Panic! At The Disco - Girls/Girls/Boys
Czemu piosenka znalazła się w spisie?
Piosenka opowiada m.in. o biseksualizmie.
Mówi o tym, że dziewczyny mogą lubić dziewczyny i chłopców, i że miłość nie jest wyborem;But girls love girls and boys
And love is not a choiceA także, prawdopodobnie, o poliamorii.
I... Niestety o luźnym "związku" opartym na seksie.
Ciekawostki:
- Piosenka nie opowiada tylko o orientacji, ale również o "zdradzie", niezdecydowaniu i trójkącie miłosnym, w którym jedna dziewczyna nie może się zdecydować, czy kocha bardziej swoją dziewczynę, czy głównego bohatera utworu.
-Brendon (piosenkarz, autor) opowiada w tym tekście o swobodzie seksualnej, o wolności naszych wyborów i doświadczeń. "Miłość nie wybiera płci, nie ogranicza się, nie wiąże. Miłość jest wolna – i jako taką powinniśmy ją traktować." (zaczerpnięte z groove.pl)
Kilka słów ode mnie:
Cóż. Piosenka brzmi cudownie ale wzbudza we mnie mieszane uczucia. Z jednej strony, mówi o wolności uczuć, o tym, że można kochać kogo się chce, ale z drugiej strony, opowiada o tym, że miłość się nie wiąże, o związku bez zobowiązań.
Oczywiście, piosenkę można interpretować w różny sposób ^^
🌈🌈🌈
No hej! Patrzcie kto przyszedł! Tak, żyję, ale ta książka trochę mniej... Ale o niej nie zapomniałem, spokojnie. Po prostu, chociaż tego nie widać, zrobienie takiej notki jest pracochłonne, a jest szkoła, koniec semestru, a do tego przygotowania do świąt. Cały mój profil trochę ucichł, ale nadrobię to (tak btw, jestem w trakcie przygotowań prac na konkury, za jakiś czas się pojawią, zapraszam!)
Jako, że jutro Wigilia, chcę wam złożyć życzenia. Zdrówka, pieniędzy, spełnienia marzeń, dużo uśmiechów, wiele cudownych piosenek i dużo akceptacji oraz wsparcia od najbliższych! ❤
CZYTASZ
LGBTQ+ Songs czyli piosenki o tematyce/ nawiązujące do środowiska LGBTQ+
CasualeOpisuję piosenki o tematyce LGBT+, podaję ciekawostki o nich i zachęcam ludzi do słuchania nowych typów muzyki.