2:10

14 3 6
                                    

Cześć wszystkim!

Zanim zaczniemy mam pytanie. Czy aktualizować rozdział ze świąteczną playlistą o kilka piosenek o których przypomniało mi się po publikacji?

Jak zapewne wiecie (lub nie) 20 (lub 21 zależy od strefy) grudnia w LA odbył się koncert MCR (!!!). Dzięki pewnej wspaniałej duszyczce udało mi się obejrzeć CAŁY koncert NA ŻYWO! Co prawda aby zobaczyć livstream musiałem wstać 4:40 ale było warto. Show było naprawdę niesamowite!! Przede wszystkim muzyka i fani ale trzeba też pochwalić operatorów świateł (jestem pewien że to ma jakąś swoją profesjonalną nazwę której nie znam) bo scena wyglądała nieziemsko!

Prawdopodobnie wstawię później jakiś opis/recenzje/zbiór komentarzy, może poszperam za zdjęciami. Na tą chwilę... no cóż nadal jestem w szoku,  wszystko mi się miesza ALE mam pełną setliste i kilka screenshów więc powinno być ok.

Uwaga pełne nagranie z koncertu można znaleźć na YT na kanale Dietshamp00

Ktoś z was oglądał koncert?  Jak wrażenia? Możecie wylać emocje w komentarzach. Jeśli nie widzieliście - zobaczcie. (⬆️)

23XII2019

P.S. Szykuje na jutro (dzisiaj?) rozdział  świąteczny. Jeśli właśnie was mdli od nadmiaru  wszechobecnego Bożonarodzeniowego szajsu- przepraszam. Na całe szczęście nie musicie się martwić to raczej ne będzie klasyczna gadanina o jednoczeniu się przy wspólnym stole. Mam nadzieję że znajdę chwilę żeby go dokończyć i wstawić.

cośOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz