Capitolul 6

39 2 0
                                    

Soyeon: Știi ce, imi i-au o pereche de blugi și o bluză și gata... nu știu cu ce să  mă îmbrac. A zis Soyeon de la cealalt capăt al telefonului cu un oftat mult prea dramatic.
Y/N: E doar o petrecere în pijamale, oricum o sa ne îmbrăcăm în pijamale, nu te vede nimeni important așa că  calmează-te.
Soyeon: Dar sunt băieții....
Y/N: Luați. Sunt băieți și sunt luați. Și gay...
Soyeon: SUNT GAY????
Y/N: N-ai știut? Namjoon e cu Jin și V... sincer habar n-am.
Soyeon: No bine, atunci rămân blugii. Trebuia să-mi zici de la început asta.
Y/N: Da acuma mi-am dat seama, poate reușeam să evit ultima ora in care strigai ca nebuna că nu știi cu ce să te îmbraci.
Soyeon: Tu cu ce tre îmbraci?
Y/N: Îmi i-au o salopetă. Ești gata o data?
Soyeon: Da, da stai, acuma pornesc spre tine.
Y/N: Ok te aștept.

După câteva minute ce Soyeon a ajuns la mine, a venit Namjoon după noi cu mașina.
Namjoon:Ghici ce, vine și Jin azi. A zis, entuziasmul lui fiind auzit în glas.
Y/N: A primit liber?
Namjoon: Da.
Y/N: Îmi e dor de el.
Namjoon: Ție??? Nu m-am mai văzut cu el de 2 săptămâni.
Y/N:Da, dar tu nu ai fost in comă 5 luni.
Am zis lovindu-l în braț, el urmând să scoată limba.
Soyeon: Sigur nu sunteti frați? A zis Soyeon prin râsete.
Y/N: Cu ăsta?? N-aș rezista, mi-ar părea rău de mama și de casă ... distruge orice atinge, dar nu știi de la mine. Am zis șoptind ultima parte.
Namjoon: Vă aud...
Y/N: Știu. Am zis zâmbind, fățâindu-mă  în scaun.

Odată ajunși acasa la Tae totul era pregătit, iar Jin era deja acolo.
Y/N: JIN! Am țipat eu luându-l repede in brate făcându-i ciuda lui Namjoon că am ajuns la el mai repede.
Jin: Ce dor mi-o fost de tine piticot. Ești bine? Scuze că nu am reusit să vin la tine cand te-ai trezit.
Y/N: Nu este nimic trebuie să fie stresant sa lucrezi ca doctor în armata. Și da sunt binee și gata de petrecereeee. Am zis ducându-mă în bucătărie să caut băuturile.
Soyeon hai cu mine la Tae lasă-i pe ăștia doi că se mănâncă din piviri! Am zis eu tipând din bucătărie.
Soyeon: Soyeon încântată. A zis după ce la îmbrățișat repede pe Jin, alergând in bucătărie.
In bucătărie am fost întâmpinate de Tae care mânca jeleuri.
Soyeon: Și eu vreau. Vezi n-am întârziat. A zis încercând să bage mâna în pungă însă Tae a traso repede din fața ei.
Tae: Ai facut rău. Ti-am zis să întârzii. În plus asta e a mea du-te i-ați alta din dulapul de sus.
Soyeon: Nu mai este nici o pungă in dulapul de sus.
Tae: CEEE????

JIN POV

Namjoon: Mi-a fost așa dor de tine. A zis luându-mă în brațe, bâgându-și fața în pieptul meu.
Jin: Și mie mi-a fost așa dor de tine . Lucrurile nu merg foarte bine la agenție. Jimin e cam praf, Yoongi doarme mai mult doar pentru a evita fețele noastre triste, Hoseok nu știe ce să facă ca să mai destindă atmosfera și  Jungkook descurcân-du-se cu relația lui la distanță, ar fi vrut să vină și el, dar s-a ranit în misiunea trecută și nu vrea să-l îngrijoreze pe Tae. Ca și echipă nu ne mai concentrăm așa cum o făceam. Începem să cădem și noi după Jimin. Vreau relațiile cum o fost înainte Jonnie... e nașpa așa. Am zis lăsându-mi capul pe umărul lui.
Namjoon: Știu, dar nu avem ce face în privința asta, e alegerea lui, nu putem decât să o respectăm. Hei... uită-te la mine, totul va fi bine. Mi-a luat fața în  palme și și-a lipit buzele de ale mele într-un sărut inocent și plin de dor care s-a transformat în unul sălbatic și plin de pasiune.
Tae: CEEE????
Jin: O nu ... se pare ca Tae o descoperit că i-am mâncat toate- . Am zis îndepărtându-mă de Namjoon însă am fost întrerupt de un Tae nervos.
Tae: JIN MI-AI MÂNCAT TOATE JELEURILE???

