Cele 2 zile au trecut rapid. Băieții stând cu mine în salon pot să zic că am recuperat toate cele 5 luni în care nu am vorbit însă, amintirile mele tot nu au apărut. Namjoon mi-a spus că totul s-a întâmplat din greseală; că am luat mașina cu el până acasă și o alta mașină a intrat în noi, însă degeaba am auzit povestea, nu îmi amintesc nimic.
Este prima zi de facultate după cele 5 luni de comă... am emoții dar nu știu de ce, sper să nu ajung subiect de barfă... doar dacă nu am ajuns deja.
Primul lucru pe care l-am făcut când am intrat în facultate a fost să mă duc la dulapul meu să văd ce lucruri am acolo.
Nici bine nu am deschis dulapul că cineva mă strânge tare de la spate sperindu-mă.
???:Doamne ce dor mi-a fost de tine!
Am început să râd lăsându-mi capul pe pieptul unei persoane bine cunoscute.
Y/N: Tae...ne-am văzut ieri. Am zis întorcandu-mă cu fața la el luându-l într-o îmbrățișare.
Tae: Știu dar tot îmi este dor de tine... nu ști cât de tare mă bucur că esti bine. Acuma că tot ai început să...
Însă nu l-am mai ascultat, mintea mea era complet în alta parte. Am simțit o privire fixată pe noi făcând-mi pielea de găină așa că m-am uitat prin jur însă nimic nu părea anormal.
Tae:Dar știi tu, doar dacă vrei.. adică știu că e greu pentru tine să te acomodezi din nou...
Y/N: Da sigur, e ok.
Tae:Da??? Bun perfect atunci ne vedem diseară la 6 dacă mai vrei mai poți chema persoane.
Y/N: Stai ce?
Însă el deja a plecat. Ce am acceptat?
Prima oră aveam muzica așa că m-am dus în clasă ocupându-mi un loc în al treilea rând.
???: Heyy...
Vine o fată care se pune în scaunul de lângă mine.
???: Nu ne cunoastem dar voiam să te întreb dacă ești bine. Am auzit niste bârfe în școala și... am zis să te intreb cum ești... scuze nu ar fi trebuit.. zice ea vrând să se ridice de pe scaunul de lângă mine Însă am oprito.
Y/N: Stai nu pleca.Sunt bine. Multumesc ca ai întrebat. Mai sunt... și acum bârfe despre mine?
???:A nu. O fost mai demult dar sau risipit e ok. Mi-a zis punându-se înapoi pe scaun.
Y/N:Cum te cheama?
???:Soyeon. Jeon Soyeon
Y/N: Y/N încântată.
Fix când s-a sunat au intrat Namjoon și Tae, iar după ei profesoara. I-am salutat și și-au ocupat locul în spatele meu.
Profa: Bună ziua. A mai scris cineva ceva pentru următorul concurs de rap? Trebuie să vă notez până vineri așa că grabiți-vă.
Soyeon: Eu doamna profesoară. A zis ridicând mâna.
Profa: Sigur, hai în fața și prezintă, dacă îmi place ești înscrisă.
I-am făcut în semn de "fighting" când s-a ridicat apoi m-am întors spre Namjoon.
Y/N: Tu? Te-ai înscris?
Namjoon: Da da ieri.
Y/N:Super.M-am întors și am privit performare lui Soyeon. Tipa chiar era bună. După ce a terminat, sala era plină de aplauze.
Profa: Îmi place, ești acceptată!
Soyeon:Mulțumesc! A zis aproape țipând.
Y/N:Bravo! Chiar ești bună. Am zis cu un zâmbet mare pe față.
Namjoon:Bravo Soyeon!
Când Soyeon și-a auzit numele ochii i s-au mărit. S-a întors încet și l-a privit pe Namjoon timp de câteva secunde.
Soyeon: E-eu?
Namjoon: Da ai fost super.
Soyeon: Multumesc mult!
Y/N: Ce-i cu reacția asta hă? Am întrebat-o dupa ce s-a întors cu fața spre mine.
Soyeon: E idolul meu, toata inspirația mea vine de la el e super. Mi-a zis la ureche.
Y/N: Ce ar fi să luăm prânzul împreuna noi 4 am zis întorcându-mă să mă audă și băieții.
Tae:Sigur, ar fi super!Y/N: Deci? Ce ați plănuit pentru diseară? Am zis după ce ne-am așezat la masă pentru a afla mai multe informatii despre ce am acceptat de fapt.
Tae:Păi din moment ce este o petrecere în pijamale o să avem băutură și pijamale și probabil o să jucăm adevăr și provocare... hiii și jeleuriii.
Deci asta am acceptat.
Y/N:Soyeon ce ar fi să vi și tu.
Soyeon: Da sigur. Doar sa-mi ziceți locul și ora.
Tae: Ora 6, la mine acasă, să nu întârzi că pierzi jeleurile... sau mai bine intarzie, da.. e ok să intarzi. A zis cu un zâmbet mare pe față.
Namjoon: Pff bine...
Y/N: Cine-s ei?
Am zis toata lumea de la masă întorcându-și capul.
Namjoon: Nu-ți amintești? Ei sunt grupul lui Jimin, băieții răi ai școlii, toată lumea îi cunoaste. Te rog Y/N să nu te apropii de ei sunt periculoși.
Mi-am întors privirea spre ei, erau 3 băieții.Unul avea parul blond avea un zâmbet mare pe față, nu părea așa rău. Cel de lângă el avea părul roșu, purta un tricou, un tatuaj cu o săgeată văzându-se pe antebraț. La prima vedere părea dur dar ochii lui îmi spuneau alt ceva. Ultimul băiat avea părul negru și privirea îi era fixată pe mine făcându-mi pielea de găina. Am făcut contact vizual, dar nu m-am tras, voiam să aflu mai multe.
Privirea lui pare plină de regret.Și-a tras privirea si și-a pus tava cu mâncare pe masă, mâneca bluzei ridicându-se lăsând la vedere un tatuaj cu 2 perechi de aripi de înger la vedere. Mi-am lăsat privirea jos observând înca un tatuaj cu o vrabie pe fata mâinii drepte. M-am uitat mai atent si fiecare baiat avea tatuajul respectiv pe mană.
Capul a început să mă doară și dintr-o dată mi-am amintit ceva.
"Ce facem nu este corect Y/N"
"Ce semnifica acest tatuaj?"
"Dacă se întamplă ceva rău o să trebuiască să ne luăm rămas bun și o să trebuiască să mă lași să zbor"
Mi-am prins capul în mâini strângând din dinți.
Tae: Y/N ești ok?
Y/N: Da; da sunt bine...Soyeon:Dar ei nu au fost...
Namjoon: Nu au fost nimic... au rămas aceeași. Vorbesc ei ii șoaptă in timp ce Y/N se holba la băieți. Am să-ți explic totul dar nu acum.
A zis Namjoon fiind sigur că Soyeon va fi o nouă membră a grupului,fata amintindu-i de un bun prieten de al lui.
CITEȘTI
A dangerous duet | Jimin ff
FanfictionNu am să vorbesc cu tine pentru că ai să dispari. Și totuși când te-am văzut cu adevărat nu am putut să-ți zic nici măcar un cuvânt, însă... mi-ai spus tu.