B.O 7

168 10 1
                                    

'Teneffüs arkadaşlar çıkabilirsiniz. ' dedi.Ders anlatmaktan sıkılmış ses tonuyla matematik hocası.

'Anıl seninle biraz konuşabilir miyiz ?' Dedi Tuğçe ağlamaklı ses tonuyla.

Anıl yanına gitti.Bir şeyler konuştular. Tuğçe Anıl'ın kolunu bırakmıyordu Anıl'sa rahatsız oluyordu.Yanlarına gittim.'Matematik hocasi seni çağırıyor.' dedim. 'Geliyorum Duru' dedi.Bana teşekkür edercesine.

'Aslında matematik hocası çağırmadı seni ' dedim.Bana kızmamasını umuyordum.Kızmazdı zaten.Onu o iğrenç,sünepe,pislik,fahişe,pornocu, yaratık ıyyğ midem bulandı şimdi.

Gülümsedi.'Duru benle takılmak sana şevk veriyor dimi' dedi.Manyak olum bu.Niye onunla takılmak istiyim ki.Okulda popüler değil bir şey değil.

'Ne alaka mal' dedim.

Kaşlarını kaldırdı.'Yakışıklılığımdan olabilir mi ? Ayrıca okulun popüler kızları benle takılmak için sıraya giriyor.Tuvalette bile rahat bırakmıyorlar.Sen kendine haline yan bence.Ben başımın çaresine bakabiliyorum.' dedi.Şevkimi kırdı şimdi he.İyilikte yaramıyor.Baba söylicem attırsın bu malı evden ya.Popülermişmiş.Kenarımın popüleri.

'Of Anıl ya of.Tuğçe'yi sevdiğini biliyorum.O kızı üzüyorsun.Ağlatıyorsun.Popüler değilsin Anıl.Sen ezik birisin bu okulda.Daha yeni geldin okula.Başta sen adam değilsin.Adam olan biri gelipte bir kızı tuvalette sıkıştırıp nereye kaçıcaksın demez.Tuvalette bile rahat bırakmıyorlar falan.Senden fazla kesmişler galiba git adamlığını kontrol et ' dedim.

Sinirden gözü dönmüştü.Çınar'la Melis bizi izliyordu.Birden bağırıp çağırmaya başladı.'Sen kimsin benim adamlığıma laf ediyorsun' gibi şeyler söylüyordu.Tehditlerinden bahsetmiyorum bile.El kaldırdı bana.Tam vuracakken Çınar koşarak geldi yanımıza.Tuttu elini.'Adam ol Anıl bir bayana el kaldırırmaz.Bayanı bırak insana bile el kaldırılmaz' dedi.Sinirliydi.Bu seferse Çınar'a sinirliydi.Kolunu çekti.Gitti.

Ağlıyordum.Tüm okula rezil olmuştum.Güneş'i Beklerken'deki Kerem'in Zeynep'in südyenini almasından da beterdi bu durum.Yere çöktüm.Çınar iyi misin falan diyordu.Okulda baya tanınan biriydi o.İki tane arkadaşını çağırıp su aldırdı bana.Melis bana çok sinirli bakıyordu.Ama sinirlenicek bir şey yoktu.

'Sen takma ya o sünnetinde çok ağlamıştı ' dedi Çınar.Güldüm.

....

Eve geldim.Odama doğru ilerledim.Annemle babam bu akşam dönücekti.O yüzden Anılla konuşup küs değilmişiz gibi davranmam gerekti.Anılın kapısını yüzlerce kez tıklattım ama ses yoktu.İçeri girdim.Eşyalarını toplamış gitmişti.Aklıma bir tek Çınar gelmişti.Melis bugün onlara gidicekti ama yapıcak bir şey yok aramak zorundaydım.Aradım da..

'Alo Çınar Anıl evde yok sizde mi ?'dedim.

'Evet ama biraz sinirli sonra konuşsak' dedi.

Edit:Tuğçe yi öldürttücem uyuz kız kskskx Voteleyin :*
Multimedia :Anıl

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM OLAN (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin