nohu a příjemné to nebylo. ,,To se ti jen zdá" odfrkla jsem si. Nebudu fňukat, nejsem malá. ,,To se mi teda nezdá. Poslouchej, potřebujeme tě zdravou. Řekni že tě to bolí, protože je lepší to přiznat teď mně a ne kvůli tomu přijít o pohár" prohlásil. Protočila jsem oči. Na jednu stranu má pravdu, ale má osobnost mi nedovolí přiznat to nahlas. Táta Sirius je úplně stejný.
,,Kromě toho kotníku jsi naprosto v pořádku. Měl by se spravit do pěti dnů. Kdyby se to zhoršovalo tak přijď. Víš že jsi ho měla loni zlomený" prohlásila madam Pomfreyová. ,,No jo furt" povzdechla jsem si a seskočila jsem z lůžka. Nebyl to dobrý nápad, zavrávorala jsem a Tyler mě chytil. ,,Opatrně! Jako bych znovu viděla tvého otce za mlada" Pomfreyová pokroutila hlavou. To mi říká spousta lidí. ,,Díky za pomoc" usmála jsem se a vydala jsem se pryč. Tyler kráčel za mnou. ,,Já říkala že to nic není" pronesla jsem. ,,Nic není? Kulháš a loni jsi ten kotník měla zlomený" Tyler na mě ukázal prstem. Teď se chová jako Drake, takhle ho nepoznávám. ,,Nemusíš na mě hned vyjíždět"
,,Já na tebe nevyjíždím. Já ti jen říkám pravdu. No to si děláš prdel" Tyler se podíval před nás. Taky jsem se tam podívala. Matthias a nějaký jeho kamarád šli proti nám a očividně si nás taky všimli. Nemyslela jsem si, že má Tyler ve slovníku i nějaké takové slovo. Ikdyž, je to Drakeův bratr. Otočila jsem se zpět na Tylera. ,,Budeme spolu mluvit a budeme dělat že je nevidíme" ujasnila jsem. ,,No jo" povzdechl si Tyler. ,,Nemyslela jsem si že máš až takový slovník" poznamenala jsem. ,,Sedmnáct let s ním žiju. To by jsi se divila co všechno mě naučil. Ne všechno je špatné, jen to nepoužívám" usmál se. ,,Becco, mohl bych s tebou mluvit? Bez tvého osobního hlídače, prosím" promluvil na mě Matthias. ,,Becca s tebou mluvit nebude hade, to zaprvé. Za druhé, nejsem žádný osobní hlídač. Jasně ti říkám že dokud budu na téhle škole tak ona s tebou mluvit nebude. Sbohem" zavrčel Tyler, popadl mě za ruku a táhl mě pryč. Já ho nepoznávám. Je jako hlídací pes, úplně jako Drake. ,,To jste si ještě skočili na kafíčko nebo co? Garry je úplně rudý vzteky. Co čumíš hade?" Drake řval snad na celý hrad. ,,Jste naprostí tupci" smála jsem se. ,,Tak si vyskoč. Odnesu tě" pobídnul mě Drake.Po tom, co mě Garry málem umačkal radostí z toho, že žiju a nic mi není, a po rychlé sprše jsme s holkama šly za klukama. Fred s Christoperem seděli na Christopherově posteli a povídali si, Sally a James hráli kouzelnické šachy, Taylor s Mitchem a Davidem si četli, Rupert s Brigitte hráli Řachavého Petra a já si s Gerardem povídala. ,,Zdá se mi, že se k tobě Garry poslední dobou chová jinak" poznamenal Gerard. ,,Jak jinak?" otočila jsem se na něj. Co to mele? Přece jsme si s Garrym jasně řekli že mezi náma nic nebude a rozhodně mi nepřijde, že se Garry chová jinak. S Garrym se od začátku roku bavíme víc než minulé roky, ale to jen kvůli tomu, že je letos kapitán. Gerard se uchechtl. ,,Jsi jedna z nejinteligentnějších holek, které znám, ale tohohle si nevšimneš. Garry po tobě pokukuje a je k tobě až moc přátelský" poukázal. Změřila jsem si ho pohledem. Vážně mě chce nasrat. ,,Já už mlčím. Ale zkus se zeptat třeba Freda" Gerard pokynul hlavou k Fredovi. ,,Co já?" Fred se podíval naším směrem. ,,Akutní věc. Pojď sem" přikázala jsem. Teď budou padat hlavy. Fred přišel k nám a sedl si na Gerardovu postel. ,,Tak co je?" Fred se podíval na mě a pak na Gerarda. ,,Nepřijde ti že se Garry chová k vlčici jinak?" zeptal se Gerard. ,,Vždyť to je naprosto očividné. To by viděl i slepí" zasmál se Fred. Zamračila jsem se na něj. Vstala jsem a vydala jsem se ke dveřím. ,,Tuhle pošahanou společnost opouštím" prohlásila jsem. Holky se zvedly a vydaly se za mnou. ,,Co jste jí provedly?" James se rozhlédl po pokoji. Otevřela jsem dveře a vyšla jsem ven, následována holkama.
Sally má poslední dobou nějakou divnou náladu. Pořád chce jedné z nás plést copy. Ikdyž má hůlku, stejně nám je plete ručně. Dneska jsem byla na řadě já a to za trest, protože kvůli mně nemohla dohrát šachy a porazit Jamese. Musela jsem kvůli tomu vstávat o čtvrt hodiny dřív. ,,Budeš nejkrásnější. No, to už vlastně jsi. Ale takhle se budeš Garrymu líbit víc" prohlásila Sally. Ale notak. ,,Co s tím všichni pořád máte?" obořila jsem se na ni. Je to jako nakažlivá nemoc. ,,Jak všichni?" nechápala Taylor. ,,Gerard se se mnou snažil na tohle téma promluvit. Pak se k Gerardovi přidal Fred a proto jsme včera odešly" povzdechla jsem si. ,,To byla věc, na kterou jsem se chtěla zeptat. Ty seš snad jasnovidec" zasmála se Brigitte, která vyšla z koupelny v ručníku. ,,Vždyť chodí na jasnovidectví. Jo a zpět k Garrymu. Měla by jsi to s ním zkusit. Aspoň by jsi Matthiasovi vytřela zrak" poukázala Sally. ,,Ten jsem mu vytřela už včera, když jsem šla s Tylerem z ošetřovny a přiřítil se tam Drake" při vzpomínce na ten včerejšek jsem se zasmála, protože to bylo fakt za hodně. Drake mě nesl přes celý hrad až do věže a nejednou se mnou málem spadl. ,,Hamilgtonovi jsou veselá kopa. Na plese, to bylo po tom co jste se s Matthiasem vypařili, Drake přitáhnul na parket všechny nebelvírské a dokonce i Longbottoma a začal s ním tančit. Tyler potom všechny obcházel a nabízel jim whisky. Do Tylera by to člověk ani neřekl" usmála se Taylor. ,,Škoda že letos odchází. Ve famfrpálu taky nejsou nejhorší" pousmála jsem se. Aspoň že se téma od Garryho stočilo k dvojčatům Hamilgtonovým. Garryho beru jako kamaráda. Je pořádně praštěný a má dost dobrý smysl pro humor. Ale jako přítele si ho představit asi nedokázala, nebo jako tátu od rodiny, to by bylo divné. Thomas je taky střelený, ale jako tátu bych si ho představit dokázala. Což mi připomíná že už jsem dlouho neviděla Nicolase a Matta.
Zdravím, pořád žiju, jen teď opravdu nemám moc času. Každopádně bych vám všem chtěla popřát krásné Vánoce a šťastný Nový rok.
Stanicka2004
ČTEŠ
Nikdy...
FanfictionNový školní rok, nové zážitky, nové zkušenosti, stejné místo a stejní lidé. Nový školní rok v Bradavicích přináší další průšvihy a noví Poberti v nich nesmí chybět. Vztah mezi Christopherem a Fredem se vyvíjí, ale taky zamotává. Všechno se čím dál t...