Vad ca nu pot sa adorm asa ca ma duc spre dulap, am nevoie sa ies.
Ma duc afara si trec pe langa portile mari in drum spre bucatarie.
Ajung acolo si ma duc in depozit. Vreau sa beau ceva tare.
Iau o sticla de vin si ma pun la o masa.
Beau si simt ca o iau razna..vreau sa risc, vreau sa il am, e o provocare..iar mie imi plac provocarile.
Se pare ca astrele s au aliniat, fiintca pe usa a intrat fix el.
-Ce faci aici? Ma intreaba el.
-Cred ca se vede.
-Este interzis.
-Serios? La fel de interzis cum e sa te dai la o eleva? Si mai grav sa o si saruti?
-Nu face asta, si tu ai vrut.
-La naiba, logic ca am vrut, nu intelegi? Esti ceva difetit, esti o provocare. Vreau sa castig acest " joc"
-Pai, jocul se joaca in 2. Spune si se napusteste asupra mea. Ma saruta flamand coborand spre gat, dar se opreste.
Ia sticla de vin, o duce la gura..si imi face cu ochiul.
-Ce a fost asta?-Si tu esti o provocare pentru mine Astrid, dar o sa te indragostesti nebuneste de mine inainte sa o fac eu.
Deci eu castig.
Pleaca spre iesire dar se intoarce cu fata spre mine si imi spune.-Eu mereu castig..
Beau iar din sticla de vin. Nu pot crede ca m a pacalit asa. Dar a fost asa placut.
-Sunt o proasta.
Ma uit la ceas si indica ora 2. Cred ca voi pleca in cabana, chiar mi a facut bine vinul asta.
Ma pun in pat dar tot ce pot sa fac e sa ma gandesc la el. E asa..bun, in tot ce face.
Cand sunt in preajma lui, simt mereu o tensiune sexuala. Pur si simpu il vreau, nu stiu cum, nu stiu cand, nu stiu de ce, dar il vreau.
Dupa o noapte nedormita ma ridic din pat pentru a ma pregatii. La mine in camera intra cineva.
-Trezirea. Tipa o voce de femeie.
Ma intorc buimaca spre ea.-Sunt treaza.
-La antrenament in 5 minute.
5 minute? Dar de obicei antrenamentul e mai tarziu..
-Ma scuzati? Nu v am mai vazut pana acum.
-L am inlocuit pe Wood, si a luat o vacanta..mai lunga.
Si uite asa jocul nostru a devenit mort. Sper sa nu incepem sa purtam "doliu" dar mie imi mie sa port negru...
CITEȘTI
Academia Militara
Fantasía-Cat de adanc trebuie sa intrii a sa o uiti? ma intreaba contiinta mea -Incercam pana la infinit si vorbim dupa...