B.O 6

118 9 0
                                    

'Bir yere kaçmama gerek yok canım' dedim.Nefesini hissedebiliyordum.Kalp atışlarım git gide yükseliyordu.Belki de Anıl duyabiliyordu bilmiyorum.Gözlerini kapadı.Güldü.Ellerini çekti ellerimden.O kadar sert tutmuştu ki avcumun içine kadar kızarmıştı ellerim.

'İzin veriyorum' dedi.Hala sırıtıyordu.

'Neye ? ' dedim meraklıca.

'Git' dedi.Müge Anlı izle.Nutella ye bugünlük seni rahat bırakıyorum dedi.' Sırıtmayı bırakmıştı.

' Sen kimsin ya bak benim adım Duru Yılmaz.Ben ne istersem o olur.' dedim.Çok kararlıydım.Bir yandan da kararsız.Neden öyle demişti acaba.

'Ellerini duvara koydu.Sen daha beni tanımıyorsun güzellik.' dedi.Güldüm.O da beni tanımıyordu.Sadece nakille okula gelen bizim evde kalan basit biriydi.He bide kanımı verdiğimi unutmamak gerek.

'Gerek yok' dedim.Yine güldü.Gamzeleri vardı.Kahverenginin en güzel tonu olan saçları ve gözleri...

'Bir gün bana aşık olduğunda gerek duyacaksın' dedi.Ses tonu çok içten ve kararlı geliyordu.Kasılıyordu benle konuşurken.

'Ne alaka' dedim.Ortamın gerginliğini almaya çalışıyordum.'Aynaya bak' dedi.Kendini işaret etti.Gerçekten aşık olmamak mümkün değildi.Kollarının arasından sıyrılıp odama gittim.Peşimden bakakalmıştı.Elini yüzüne koyduktan sonra aşağıya inip.Dışarı çıkmıştı.Tabi bu olaydan sonra ben hınzırlığı bırakmadım takip ettim tabikide.Bir kız gördüm.Tuğçe diye seslenmişti ona.Kıza artık onu sevmediğini söylemeye gelmişti.Kız ağlıyordu.Ayrılamayız diyordu.Anıl arkasına bakmadan okula gitti.Bende peşinden gittim.Çaprazımda oturuyordu.Telefonuna sürekli mesaj geliyordu.O sırada gelen mesajlardan biri Tuğçe'dendi.Okula naklini aldırdığını.Yazmıştı.Hemde bizim sınıfa.Anıl bana bir kağıt yolladı içinde 'Duru tüm gün beni izlediğini biliyorum.Mesajı okuduğunuda o yüzden hemen benim yanıma oturuyorsun.Tuğçe'nin benim yanıma oturmasını istemem ' yazmıştı.Hocanın yanına gidip izin aldım.Oturdum yanına tam bana bakıp saçımı toplamama gülerken kapı açıldı.Tuğçe gelmişti.Yok varsayıcağımız bir etek boyuyla 4-5 ilik açık olan gömleğiyle...

Edit:Bu arada Tuğçe sağlam ayak değil bilginize.. Bu arada yarında bir kisa bölüm atacağım. Daha sonra cuma günü atarim. Çünkü bu hafta sınavlarım var.Voteleyin... Multimedia:Duru.

BENİM OLAN (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin