Kindergarden#4

3.1K 127 64
                                    

Předem varujeme, že tento díl bude hodně o sexu. Takže pokud se nacházíte ve společnosti, tak doporučuju snížit jas. A kdyby něco, tak se neznáme😂😂.

Eren

Vášnivě jsme se líbali. Levi mě chytil pod zadek a šel směrem k ložnici. Hodil mě na postel a klekl si nade mě. Jeho ruce začaly vjíždět pod moje triko, které následně sundal. Nechtěl jsem být pozadu a tak jsem mu rozepl a odhodil jeho košili někde do místnosti. Levi se mi přisál na krk a začal na něm vytvářet malé flíčky. Pomalu se přesunul na mou hruď, na které vytvářel další a další flíčky.

,,A-ahhh" vydal jsem se sebe, když se Levi začal přisávat na mé bradavky. Levi se naklonil k mému uchu.

,,Tak je to správně, chci tě slyšet" šeptl Levi u ucha, které mi následně skousl.

Pusou sjel skoro až ke kalhotám, kde také začal dělat jemné flíčky. Rukou zmáčkl moji chloubu a já zavzdychal. Levi se mírně pousmál. Když nám kalhoty začali být těsné, Levi mi je pomalu i s trenýrkami stáhl dolů. To stejné jsem udělal já jemu. Chytil mě do ruky a palcem dráždil mou špičku.

,,Aahhh-ahh-ahhh" vzdychal jsem. Levi vzal tři své prsty a poklepal jimi o můj spodní ret. Chvilku mi trvalo než jsem pochopil co chce. Prsty jsem začal olizovat. Když si Levi pomyslel, že to stačí, roztáhl mé nohy a začal prstem kroužit okolo mého otvoru.

,,Můžu?" zeptal se Levi a já jen kývl. Skousl jsem si spodní ret, abych nevydával žádné vzdechy. Vnikl do mě jedním prstem. Začal pomalu kroužit. Všechny vzdechy jsem udržel, když najednou Levi prst vytáhl.

,,Řekl jsem chci tě slyšet, rozumíš!" pokáral mě a já jen kývl. Přirazil do mě rychle dva prsty.

,,Ahhhh!" vzdychal jsem a viděl Leviho úsměv.

,,Tak je to ono" řekl a začal pohybovat prsty.
Mé zatím docela jemné vzdechy zaplňovaly místnost. Leviho už přestali dva prsty bavit a tak přidal další. Pohyboval ve mě třemi prsty a mé vzdechy se stali hlasitější. Po chvíli ze mě prsty vyndal. Pořádně mi roztáhl nohy a začal se jeho špičkou třít o můj vztup.

,,Ahhh-ah-ahh" zavzdychal jsem.

,,Připraven?" optal se Levi a já jen slastně kývl.

Levi do mě vjel a mi se nahrnuli slzy do očí. Nechal mi chvilku abych si na něho zvykl a pak začal pomalu přirážet. Mé vzdechy se mísily s těmi jeho. Po chvíli mi přišlo tempo moc pomalé.

,,Lev-vi a-hh p-přid" snažil jsem se ze sebe dostat smysluplnou větu mezi mým vzdycháním. Levi to i tak pochopil a začal zrychlovat.

,,Aahh!" Zavzdychal jsem, když našel mé místečko. Levi se začal soustředit jen na to jedno místečko a neustále na něj přirážel.
Vzdychal jsem jak nenasytná kurva.

,,L-vi j-áhhh už" nedořekl jsem to

,,Já taky" odpověděl. Po chvíli jsem se s výkřikem jeho jména udělal na naše bříška a Levi hned následně do mě. Opatrně ze mě vyjel. Svalil se na postel vedle mě. Oba jsme rozdýchavali náš orgazmus.

Levi nás přikryl peřinou a začal mě hladit ve vlasech. Zabořil jsem se do jeho hrudníku a užíval si ho.

,,Levi já tě miluju" zašeptl jsem směrem k hrudníku.

,,Já tebe taky Erene" odpověděl a věnoval mi polibek do vlasů. Zanedlouho jsem usnul.

**
Vzbudili mě sluneční paprsky, které prosvítali přes žaluzie. Probudil jsem se v Leviho objetí. ,,Je tak roztomilý když spí" řekl jsem si a trochu se pousmál.

,,Čemu se směješ" zeptal se Levi. Nebudu lhát, když řeknu, že mě málem trefilo.

,,Si roztomilý, když spíš~" vypadlo ze mě a on se pousmál.

,,To ty taky" řekl a úsměv mi oplatil. Chvíli jsme na sebe zírali, nikdo nic neříkal, jednoduše bylo úplnév ticho. To krásné ticho ale přerušila malá Eli.

,,Tati! Tati Tati!" uslyšeli jsme hlas malé holčičky, která se přibližovala k ložnici. Oba dva jsme se na sebe podívali.
,,Eren tu má body, nevíš kde-" řekla Eli, když  vtrhla do ložnice. Oba jsme se na ní dívali a já trochu zčervenal . Eli si začala prohlížet rozházené oblečení a pak, si začala prohlížet i nás. Bylo mi trapně, a proto jsem se přikryl peřinou. Levi mě začal hladil ve vlasech.

,,Aha už vím kde je" řekla vyrovnaně Eli.

,,Jo je tady se mnou" odpověděl jí Levi. Doufal, že jeho dcerka neví co to znamená.

,,Dobře, chápu, nechám vás užívat si" řekla Ela a radši vycouvala z pokoje. Levi byl solidně v šoku z její odpovědi.

Začal jsem se smát, když jsem viděl Leviho šokovaný výraz. Levi odkryl peřinu a chytil mě za ruku.

,,Nějaký vysmátý, ne?" Zeptal se chladně Levi a věnoval mi menší polibek.

,,To není vtipný!" Okřikl mě, ale já se nemohl přestat smát.

,,Víš jaké to bude až budou ve školce probírat téma: Kdo nachytal svojí matku a otce v posteli, tak se Eli může s radostí přidat" řekl jsem s úsměvem a znažil se posadit. To mi ale překazila tupá bolest zadku.

,,Au" sykl jsem a lehl si zpět na místo. Levi se pousmál, a pak si na mě klek. Čekal jsem, že bude mít debilní poznámky k mé bolesti zadku, naštěstí neměl.

,,Jo, ale Eli může říct, že viděla svého otce a vychovatele spolu v posteli" řekl a věnoval mi polibek.

,,Jsi debil" řekl jsem.

,,Taky tě miluju" řekl Levi a vášnivě mě políbil.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 26, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

-Ereri-Kde žijí příběhy. Začni objevovat