Y/N POV

După țipătul lui Tae acesta a plecat în living cu pași greoi, nervozitatea lui simțindu-se. Am luat-o de mana pe Soyeon și am plecat după el să vedem spectacolul.
Tae: JIN MI-AI MÂNCAT TOATE JELEURILE???
Jin:Nu. A zis Jin prea calm deplasâdu-se cu pași mici in spatele lui Namjoon.
Tae: Măcar nu minți.... . Vocea lui a scăzut de la nivelul de nervozitate la supărare brusc, iar buza inferioară începea să-i tremure.
Soyeon: E bipolar ?? M-a întrebat  șoptindu-mi la ureche.
Y/N: Și eu mă întreb de mute ori asta.
Jin: Bine gata; mă duc să-ți cumpăr altele, mulțumit? Dar nu acum mâine. Azi a fost destu zahăr pentru tine.
Tae:Of.. bine... . A zis nefiind mulțumit total de răspuns.

Orele au trecut ne-am îmbrăcat în pijamale, am mâncat, iar dupa aceea ne-am uitat la un film. Dupa ce filmul s-a terminat am zis totuși să trecem la acțiune așa că am adus băuturile.
Y/N: GHICIȚI CINE S-A ÎNTORS! După 5 luni de comă acuma beți pentru mine.
Am luat sticlele de șampanie și wiskey si le-am desfăcut cu ajutorul lui Tae.
Le-am turnat în fiecare pahar însă când  Jin a ținut paharul să-i torn m-am oprit observându-i mana.
Y/N: Ai același tatuaj ca băieții aceea de la școală? Coincidență?
Jin: C-Care băieți? A zis făcând ochii mari.
Y/N: Ăia de care mi-o zis Namjoon. Tipi răi ai școlii, nu?
Am zis uitându-mă la Namjoon.
Namjoon: Da, poate e la moda,Jin și lo făcut doar pentru că ia plăcut. Așa-i Jin?
Jin: D-Da , da sigur era frumos. A zis cu un zâmbet fals.
Y/N: Da... ok. Am zis când mi-am dat seama ca ceva nu e ok lăsând discuția în aer.

Tae: Ok. Iar acum jucăm un joc. A zis mult prea entuziasmat bătând din palme.
Jin: Sigur ai băut doar un pahar?
Tae: Shhh. Regulile. Toată lumea pune întrebări unei persoane alese de el. Persoana are voie sa aleagă: ori răspunde la întrebare ori bea un shot. Inteles? Bun. Încep eu. A zis nelăsându-ne să răspundem la întrebare.
Tae: Deci Jin! A spus aproape țipat arătând cu degetul aratator spre el.
Jin: O vai...!
Tae: De ce mi-ai omorât jeleurile?
Jin: Nu ți le-am omorât. Ti le-am mâncat.
Tae: Dar de ce ..săracele, tu nu-ți dai seama cât o suferit.
Jin: Și dacă le mâncai tu nu sufereau??? A zis Jin începând să-și iasă din fire. Le-am mâncat pentru că am vrut. Au fost...
Tae: Nu... nu nu o spune, te rog!
Jin: DELICIOASE!
Tae: O my my harteu. A zis in timp ce sa  lăsat pe jos cu mana pe inima dramatizând totul. Eu cu Soyeon și  Namjoon murind de râs.
Namjoon:Ok. Next. Cine?
Jin:Tu.
Namjoon: Ok. Soyeon. Ce părere ai despre mine.
Jin: Yaa eu ce-s aici? Mă înșeli???
Namjoon: Babe, niciodată, doar stai.
Soyeon: Păi... adevărul e că ești idolul meu. Toate piesele pe care le-am scris au fost inspirate de la tine...
Namjoon: Vezi ? A spus dându-și ochii peste cap în fața lui Jin , acesta ignorându-l. Ce ar fi să facem o colaborare.
Soyeon : SERIOS ???
Namjoon a dat din cap afirmativ.
Tae: În cinstea colaborării care va urma.
Toți am ridicat paharele fiind bucuroși pentru cei doi, Soyeon însfarșit împlinindu-și visul.

A dangerous duet | Jimin ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum