"Ne Güzel Güldün Bana"

772 53 11
                                    

Not: Okey yazarınız depresyondan çıktı mutlu bölümler geliyor ama lütfen 2-3 bölüm çok dram olduğu için okunmalar ve oylamalar düşmüş bunu yükseltelim hedef 2bin okunma💜🙏🏻

-Jennie-

Aylardır bu haldeyim ta ki o gün gelene kadar. Gene her zamanki gibi günlüğüme depresif yazılar yazarken birden telefonum titredi. Normalde pek takmazdım ama o an ne olduysa bildirme bakmak istedim ve baktım.

Bilinmeyen Numara :
Bonjour, madame.

Bune amk her bok yetmiyormuş gibi bir de bir anonim büyük ihtimal Lisede Fransızcamın -D aldığımı bilmiyordur.

Jennie:
Üzgünüm Fransızcam da psikolojim de iyi değil, yanlış numara sanırım.

Bilinmeyen Numara:
Senin Fransızcadan -D aldığını, ilaçlarını içmediğini, son 2 aydır tüm üniversite derslerini kaçırdığını biliyorum dolayısıyla yanlış numara olma ihtimali %0 (:

Jennie:
Hey Jisoo gene saçma sapan bir şaka yapıyorsan hiç komik değilsin tamam mı unnie?

Bilinmeyen Numara:
Ahahah hayır ben senin Jisoocuğun değilim fakat o senin unnien değil, onunla yakın temasta bulunduğunu duymuştum?

Jennie:
Woah gözlerimi yaşarttın anonim bey/bayan? Hayır sadece birisini kıskandırmak için yapmıştık ki o da bu hallere düşmeme sebep oldu...

Bilinmeyen Numara:
Olayı sadece çok az ayrıntısına kadar başka kızlar konuşurken duymuştum merak ediyorum da olay tam olarak nasıl bu duruma getirdi seni? Sen üstün zekalı ve geleceği iyi bir öğrenci idin.

Jennie:
Sana neden güveneyim ki daha kim olduğunu bile bilmiyorum?

Bilinmeyen Numara:
Aysshhh kırıldım ama...
Ben seni biliyorum ve aylardır kimsenin bildirimlerine bakmazken şans beni buldu ve benimkine baktın?
Belki de kaderimiz budur değil mi Kim Jennie?

Jennie:
Kadere çok inandığımı da biliyorsun sanırım Anonim. Evet belki de kaderimiz budur.

Telefon>Kişilerim>Bilinmeyen Numara>Ad Değiştir>Sapık Anonim

Sapık Anonim:
Peki o zaman bana olayı anlatabilirsin :)

Jennie:
Tamam başlıyorum. Lalisa Manoban'ı tanıyor musun? Hah dur bu soru çok komik oldu onu fakültede tanımayan kimse yoktu ki :') Neyse biz Lisa ile uzun süredir çıkıyorduk ama sonra Park Chae-Young bana takıntılı bir aşık çıktı ve sürekli bana oralarını buralarını attı...

Sapık Anonim:
Bu senin için zor olmalı?

Jennie:
Hayatımda yaşadığım en büyük iki zorluk oldu o da bunlardan biriydi. Sonra bir akşam Lisa ChaeYoung'un "gene" attığ saçma sapan fotoğraflardan bir tanesini mesaj olarak gördü ve kavga ettik, o gece eve hiç gelmedi. Bende çok kötü halde olduğum için bara içmeye gittim.
Sonra Jisoo unnie beni aldı bardan evine götürdü ama zaten o da sarhoştu tesadüfen aynı bardaydık.

Sapık Anonim:
Woah Jisoo içiyor muymuş? Eheheh bilmiyordum.

Jennie:
Eh işte Sapık Anonim herkesin bir sırrı vardır değil mi. Jisoonun evine gittikten sonra Lisa benim Jisoo da kaldığımı öğrenip Jisoonun evine geldi. Arabasını camda gördüğümde Jisoo ile plan yaptık, YouTubedan ayıp bir sesli video açtık yani onu kandırdık. Ya bak cidden o an çok maldım şu an ki aklım olsa skseler yapmam bir daha o planı... İşte sonra Lisa bizi gördü ve bir daha ondan haber alamadık. Çok pişmanım, psikolojik sorunlar yaşıyorum, 3 ay sonra ilk defa birisine bu olayı anlattım.

Sapık Anonim:
Yani tüm bu olanlar sadece kıskandırmak için miydi onu?

Jennie:
Evet ama çok kötü bir haldeyim gözlerim mosmor çünkü 3 aydır sadece 6 kere doğru düzgün uyudum onun dışında sürekli 1-2 saatlik uykularla ayaktayım. Jisoo, ailem, doktorlarım. Hepsi çok endişeliler. Hele ki Jisoo o kadar üzgün ve perişan halde ki hem ChaeYoung'u çok özlüyor hem de Lisayı arıyor. Çıldıracağım saçının teline zara gelirse manyak olurum derdim sürekli ona. Şu an ise aynı o durumdayım, 3 aydır yaşıyor mu yaşamıyor mu hiçbir şey bilmiyorum, delirmek üzereyim, her gün kafamı dağıtmak için günlük tutuyorum hani belki gelir de neler çektiğimi anlar diye...

Sapık Anonim:
Kim Jennie...

Jennie:
Anonim ben çok sevdim onu..
Ne yaparsam olmuyor onsuz. Kimseye ona baktığım gibi bakamıyorum, kimse beni onun gibi güldürmüyor, ağlatmıyor. Mesela şimdi gelse karşıma "Bu gece sen olarak gel" dese o gece biz olabiliriz. Eğer o da gerçekten kendisi olarak gelirse belki de yepyeni bir hikayeye başlayabiliriz. Ama yok işte ortalıkta. Bu gün tam 3 ay 3 gün oldu o gideli.

Sapık Anonim:
Kim Jennie.

Jennie:
Efendim sapık anonim?

Sapık Anonim:
Ben Lalisa Manoban bu gece bana sen olarak gelir misin?

Slayer Loves |JenLisa|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin