Draga mea Lilith, trebuie să înțelegi că nu tot ce ți s-a spus este real.
Eu am fost cândva mâna dreaptă a lui Dumnezeu până în momentul în care am vrut un statut mai înalt in Rai, voiam ca tuturor să le fie teamă de mine, am facut greșeala de a ma impune prin violență nu de a le arăta îngerilor partea bună, am torturat și ucis câțiva dintre îngerii care voiau să îi arăte lui Dumnezeu ceea ce făceam și modul meu de impunere doar că soarta nu a fost așa cum voiam eu, iar toate alegerile mele au ajuns la urechile Celui Ales, ma izgonit din Rai blestemându-mă să mă târăsc ca un șarpe și mi-a interzis să mai cald acest tărâm sfânt.
Am respectat alegerea lui pentru că mi-am dat seama că nu aveam nici măcar o șansă împotriva lunii aveam ce căuta în acea lume, eu eram diferit, un înger căzut nu se mulțumește doar cu zâmbete, acesta se mulțumește când pe chipul "prăzii " lui se citeste teama, teroarea că poate fi sfîșiat în mii de bucăți fără a avea măcar un ajutor .
Doar că vezi tu dragă, Lilith, tu ești la fel ca mine, noi doi suntem sortiți unul pentru altul, nimeni și nimic nu o sa ne poată despărți dacă alegi să vi cu mine .
( Lucifer o mângâie pe fața ei fină și albă ca laptele, o privește fix în ochi apoi încearcă să o sărute .)
Acesta ezită, se uită speriată la el ne știind ce să facă și cum să reacționeze, iar acesta îi ia fața în palme, o privește din nou în ochi și o sărută cu pasiune .
Lilith roșește în obraji iar apoi fuge către casă speriată și confuză de cele întâmplate .
Adam văzând ceva schimbat la ea o întreabă unde a fost, dar aceasta nici măcar nu îl bagă în seamă si pleacă zâmbind .
Zile la rând Lilith îl evită pe Adam fiind încă confuză de cele întâmplate și încearcă să uite tot doar că soarta îi pregătește altceva .
Într-o zi umblând singură prin grădină este trasă brusc într-un tufiș, aceasta încearcă să țipe dar nu poate.
Uitându-se speriată la cel care ia facut asta își dă seama că este cel pe care nu îl poate scoate din minte de la prima întâlnire.
O sărute pe frunte, apoi pe buze, o îmbrățișează de parcă ar face asta pentru ultima oară, aceasta îi răspunde cu un zâmbet plin de gingășie, îl sărută, o ia de mână și o duce într-un loc ascuns unde nimeni nu îi poate vedea .
Ajungând acolo Lilith își dă seama că este într-o mică peșteră întunecoasă și rece dar imediat este luată în brațe și sărutată pe gât apoi săruturile sunt din ce în ce mai multe și apăsare iar aceasta nu mai ține cont de nimic și acceptă atingerile acestuia fără nici măcar o ezitare, rochia albă fără de pată pică jos de pe ea rămânând goală.
Lucifer la rândul lui își dă jos hainele .
Între cei doi se consumă actul de amor iar după ceva timp Lilith își dă seama de greseala făcută și vrea să plece dar este oprită .
Nu poți să regreți ce s-a întâmplat intre noi, amândoi ne-am dorit !
Dar aceasta nici nu apucă să scoată un cuvânt că se aude Adam cum o striga cu disperare crezând că i s-a întâmplat ceva rău.
CITEȘTI
Lilith - povestea nescrisă
FantasyÎn această carte este povestea nescrisă a lui Lilith, prima soție a lui Adam .