TB

183 10 1
                                    

'Anıııl kalk hadi sabah oldu kahvaltı yapıp , okula gidiceğiz.Bak annemler erkenden çıktı kahvaltıyıda ben hazırladım parmaklarını yiyeceksin.'

'Nee ? Annen hazırlamadı mı kahvaltıyı ? '

  'Evet ama kendim hazırladım diye demiyorum çok beğeniceksin omletimi.'

  'Gidiyoruum ben arkadaş Selma Teyze hazırlamadıysa kahvaltıyı gidiyorum ben arkadaş.'

  'Anııl aç mı kalmak istiyorsun '

  'Of geldik be tamam artık salam ekmeğe tabir tutulucaz napalım ? '

....

'Hadii otobüs kaçıcak çabuk Anıl '

'Allah'ım otobüs kaçıcak nedir ya ? Hangi günahımın bedeli bu kız ?

'Sevap demek istedin herhalde'

'Ne dediğimi benden iyi mi biliceksin ?

'Belki.'

'Hahaha'

'O nasıl ukalaca bir gülüş o nasıl iğrenç ses.'

'Bu konuşmayı yarıda kesmeyi çok isterim ki kesiyorum da ama küçük prenses ben bugün okulu asıcağım.Sende bunu annenle babana söylemiceksin dimi ? '

'Bende gelirsem düşünürüz bir şeyler :) '

'Hayır tabikide.

 

  'O zaman ispiklerim seni '

 

  Edit: 'İspiklemek' diye bir kelime Türkçe' de yok , eğlence için yazdım.


  'Of eski sevgilimin gönlünü almaya gidiyorum, gelicek misin ? ' dedi o karamsar ses tonuyla.Sanki onu o kadar çok seviyordu ki dünya yıkılsa hala onun yanına gitmek isticekti.

  ' Geliceğim ' dediğimdeyse sanki yüzü benim üzülüceğimi gösteriyordu , o da üzülmemi istemiyordu.

 

  ....

' Neden böyle düşündüğüne bir anlam veremiyorum Melis sence ne yapmalıyım ? '


  'Sen bu çocuğa aşıksın Duru git söyle bence.Çok geç olmadan ' dedi Melis.Beni umursamıyordu , Çınar'ın fotoğraflarına bakmakla meşguldü.Bu yüzdende klasik 'çok geç olmadan' gibi şeyler söylüyordu.Yani anladığım kadarıyla içimdeki bu mutsuzluğu kendim çözmem gerekecekti.

  'Senden hayır olmaz Melis bu sorunu ben çözeceğim.'

  'Nasıl çözeceksin Duru, sende zeka mı var ? ' dedi beni aşağılayarak.Hayır canım nutella yiyerek dicektim ki telefon yüzüme kapandı.


  ....

  'Hoşgeldin Anıl odunu.Annemle babam ufak bir düğün seyehatindeler evde baş başayız.Hayır anlamıyorum ki senle bana nasıl güvenebilirler hayır bi de bana yani.Teen Wolfta Derek'in kaslarına bakarken uyuya kalan bir kıza anlamıyorum'

   'Bana' dedi bıyık altından gülümseyerek.'Bana güveniyorlar' dediğinde göt gibi kaldım.Hayır ne cevap vericektim çok yakışıklısın ya da çk namuslsn evlnlm mı bbk mi dicektim ne dicektim ben ?

 

   'Of laf sokmadan duramıyorsun dimi' dedim yüzümdeki kızarıklığı farketmemesini umutlayarak.'Yemek soğuyor'

 

   'Ellerimi yıkayıp geliyorum' dedi.


  ....

  'Ders çalış Anıl mesajlaşıp durma.'


  'Ya sen şu gıcık matematik hocası gibi konuşmayı kessene ya ' dedi o seksi ses tonuyla.

' Hocayı gıcık buluyorsan sorduğu soruları yapma '

'O zor dediği soruları yapınca göt gibi kalan yüzü varya onu çok seviyorum ' dedi ukalaca.'O yüz ifadesi için telefonu bırakıp tuvalete girip ders çalışacağım '

Telefonuna mesaj gelmişti.Bakmalı mıydım ? Acaba kimden di gibi düşünceleri unutup mesaja baktım gönderen lişi Çınar dı. Mesaj da ise Anıl'ın bana yapıcağı süprizin ne olduğunu soruyordu Çınar.

Anıl odaya girdiğinde hemen elimden telefonu bırakıp yüzüne sahte sahte gülüşler attım.Yüzündeki ifadenin ' hııhı ay çk ttlısn cklmmı' ifadesi olmasını umut etmemse biraz saçmaydı.

  'Ben yatıyorum ispiyoncu yarın okulu asıcağım ve gelmek istiyorsun tamam gel ama sakın abuk sabuk şeyler yapma Allah yarattı de...

   'Allah yarattı demez kopya verirsin iki gün sonraki sınavda' dedim ukalaca.


   'Hıhı iyi geceler canım iyi geceler.'


    ......

  Anıl'ın Ağzından :


  Tabikide uyumıcağım kıza bak inandı hemen. Ay bu odada hiç cam yok mu ya kaçıp Çınarla internet kafeye gitmem lazım.He şurada varmış.

  ...

'Nihayet Anıl nihayet.'Sana bizle kal diyeceğim ama 1+1 bir evde 5 kişi yaşamak zor haklısın.' dedi kuzen.

'Haklısın'

'Bak ne diyeceğim nargile içmeye gidelim mi internet kalsın ' dedi bilmiş ve bir o kadarda zeki kuzen.

'Tamam'

....

'Düşünsene Anıl.Sen ve Duru adaparktasınız.Dönme dolabın en tepesindesiniz.Birden elektirikler kesiliyor.Duru 'nun  yükseklik korkusu var ve aşağıya bakmamak için başını omzuna yaslıyor , onun saçını okşuyorsun ve...

'LALALALAALALL' dedim her ne kadar olmasını istediğim bir hayal olsada ...

Edit: Bu adapark olayı aslında şöyle bir şey eski sevgilim beni seviyorken ben Kemal diye bir çocuğu seviyordum o da ona böyle birşey anlatmış.Böyle yazmak istedim ne biliyim ya. .:D

Multimedia :Anıl

BENİM OLAN (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin