BAŞLANGIÇ

68 3 0
                                    

                                                                  1.BÖLÜM

TERK EDİŞ

     Ağustos güneşini üzerimize alıp sarı renk nergislerin arasına bırakmıştık kendimizi. Üzerinde her zaman giydiği beyaz yakasız gömleklerinden biri vardı. Gözleri kapalıydı ve huzurlu görünüyordu. Güneş ışıkları kusursuz, beyaz teninde süzülüyordu.Ona her baktığımda 'Benim olamayacak kadar mükemmel, onunla karşılaşman kader olamaz, tıpkı bu masum görüntüsünün ardında göründüğü gibi biri olmaması gibi.'

                                                                                                      ...

'Bizimle Kıbrıs'a gelmek istemediğine emin misin Esila? üzgünüm kızım ama bizden başka kalacağın kimsen kalmadı.'

Kafamı yerden kaldırıp gözlerimi teyzeme diktim. Beni yanında istemediğini biliyordum ama neden bu kadar ısrarcı olduğunu değil. Bir şey söylemeyeceğimi anladığında sözlerine devam etti;

'Ailenden kalan mirasla da eğitimine devam edersin, eğer bizden çekiniyorsan.'

Amacını yavaş yavaş kavramaya başlıyordum, bu zamana kadar bunu nasıl düşünemediysem. Düşünmeyi bıraktım, düşündükçe canım yanıyordu.

'Düşünmek acı veriyordu.'

'Ben...' dedim. Ama uzun süredir çok konuşmuyordum. Kelimeleri  toparlamak için biraz bekledim, boğazımı temizledim, yumru hala boğazımda yerini koruyordu.

'Ben babamın Çanakkale'deki yazlığında kalmayı planlıyorum, her şey hazır yarın yola çıkacağım.'

Teyzem önce afalladı. Bunu beklemediği yüzünden okunuyordu, aceleyle sözlerine devam etti.

'Ama kızım ne yapacaksın Çanakkale'de, daha 19 yaşındasın aileni yeni kaybettin nasıl yaşarsın oralarda bir başına.'

'Tek olmayacağım teyze, orası yıllardır pansiyon olarak kullanılıyor, beni dert etme bir süre kalan mirasla idare ederim sonra bakarım başımın çaresine.'

Teyzem bu laflarımı umursamadı hiddetle konuşmasına devam etti, lakin konuşma benim içim bitmişti ve kalkıp yanından uzaklaşmaya başladım. Arkamda ki bağırışlarını duyuyordum fakat umurumda değildi onu bir daha hayatımda bile göreceğim meçhul iken .
                                 ...
     
    Kolumdaki saate kısa bir bakış attım, sabaha doğru 5. Yanımdaki bavulla beraber 7/24 saat açık olan bir kafe de otobüsün kalkacağı zamanı bekliyordum. Boş bakışlarla etrafı seyrederken düşündüm 'Neden bu kadar boş bakıyorum?' sonra kalbimdeki boşluğu hissediyorum, 'Bu kadar şey yaşadın bari ailenin hatırına bağır çağır.' Sonra bir başka ses 'Büyük ihtimalle boğazındaki yumru yüzünden, o zehir zihninden kalbine doğru akamıyor belki de böylesi daha iyidir.'

                                                                                                      ...

     4 saat süren yolculuğun 3.5 saatini geride bırakmıştık. Ağaçlık alanlar daha da artmaya başladı. Kulağıma dolan La Valse D'amelie şarkısından sonra başımı cama çevirdim 'Artık düşüncelerinden kaçmak için şarkı sözlerine tutunamayacaksın.'

Esila Apak, ailesi cinayete kurban giden zavallı küçük kız.

Esila Apak, ailesinin günahları yüzünden acı çeken aptal kız.

Esila Apak, sen bunları hak ettin.

Kızın gözleri koltukların aralarındaki gazetelere kaydı. Bir tanesini eline aldı. Burç yorumlarını, kenardaki makaleleri teker teker okuduktan sonra aklına gazetenin arasındaki bulmacalar geldi. Hevesle bulmacaları ararken bazılarının çözüldüğünü gördü Çifte Bulmaca dışında. Genç kız gözlerini devirip gazeteyi yandaki koltuğa fırlattı. Bazı kağıtlar yere düştü , hayıflana hayıflana onları toplarken gazete kağıdında annesinin ve babasının yüzünü gördüğü zaman durakladı.

 Avukat Ayla ve Demir Apak çiftinin şok ölümü

Ünlü avukat Ayla ve Demir Apak çifti 3 temmuz tarihinde İstanbul Pendik'de ölü bulundu.

Pendik ilçesinde ölü bulunan Ayla(44) ve Demir(46) çifti kafalarından silahla vuruldu. Katilin kim olduğu bilinmiyor fakat avukatlığını yaptıkları Eren Korkmaz'ın(19) Şule Akay(19) cinayetinde süpheli tanık olarak yer aldığı davada suçsuz olması üzerine Şule Akay'ın ağabeyi Levent Akay(27)'ın bu cinayeti işlediğini düşünüyorlar.

Şule Akay cinayeti hakkında ise, Demir çiftinin müvekkili olan Eren Korkmaz'ın Şule Akay'ın öldürüldüğü davada yer alması ve Eren Korkmaz'ı suçsuz çıkarılmasının ardından kameralara konuşan Levent Akay 'Benim toprak olan biricik Şule'me acımadılar, onun bu ertesi gün kalkamayacağı uykusunda rahat etmesi için her şeyi yapacağım. Onlar adaleti sağlayamıyorsa ben sağlarım, önceliğim o p*ç değil onu suçsuz çıkaranlar olacak.' İfadesi bütün şüpheleri üzerine çekti.

Genç kız daha fazla dayanamayacağını anladığı sırada elindeki gazete parçasını kenara koydu. Ailesi genç kızın arkadaşı olan Eren'in davasını daha fazla kanıt ortaya çıkmaması için almışlardı zira Demir çifti çocuğun suçlu olduğunu biliyorlardı, tek suçlunun o olmadığını da.

     TARİH 21 ARALIK 2019'u gösteriyor. Bu tarih benim hikayemi yazmaya başladığım tarih. Peki sizin bu hikayeyi okuduğunuz zaman tarih ne zamanı gösteriyor?

Bana ulaşmak için;

tumblr: al-yavuz

ANDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin