1. Bölüm

110 5 0
                                    

çok güzel bir tatilin son günü. İstanbul'a dönmek istemiyorum 

Aşağıdan annemin seslenmesiyle bavulumu kapatıp aşağıya indim.babam bavulumu alıp arabaya götürmek için aldı 

Bu arada ben duru 18 yaşındayım istanbul'da yolculuk kolejinde okuyorum.ismi çok hoşuma gidiyor sizcede güzel değil mi.

-duru kızım hadi 

-geliyorum.annemle beraber evden çıktık okulların açılmasına 1 hafta kaldı ve ben tatilin geri kalanında ne yapacağımı bilmiyorum.ama kesin çok sıkılıcam 

yola ciktiğimizda trafik olduğunu anladım çünkü 15dakikadır yoldayız bu arada lafın gelişi daha hareket bile edemedik doğru düzgün.annem babamla müzik konusunda kavga ederken en son annem kazandığı için arabesk şarkılar dinlemeye başladık.babama çok üzülüyorum ben kulaklığımdan kendi istediğim şarkıları dinlerken kurtar bei diye sürekli dikiz aynasından bakıyordu.annemin çenesiyle kimse yarişamaz o yuzden kafamı cama dayadım ve müzik dinlemeye başladım.

yan tarafdan citroen c4 görmemle çok sevindim cünkü çok hoş ve güzel duran bir araba içinde 5 kişi vardı.arabayı kullanan sanırım babaları yanında esmer bir kişi oturuyordu arkada 1 erkek 2 tane kadın vardı.öndekı esmer bir anda yüzünü cama dönunce göz göze geldik o anda el salladım.esmer şaşırsada umurunda olmadan önune döndü arkadaki çoçuk ise onun tam tersi el sallamaya başladı cok tatlıydı.gülümsemeden edemedi.bir anda babam hızlanınca trafiğin açılmaya başladığını anladım.

ya baba hızlı gitme biliyorsun araba yolculuklarını seviyorum.

babam gülümsedi ve yavaşladı ama esmer çoçuklar hızlanmışlardı.arkadan plakalarına baktığımda istanbulla gittiklerini anladım yani umarım öyledir.plakalarını kafamda tutup yola devam ettim ben o esmer çocugu bulacaktım.

ARABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin