Už je to týden co jsem docházel k Levimu na hlídání Eli. Levi se opravdu zlepšil a chodil dříve z práce. Začal se více věnovat své dceři. Docela jsem se s Levim sblížil a zjistil jsem, že je docela v pohodě. ,,Erene už zase o něm přemýšlíš!" okřikl jsem se. Začal jsem mít problém. Zamiloval jsem se. Ano opravdu jsem se zamiloval do Leviho.
,,Nad čím přemýšlíš?" zeptala se Eli, která mi věnovala malý úsměv, přitom co si kreslila.
,,Ale to nic" odpověděl jsem a oplatil jí úsměv.
,,Měla bys jít do postele, už je docela pozdě" řekl jsem a odvedl jí do postele.
,,Erene já nechci!" protestovala, ale já neustopil.
,,Ne, co by na to řekl táta" odpověděl jsem jí.
,,Ale-" nedořekla to protože jsem jí přerušil.
,, Žádné ale!" řekl jsem jí a ona si lehla.
Chvíli jsem s ní byl a když jsem se ujistil, že spí, odešel jsem.Vytáhl jsem z lednice pivo a sedl si na balkón.
Levi
Konečně jsem došel domů.
,,Jsem doma!" Zařval jsem, ale odpovědi se mi nedostala. Šel jsem do pokoje Eli. Ta už klidně spala a já přešel do obývaku. Hodil jsem si věci na gauč. Vysvlékl jsem si sako a Porozepnul si košili. Mezitím jsem si všiml Erena na balkoně s plechovkou piva. Vzal jsem si taky a šel za ním.
Eren
Stál jsem na balkoně, když někdo otevřel. Zlekl jsem se.
,,Nelekej se" řekl pobaveně a postavil se vedle mě. Rukama se opřel o zábradlí a začal pít jeho pivo.
,, Omlouvám se, že jsem byl dlouho v práci" řekl a já ucítil jeho pohled na svém těle. Znervózněl jsem a začal se červenat.
,,N-nevadí" vykoktal jsem ze sebe. A rychle se napil. Nachvilku se naše oči střetly. Rychle jsem pohled odtrhnul.
,,Asi už půjdu" řekl jsem. Najednou mě chytil za ruku a přitáhl k sobě. Díval jsem se do země a červenal se. Levi mě chytl rukama za bradu a nadzvedl mi hlavu. Naše pohledy se střetly. Chvíli jsme se na sebe dívali a pak Levi spojil naše rty. Byl jsem v šoku a on se od chvíli odtrhl.
,,Si roztomilý když se červenáš" řekl a pousmál se. Začal jsem se červenat ještě víc, mou barvu by mi závidělo i rajče.
Konečně jsem se vzpamatoval a došlo mi, že tohle jsem celou dobu chtěl. Polibek jsem mu oplatil a on se okamžitě přidal.
ČTEŠ
-Ereri-
RomansKrátké fanfikce o Ereri❤️ VAROVANÍ: obsahuje sexuální scénky, yaoi! Kniha obsahuje více příběhů.