3

765 24 1
                                    

Aceasta iese ușor din peșteră pentru a nu fi văzută și pleacă spre Adam cu inima cât un purice .
- Da, dragul meu!
- Ești bine ?
- Da, sunt bine .
- Am început să mă îngrijorez când nu te-am mai vazut apoi mi-am dat seama că în ultima vreme nu am mai petrecut timp împreună și aș vrea să recuperăm timpul pierdut, sincer nu pot să îmi imaginez cât de pustie ar fi viața mea fără tine .
Fără nicio ezitare Lilith pleacă împreună cu Adam, Lucifer auzind toată conversația clocotește de nervi doar la gândul că altcineva o atinge, îi atinge părul fin ca mătasea, pielea albă ca si laptele și că îi atinge buzele cărnoase dar este conștient că nu este cea mai inteligentă mișcare dacă iese și îi demonstrează lui Adam că el este potrivit pentru ea.
Ajung acasă, Adam o ia în brațe pe Lilith și încearcă să o sărute dar această ezită, se uită în ochii ei încruntat dar nu apucă să scoată o vorba că este chemat afară.
- Trebuie să vi repede, avem dovezi ca Lucifer a intrat în Rai, dacă a încălcat pactul și este prins va plăti aspru pentru această greșeală.
( apoi cei doi pleacă )
Lilith, fuge cât o țin picioarele către peșteră, strigă cât o țin plămânii dar totul este în zadar, nimeni nu îi răspunde.
Poate este deja prea târziu și a fost prins, gândi ea cu ochii plini de lacrimi.
(fuge către palat )
Dar în fața acestuia este o zarvă foarte mare și mulți îngeri adunați, ea își face loc printre ei iar ce vede o sperie foarte tare, Lucifer era plin de sânge și legat în lanțuri pentru a nu putea scăpa.
- Vă rog să nu îi faceți rău, este un om extraordinar ! ( zise Lilith cu lacrimi pe față și disperarea și teama i se poate citi în ochi )
- Ce ai spus ?
- Nu îi faceți rău! ( si se puse în genunchi luându-i fața în palme )
- De unde ști că nu este un om rău?
- Pentru că îl cunosc foarte bine !
- De unde îl cunoști pe acest trădător ordinar ?
- Nu îl mai face așa, îl iubesc!
( toată privirile erau ațintite spre ea, urmează un moment de liniște, liniștea dinaintea furtunii )
- Hai acasă în momentul ăsta să discutăm, nu este posibil de așa ceva ! Cum poți tu o femeie atât de sfântă să prea curvești ?!
- Dacă să iubești cu adevărat pe cineva, să îți bată inima doar când îi auzi numele, să îți tresară sufletul la o privire, da, am curvit! Și o să o fac mereu iar tu sau nimeni altcineva nu mă va putea împiedica!
- Ba da, eu pot face asta ! Luați-l de aici !
( Adam o trage pe Lilith după el, privirea lui fiind atât de rece, ochii goi, plini de nervi )
- Ce ai facut nenorocito? Cum ai putut face asta ?
- Il iubesc ...
- Tu doar pe mine ma iubești, Dumnezeu ne-a creat pe amândoi și ne-a legat sortile nu poți să vi după atâta timp și să spui că îl iubești pe ăla!
- De ce să te mint dacă ăsta este adevărul ?
- Te-ai culcat cu el ?
- ...
- Spune-mi! ( și o lovește )
- Te rog, nu mai da !
- Spune-mi !
- Da !
- Ești cu curvă nenorocită care trebuie să fie exilată și să se târască fără nicio speranță!
( o bate din nou, apoi o încuie în cameră și pleacă nervos )
- Doamne ! Ce este de făcut?
Cum a îndrăznit să facă una ca asta ?!
- Dragul meu, Adam, trebuie să ne păstrăm calmul și să ne gândim la o pedeapsă cât mai crudă pentru amândoi, nu are rost să fie exilați împreună pentru că asta își doresc.
- Da, ai perfectă dreptate !
Mă duc să îl văd pe nenorocit !
( coboară grabit în pivniță unde zăcea legat în lanțuri Lucifer )
- Credeai că nu o să aflu ?
- La cât ești de prost credeam că nu o să îți dai seama atât de ușor dar se pare că te-am subestimat.
( Lucifer este lovit apoi este atins cu un fier încins, strânge din dinți cât poate de tare și zâmbește)
- O să devin cel mai negru coșmar al tău, nu mă vei uita niciodată !

Lilith - povestea nescrisăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum