Kindergarden#2

2K 93 9
                                    

Eren
Už jsou to tři dny a Levi furt nikde. Přemýšlel jsem, ale z toho přemýšlení mě vytrhla Hanji.

,,Někdo za tebou přišel, sedí v kuchyňce" řekla a dále se věnovala dětem.

,,No tak jdi! A bacha, jsou docela sexy" řekla Hanji a uchýlně se usmála.

,,Dík za info" řekl jsem a přemýstil se do kuchyňky. V kuchyňce ho čekali dva muži. Jednoho okamžitě poznal, a to druhého vůbec. Jeden se zvedl ze židle a došel za mnou.

,,Dobrý den" řekl onen neznámý a podal mi ruku. Potřásl s ní a mně došlo kdo to je. Levi.

,,Jsem Levi Ackerman, prý jste se mnou chtěl mluvit" řekl a pustil mou ruku.

,, E-Eren Jeager a ano chtěl. Jen mohli bychom být osamotě" řekl jsem a koukl se na    Erwina.

,,Nechám vás osamotě" řekl Erwin a odešel.

,,Jde o vaší dcerku" začal jsem mluvit.

,,Poslední dobou vaše dcerka obtěžuje ostatní děti. A myslím si, že je to částečně vaše chyba. Chápu, že nemá matku a vy máte časově náročnou práci, ale měl by jste se jí věnovat více" řekl jsem a koukl se na něho. Byl poměrně v šoku, ale z toho se rychle vzpamatoval.

,,Děkuji za upozornění, budu se snažit, ale s mou prací to nebude lehké" odpověděl mi a zvedl se od stolu, až teď jsem si všiml, jak je malý. Zadíval jsem se na jeho chladné šedé oči. ,,Vypadá dobře" začalo se mi honit hlavou. ,,Panebože Erene! O čem to přemýšlíš." Seřval jsem se a pomalu se vzpamatovával.

,,Jestli chcete můžu vám nabídnout hlídání!" Vyhrkl jsem, když stál mezi dveřmi"

,, Vážně?" Zeptal se a já kývl.

,,Jen pod podmínkou, že budete chodit dříve z práce" řekl jsem a sebejistě se usmál. Podal jsem mu ruku. Potřásli jsme si rukou a já se usmál. Úsměv mi oplatil.

,,Jestli chcete, můžete jít se mnou hned" řekl a já radostně kývl.

Zavolal jsem na Eli, že tu má tátu, a že jde domů.

,,Tati!" Zakřičela Eli a skočila na Leviho. Levi si jí dal na koníčka a odvedl do šaten. Mezitím jsem se šel převléct. Vyšel jsem před budovou, tam už na mě Levi a Ela čekali. Erwin už tam nebyl. Šli jsme na nedaleké parkoviště školky. Typoval jsem si jaké auto to bude. V rohu parkoviště stálo luxusní černé auto. Levi zmáčkl klíčky a otevřel auto.

,,To pojedeme tímhle" šokovaně jsem se zeptal Leviho.

,,Vadí to?" Odpověděl mi. Všichni se vrhli k autu, tak já také. Začal jsem otevírat zadní dveře.

,,Jestli chceš, můžeš si sednout vedle mě do předu" řekl. Já tuhle nabídku nemohl odmítnout. Sedl jsem si k spolujezdci a čekal než Levi připoutá Eli. Když si sedl, začal startovat, a pak jsme vyjeli.

,,Tati, proč jede pan Eren s námi" prolomila ticho Eli.

,,Víš, bude tě hlídat, když já budu v práci" odpověděl jí Levi.

,,Vážně! Skvělý!" Zakřičela Eli a zasmála se.

,,Asi vás má hodně ráda" řekl Levi a pousmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatil.

,,Asi jo" odpověděl jsem. A zadíval se z okna. Byli jsme v docela luxusní čtvrti, ale už mě to nepřekvapilo. Dojeli jsme na parkoviště a Levi zaparkoval.

,,Jsme tu" řekl a já vystoupil z auta. Za mnou hned Levi, který pro změnu zase rozepínal Eli. Oni dva se vydali na cestu k jednomu z paneláků. Chvíli jsem jen stál, ale pak jsem je doběhl. Eli chytila svého otce za ruku a následně i mě. Nebudu lhát, červenal jsem se. Byl jsem tak blízko u Leviho. Koukal jsem do země a pomalu šel.

,,Bacha Erene!" Zařval Levi, ale už bylo pozdě.  Silou jsem narazil do sloupu.

,,Sakra!" Vykřikl jsem a chytl se za hlavu.

Oba se začali smát.

,,Hele ono to fakt bolí"  sykl jsem a stále se držel za hlavu. Levi mě chytil za ruce, které oddálil od mého obličeje. Dívali jsme se do očí a já se zase červenal.

,,Vypadá to jen naraženě" řekl Levi a pustil moje ruce. Já se zarazil a poté jsme pokračovali v cestě. Konečně jsme došli ke dveřím.

**
K mediím nahoře, žádná fotka s holčičkou nebyla 😂.

-Ereri-Kde žijí příběhy. Začni objevovat