"Kırmızı Ruj Güzeli"

1.5K 92 31
                                    

Dünden beri Jennie ile Rose aklıma takılmıştı. Ayriyeten akşam olmuştu ve Jennie hala bana kıyafet  göndermemişti. Tam yatağımın üstüne atlamaya hazırlanırken kapının çaldığını duydum. Basamak atlaya atlaya hemen kapıya koştum ve açtım. Teslimatçı gelmişti ve elinde 2 koli kıyafet vardı. Hah cidden acaba ne tür kıyafetler gönderdin RubyJen. Belgeleri imzaladıkdan sonra kolileri aldım ve hemen odama doğru çıktım. Her zamanki gibi annem ve babam evde yoklardı. Koliyi açtım ve gözlerime inanamadım. RUBYJEN BUNLAR NE HİÇ KIYAFET GÖNDERMESEYMİŞSIN BEN BUNLARI İÇ ÇAMAŞIRI NIYETINE GİYİYORUM!! BİR DE AĞZINA KADAR DOLDURMUŞ KOLILERI YUHHH!!!!

RubyJen'e saydırırken telefonunun titrediğini hissettim. Telefonu elime aldığımda birisi özel numaradan arıyırdu beni. Açtığımda ise ses tanıdık gelmişti

-Lalice kıyafetler gelmiş diye duydum sağlamlar değil mi? Sağlam değillerse o kargo şirketini iki paralık edeceğim!

-Hayır hepsi sağlam ama sorun şu ki ben bunlari iç çamaşırı niyetine giyiyorum bunlar ne ya?

-Bunun bir şaka olduğunu söyle? Ahhh ciddi olamassın o kadar güzel fiziğin var ki o kıyafetler sende çok güzel duracak herkes sana bakıcak.

-Önemli olan senin bana bakman başkaları beni ilgilendirmez. Sadece, SEN.

-Görünüşe göre bir rakibin var. Rakibin senden de önde sana yardım etmeme rağmen. Rose'nin kıyafet anlayışı aşırı derece de azdırıcı ve senin anlayışından daha iyi olduğu bariz belli. Seni öne geçirecek bir şey söyliyeyim. Kırmızı dudakları severim(;
-sözü biter bitmez telefonu kapatır-

Allahım bu kız beni bitirecek. Ne demek Rose'nin tarzı daha güzel??
Bunu söylediğine işte şimdi pişman olacaksın RubyJen...

Sabah olmuştu ve hazırlanmak için 1 saat erken kurmuştum alarmımı. İşte savaş şimdi başlıyor Rose hanım(:
Hemen duşa girip çilek aromalı duş jelimi sürdüm ve hızlıca çıkıp saçıma fön çektim. Kahvaltimi yaparken internetten Jennie'yi araştırıyordum çünkü sonuçta sülalece ünlü bir holdingin gelecekteki miras sahibi o olabilirdi. Yorumlara geldiğim zaman herkes iltifat yağmuruna girmişti hatta bazıları dayanamayıp abartmışlardı. O sırada Jennie'nin instagram hesabını bulmuştum. İlk göze çarpan şey profil fotoğrafı oldu.

Of güzelim neden bu kadar güzel olmak zorundasın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Of güzelim neden bu kadar güzel olmak zorundasın. Sadece senin için hazırlanıcam, sadece senin için o ruju sürücem ve sadece senin karanlığında aydınlık olucam O ROSE DEĞİL TM MI CNMM HEM O ANCA UKE OLUR HIH!!
Gönderdiği kutudan en seksi ve göz alıcı kıyafetleri iğrene iğrene seçip giymiştim. Son olarak da kırmızı rujumu sürüp hemen evden çıkmıştım.

Okul bahçesine girdiğim zaman tam önümde Jennie'nin büyük arabası durdu. O kapıdan çıkarken ben de okula giriyordum.

Göz göze geldiğimiz an sadece o bana değil okulda ki çoğu herkes bana bakıyordu çünkü hiç böyle giyinmemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göz göze geldiğimiz an sadece o bana değil okulda ki çoğu herkes bana bakıyordu çünkü hiç böyle giyinmemiştim. Jennie'nin göz bebekleri büyümüş ve beni baştan aşağı süzmüştü. Tam göz göze gelirken -yine- gözleri kırmızı dudağımda takılı kalmıştı. Gözünde ki o isteği görmüştüm ve gülümsemiştim. Aynı anda sıraya doğru yürümeye başladık. Jisoo yanıma koşup:

-Oha Lalisa herkesin sana dibi düştü özellikle bariz Jennie olabilir. Rose'dan daha güzel giyinmişsin!!

-Ee ben sana demiştim savaş başladı. Rose ayağını denk almasını bilecek. Hem bir dakika Yoongi kimin ile konuşuyor öyle. Yanında ki kim?

-He o da Jennie gibi transfer öğrenciymiş. Adı Jimin ve nerdeyse çocuk geldiğinden beri Yoongi ile konuşuyor. Aramızda kalsın çocuk bariz Yoongiden etkilenmiş gibi duruyor ama asıl soru şu: Yoongi ondan etkilendi mi?

-Orasını bırak asıl biz çıkışta Jennie ile buluşur muyuz sence?

-Seni ellemesse ben de unnie değilim nokta.

O sırada Rose önüme geçti ve Jennie ile konuşa konuşa sınıfa girdiler. Rose senin saçını başını yolucam!!! Ama neyse ki Jennie bir iki defa arkasina bakıp bana gülümsedi (;

Sıraya oturduğumuz zaman Jennie ful Rose ile konuşmuştu

Of Jennie eminim sadece sırf kıskandırmak için yapıyorsun ve buna devam edersen ben de başkaları ile senin beni kıskanmanı sağlayacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Of Jennie eminim sadece sırf kıskandırmak için yapıyorsun ve buna devam edersen ben de başkaları ile senin beni kıskanmanı sağlayacağım...
Tüm tenefüs Jennie ile Rose'nin konuşmasını, Rose'nin Jennie yavşamasını izlemiştim. Artık o kadar sinirliydim ki son tenefüs bir anda ayağa kalkıp Rose bilerek çarparak sınıftan çıkmıştım. Koşarak sadece benim ve Jisoo'nun bildiği okuldaki küçük bodrum katına inmiştim. Burda genellikle derslerden kaytarmak için veya ders çalişmak için kullanırdık. Ilk defa sıraya dayanıp ağlamıştım. Ağlamaya devam ederken kapının açıldığını hissetim ve  Jisoo olduğunu düşünerek:

-Jisoo sınıfa geri dön ben iyiyim sadece kalbim çok acıdı. Rose'nin imalı sözleri beni çok sinirlendirdi. Benim Rubyime nasil yavşayabilir anlayamıyorum..

Ayak sesleri devam ediyordu ve gitgide bana yaklaşıyordu.

-Jisoo sana çıkmanı söyledim

İçeri giren kişi kapıyı kitlemişti

-Sence ben Jisoo muyum "Kırmızı Ruj Güzeli?"

Belimde elini hissetmiştim ve elinin üstüne elimi koymuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Belimde elini hissetmiştim ve elinin üstüne elimi koymuştum. Yavaşca kendini bana dayadı.

-Bu kırmızı ruj güzeli sadece senin ama sen de sadece bu güzelinsin Jennie bunu unutma.

Slayer Loves |JenLisa|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin