Číšník

6.1K 176 34
                                    

Eren
Vztal jsem ráno, teda to úplně nebylo ráno, ale poledne. Spáchal jsem ranní hygienu, a u mých spálených toustů jsem přemýšlel co budu dělat. Odpověď byla jasná, půjdu do kávarny, ostatně jako skoro každý den. Oblékl jsem se do mé zimní bundy a vyrazil. Kavárna je od mého domu pět minut, a přesně proto jí mám tak rád. Vzal jsem si sebou i notebook, protože jsem musel upravit fotky svatby, kterou jsem fotil.

Levi
Nemohl jsem spát, proto jsem vstával asi v pět. Strašně jsem se nudil a jediná věc co jsem chtěl dělat bylo uklízení. Poté jsem čekal než jsem odešel na brigádu.

Eren
Sedím na mém oblíbeném místě, v koutě kavárny. Předemnou leží karamelový milkshake a já ho pomalu popíjím. Najednou se můj zrak upřel na malou osobu s nádherně havraními vlasy. Která si to mířila k pultu a následně zašla do kuchyně.

Levi
,, Sakra zase pozdě!" Vykřikl jsem a rozrazil dveře kavárny. Zamířil jsem k prázdnému pultu a následně hned do kuchyně. Přivítala mě moje kamarádka a majitelka téhleté kavárny. Byla to Hanji.

H: První den v práci a hned pozdě?
L: Já uklízel!
H: To známe, ale nezapomeň, že se nemůžeš tím uklízením živit! Co by řekli tvý rodiče?
L: O těch nechci slyšet!
H: Promiň, tak jsem to nemy-

Nedořekla to a já si vzal zástěru a šel obshluhovat.

Eren
,,On tu pracuje!" Vykřikl jsem a všichni se otočili mým směrem, naštěstí on to neslyšel. Studem jsem se ukryl za můj notebook a pracoval. Nešlo to, musel jsem se na něho furt dívat, byl tak okouzlující. Díval jsem se na něho a až po pár sekundách jsem si uvědomil, že si to míří ke mně. Spanikařil jsem.

Levi
,,Stalo se mu něco?" Pomyslel jsem si a šel k němu.

L: Dáte si ještě něco?
E: N-ne, a-asi zaplatím.
L: Dobře, kartou nebo hotově?
E: K-kartou
L: Dobře

Levi
Usmál jsem se na něho a odešel.

Eren
Ten usměv. Záhřálo mě u srdce. Zatím co jsem hleděl do prázdna, stihl přijít.

L: Tak bude to 60 korun.
E: D- dobře
L: Můžete přiložte kartu
E: Ehm
L: Tady máte účtenku

Eren
Přesně v ten moment se naše ruce setkali, byl jsem tak nervózní, ale líbilo se mi to. Pak jsem si uvědomil, že se ho dotýkám moc dlouho.

E: D-děkuji
L: Na shledanou a příjemný zbytek dne

Eren
,, Lepší už být nemůže" zašeptal jsem si potichu a odešel.

-Ereri-Kde žijí příběhy. Začni objevovat