Nu pot să-ți spun dacă trăiam bine înainte, dacă m-am mutat vreodată sau dacă am avut vreodată pe cineva lângă mine. De ce nu pot să-ți spun? Pentru că nu îmi amintesc.
Nu pot să-ți spun dacă sunt pe pământ sau nu. Tot ce știu este că am o casă,o școală un oraș în care stau. Doar că este pustiu; nu este nimeni.... înafară de el.
Mereu îl văd acolo sub un copac în curtea școlii dansând pe mii de piese necunoscute mie... Sper că azi să-l întâlnesc din nou.
Mă ridic din pat, mă schimb și cobor scările ajungând la parter uitându-mă după cineva, chair dacă nu sunt sigură după cine. Totuși e același parter pustiu.
Sunt unele zile în care el nu apare. Urăsc acele zile.
Ajungând la școala îmi las cărțile în dulap grăbindu-mă în curtea școlii ca să-l văd. Fața lui era toată în ceață la fel și părul care îmi dădea o senzație de culoare închisă însă nu puteam să-ți zic dacă e negru sau brunet. Purta un pulover alb deasupra având o cămașă albastră și niște blugi negri. Stătea pe iarbă cea ce e ciudat el mereu dansa când îl vedeam.Nu îndrăznesc să spun nimic pentru că mereu când voiam să-l întreb ceva el dispărea și luam ziua de la capăt. Însă a vorbit el înainte.
???:"Hey Y/N". Vocea lui părea supărată însă era foarte frumoasă.
???:"Îmi pare rău, sincer îmi pare rău, chiar nu voiam să se întâmple asta. Ți-am zis că nu trebuia să ai deaface cu mine era și este periculos iar acum uite unde ai ajuns. E doar vina mea. Scuze."
Y/N:"Ce? Nu înțeleg? De ce îmi zici asta? De unde îmi știi numele nu ți l-am zis niciodată? Cine eș-"
Însă totul a dispărut.Era negru in jurul meu.
CITEȘTI
A dangerous duet | Jimin ff
FanfictionNu am să vorbesc cu tine pentru că ai să dispari. Și totuși când te-am văzut cu adevărat nu am putut să-ți zic nici măcar un cuvânt, însă... mi-ai spus tu.