Číšník#2

3.4K 155 31
                                    

*O čtyři dny později*

Eren
Dnes nám odpadla škola, takže jsem byl doma. Nechtělo se mi nic, pomalu ani vztát. Po tom co jsem vztal, posnídal jsem. ,,Měl bych uklidit" řekl jsem si a donutil jsem se k práci.
Asi po hodině a půl jsem byl hotov. Koukl jsem se na hodiny ,,Panebože ono už je půl čtvrté!" vyhrkl jsem. Seděl jsem na gauči a koukal do stropu. ,,Mohl bych někde zajít" zašeptal jsem si a začal se oblékat. Napadali mě dvě místa buď kavárna nebo gay bar. Rozhodl jsem se pro gay bar, a tak jsem vyrazil.

Levi
Vztal jsem a šel snídat. U snídaně jsem hleděl do mobilu a přemýšlel co budu dělat po škole, protože jsem dnes nemusel na brigádu. ,,Jelikož je pátek mohl bych zajít do nějakého baru" rozhodl jsem se. Poté jsem  spáchal ranní hygienu, oblékl jsem se a odešel.

Eren
Došel jsem na místo, a otevřel jsme dveře do baru. Nebylo tam moc lidí.Vešel jsem do místnosti a namířil si to k baru. Byl tam stejný barman jako obvykle, myslím, že se jmenuje Erwin nebo nějak tak.

Erwin: Tebe jsem tu dlouho neviděl, co to bude?
Eren: Hádej

Jako by nevěděl co mi nalít, i když jsem tam kdysi trávil hodně času.

Levi
Dorazil jsem na místo, bylo tam poněkud málo lidí, teda moc jsem neviděl přes mojí kapuci na hlavě, kterou jsem byl líný sundat.

Erwin: Ale kdo pak to je!

Ten hlas jsem hned poznal, byl to můj kámoš Erwin.

Eren
Seděl jsem zamýšlený na barové židly, a pomalu jsem popíjel ze sklenice v mé ruce. Ani jsem si nevšiml, že si vedle mě někdo sedl. Otočil jsem se, a podíval jsem se na tu osobu. BYL TO TEN ČÍŠNÍK Z KAVÁRNY. Naše pohledy se setkali, a já věděl, že jsem zčervenal.

L: Ehm,my se známe, že?

Řekl a koukl se na mě s jeho arogantním výrazem, mezitím co si bral sklenici. Nevěděl jsem co mám odpovědět. Taky jsem si vzal sklenici.

E: A-asi jo
L: Jsi Eren že?

Nechápal jsem. Jakto že znal mé jméno? Kopl jsem do sebe sklenici a položil ji na bar.

E: Jak t-to víš?
L: Zaslechl jsem to v kavárně

Bylo ticho, jen mezi tímto rozhovorem jsme vypili dohromady šest sklenic.

L: Takže jsi gay?

Přerušil ticho. Znervózněl jsem a snažil se odpovědět.

E: J-jo a ty, v-vy?
L: Taky, a nevykej mi. Jsem Levi

-Ereri-Kde žijí příběhy. Začni objevovat