Durunun Dramı

194 10 0
                                    

Matematik hocasının verdiği ödevleri Anıl'dan alıcağım Melis.'Anıl kim lan ? '.Ay tumblr boy olum o bi yakışıklı geçen bizim eve adres sormaya gelmişti.Neyse kısa kesiyiim aynı sınıftayız işte öyle .'Oha kızım sendeki şansa bak.Anıl dediğin çocuk şu ilk gün sana merhaba diyen çocuk mu ?.'Evet.'

'Ayy bir tane Çınar var sınıfta gördün mü ? O da çok yakışıklı napıp ne edip o çocuğu kendime bağlamam lazım çok tatlıı'.

'Ay gördüm ama ben tumblr boyu istiyorrum yani Anılı.Neyse Melis görüşürüz yarın okul var'

'Görüşürüz.'

......

'Günaydın Duru nasılsın ?'

'İyim sen .'

'Sağol iyim de senin şu arkadaşın Melis'le benim teyze çocuğu Çınar çok iyi anlaşmıyor mu ? '

'Dur dur bi dakika Çınar senin teyzenin çocuğu mu ?'

Lan olum bende diyorum neden ikiside çok taş meğersem kuzenlermiş.Anasını satıyım benim kuzenimde bende küçükken tipsizlik kavramının dibini sıyırıp kimseye bırakmamışız valla gece aynada kendimi görsem korkarım.Anılı görsem cennetteyim sanırım Allah cezamı vermesin ki.

'Duru huhuhu ne düşünüyorsun öyle yaa eniştem le teyzemin Çınar'ı nasıl yaptığını mı ? Yoksa annemle babamın beni nasıl yaptığını mı '

'Ne diyon lan sen sen ne diyon bak yakışıklısın makışıklısın ama çok fazla sapıksın.'

'Sakin Duru hoca bakıyorr.'

'Duru bu soruyu tahtada yapmak ister misin' dedi gıcık matematik hocası.'Anılla konuştuguna göre sorunun cevabını biliyorsun.'

Tahtaya çıkarken bu sabah büyük boy nutella kavonuzu bitirdiğim aklıma geldi.Bu nutella beyni çalıştırır inşallah yoksa bu tumblr boya rezil olucam.

Tahtaya çıktım ve mal gibi kaldım.Lan hoca sen bunları bana öğreticeksin nerden biliyim x in karakökünü bak rezil oldum tumblr boya Allah'ım ya.Oha lan o ne.Anıl parmak kaldırdı lan bu çocuk bu soruyu yapsın Allah cezamı vermesinki gizli gizli bir daha nutella yapmıcam derken çocuk 2 saniyede soruyu yaptı lan.

'Anıl sen özel ders mi alıyorsun ?'

'Biz buna halk arasında zeka diyoruz canım.'

'Çok iticisin.'

'Çokta yakışıklıyım.'

'Ukala.'

'Bak küçük hanım evinize gelip sizden adres istedim diye kraliçe olup her istediğini söyliyemessin bana.Ayrıyeten gitte biraz etek boyuna çeki düzen ver bi rüzgar esse senin namusun gider kızım'

'Yaa sen ne ukala ne bencil ne ...

'Yakışıklı ve seksi demek istedin galiba'

...

'Öğle tenefüs zili çaldı arkadaşlar çıkabilirsiniz.'

'Duru noldu bir solgunsun ' dedi Melis.

'Şu Anıl bozuntusu biraz ağır geldi de '.

'Neyse benim sana bomba haberlerim var şu Çınar Ali varya sevgilisi yokmuş oluum arkadaş oldukta twitterda fav yaptı kesin evlenme teklifi edicek acaba gelinliğimi İtalyadan mı Fransadan mı sipariş etsem'

'Fazla abartıyorusun.'

'Ayy amaan Anıl sana fav yapsa seni şuan saç yapımında bulucaktık ya da facebookta evleniyoruuz etkinliğinde.O etkinliklerden nefret ediyorum zaten.'

'Neyse Melis ben şuradan bir taksiye atlıyım da şu sevgili 'doktor babacığımın' yanına gideyim.

'Tamam.Bay bay iyi Anıllı günler.

...

'Naber baba nasılsın iyi misin ?'

'Hiç iyi değilim kızım bi genç geldi.Kavgada yaralanmış hemde çok ağır.Uyanık ama çok kan kaybı var.Senin kanın RH(-)Negatif ti değil mi ?

'Evet.'

'Kan versene şu gence.Durumu kötü yurtta kalıyormuş bak soldan 2. odada çocukta içerde hemşireye benim kızım oldugunu ve kan vericeğini söyle.'

'Tamam.'

....

'Anıll.Anıl noldu sana böyle iyi misin ?

'Duru çok çok canım yanı....'

Acaba yeni bölümde nolucak ? Çınar la Melis arasında neler olcak ?

Multimedia:Anıl

BENİM OLAN (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin