dipnot:diğer bölüm hassas bölüm olacak uyarayım sonra linç falan yerim
dipnot2:lütfen bölümü beğenirseniz oy vermeyi unutmayın benim için önemli
~Jennie belimdeki elini yavaşça vücudumda gezdiriyordu. Ben kafamı onun omzuna yaslamış beni ellemesine izin veriyordum. Ah Jen çok güzel elliyorsun.... Bir anda beni kendisine döndürüp iki koluyla beni sardı. Yani istesem kaçamazdım. Ki kaçmak istemem de (;
Kalp atışlarımın hızlandığını fark ettiğimde Jennie elini kalbime koymuştu.
-Lisa Manoban. Çok garip bir enerjin var ve bu benim ilgimin sürekli sende olmasını sağlıyor. Daha önce hiç birisine böyle hissetmemiştim, böyle yakın olmamıştım ve böyle anlamlı bakmamıştı. Kafamı çok karıştırıyorsun güzelim.
-Jennie ben sana aşık oldum. Sadece senin gözlerine farklı bakabiliyorum. Sadece senin kalbine dokunmak istiyorum. Sadece senin aşkına ihtiyacım var.
Elimi alıp kalbinin oraya koymuştu.
Bana o kadar güzel bakıyordu ki hayatımın en güzel 8 dakikasıydı diyebilirim. Sadece öyle kalmıştık. Ama çok önemli bir şey anlamıştım. Jennie bana aşık olmuştu/olmak istiyordu.9 dakika sonra zil çaldı ve Jennie geri çekildi
-Gitsek iyi olacak. Akşam 10'de okulun önünde ol (;
gitmeden önce son kez elini tüm vücudumda gezdirmişti ve ben o an kendimden geçip duvarda kalakalmıştım. Jennie bunu farketti ve gülerek dışarı çıktı.BISMILLAHI RAHMANI RAHIM JENNIE 1 AY BOYUNCA ELLEDİĞİN HER YERIMI YIKAMICAM YEMIN BILLAH KIZIM NAPTIN ÖYLEEE
Ardından bende çıktım ve okuk bahçesinde Jisoo ile Rose'nin beni beklediğini gördüm
-Lisa nerdesin sen ya meraktan öldük burda son derse de girmedin?
-Çok güzel şeyler oldu çünkü Jisoo
-Jennie ile mi öpüştünüz?
-Hayı Rose ama baya yakındık anlarsın ya (:
-Hmm iyi. Ben de çıkışta onun evinin adresini buldum oraya gidicem. Ona süpriz hazırladım da yardımları için ona minnettarım. Çok güzel bir hediye vericem ona anlarsın ya (:
ULAN ŞEREFSİZ ROSE HELE ONU YATAĞA ATAMAYA KALK SENI OKULUN ÖNÜNDE ANA AVRAT KOVALARIM LAN!
-Yuh artık Yoongi ile Jimin'e bakın resmen birbirlerinin içine düşecekler!!
Yoongi fena tutulmuş (;
-Of yoongi daha yeni ayrılmışken hemen yeni birisini mi buldun. Bunun intikamını sana göstericem hatta kimin ile yapacağımı buldum bile kızlar benin gitmem lazım. Yarın görüşürüzzzz!-Kimin yanına gideceğini sende biliyorsun Lisa..
-Evet ve bu canımı acıtıyor.
-Burada ne bekliyorsun gerizekalı takip etsene ya -,-
Jisoo'nun bu sözünden sonra direk Rose'nin arkasındab koştum ve onu gizlice takip etmeye başladım. 30 dakika süren bu takip etme işleminden sonra kâğıtta yazan adresin doğruluğunu kontrol edip durduğu evin zilini çaldı. 15 saniye sonra kapıyı ne yazikki Jennie açtı.
Jennie Rose'yi gördüğüne çok şaşırmıştı. Rose Jennie'nin omzuna kolunu koymuş cilve yapıyordu. ULAN ORİSPİNİN FIRLATTIĞI SEN BENIM JENNIE'ME NASIL CİLVE YAPARSIN LAN BUNA HAYATTA İZİN VERMEM. Hızlı adımlarla ordan geçiyormuş gibi yaptim ve Jennie beni gördü.-Hey Lalisa Manoban!!!
-Ow Jennie. Hey siz burada ne yapıyorsunuz?
-Sadece Jennie bir süpriz hazırlamıştım onu vermeye geldim.
Elindeki paketi Jennie uzattı ve Jennie alıp hızlıca açtı. İçinden büsbüyük masmavi bir karküresi çıkmıştı. Jennie resmen hayran olmuştu.
-ROSE SANA İNANAMIYORUM BU BENIM ARADIĞIM KAR TANESIIII!!!
-Biliyorum seni dün dükkanda bir şey araştırıken görmüştüm. Bendr sen gittikden sonra görevliye ne sorduğunu sorup tüm gün bunu aradım ve buldum. Hepsi senin için.
-Ben ne diyeceğimu bilemiyorum Rose çok ama çok teşekkür ederim. Senin için bu kadar önemli olduğumu bilmiyordum.
-Ah benim için ilk günden beri önemlisin. Hep o kapidan girdiğin saniyeyi hatırlıyorum. Ilk bana bakmıştın ve yüzünde bana bakarken hafif bir gülümseme vardı. Neyse lafı uzatmıyayım benimle akşam yemeğe çıkar mısın?
O soruyu sorarken Jennie beni kendine çekti ve elini omzuma atarak
-Üzgünüm Rose'm ama Lisa ile sözleşmiştik hem cidden önemli bir konu konuşmamız gerekiyor. Ama söz seninle başka bir zaman akşam yemeğine çıkacağım (:
-Oh Lisa çok şanslısın
O sırada ben de Jennienin beline elimi koymuş kendime iyicene çekmiştim.
-Evet biliyorum. Jennie için en değerli benim, o da benim için öyle.
-Ben gidiyorum o zaman size iyi akşamlar görüşürüz yarın.
Sinirli bir şekilde hızlıca oradan ayrıldı ve ben Jennie'yi duvara hızlıca yasladım.
-Rose bazen cidden sümsük gibi yakana yapışıyor ve bu benim sinirlerimi çok pis bozuyor Kim Jennie. Sen sadece benimsin -bu sırada elimi vücudunda gezdiriyordum- Bu dudak benim, bu yanak benim, bu gözler, bu saçlar, hissettiğin tüm hissler benim. Çünkü ben sana aşığım ve sen de bana olacaksın.
-Evet Lalisa Manoban ben artık sana deliler gibi aşık olmaya hazırım. Artık tamamen seninim. Ruhumu ve kalbimi hissedebilirsin.
-Sadece senin aşkına ihtiyacım vardı, ve artık ona da sahibim💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slayer Loves |JenLisa|
Fiksi Penggemar"Onun sonsuzluğunda özgürleşmek istiyorum." İşte her şey o gün başlamıştı.. #Jenlisa 7 (03.01.20) Başlangıç 14 Aralık 2019 Bitiş 4 Nisan 2020