'Daha iyi misin Anıl korkuttun beni'.
'Gerçekten benim için korktun mu ? '
'Ben...Ben seni....'
'Devam et lütfen '
'Ben...Ben senin için endişelendim Anıl nasıl oldu kim yaptı sana bunları ?'
'Yurtta kavga çıktı atıldım yurttan nerde kalıcam ah madır ya nolurdu buraya taşınsanız ? '
'A baba hoşgeldinn '
'Hoşbulduk Anıl için kontrole gelmiştim.Duyduğuma göre yurttan atılmışsın nerde kalıcaksın '
'Bilmiyorum'
'İstersen bu dönem bizle kal evladım bi dahaki dönem düşünürüz bir şeyler '
Lan Anıl güldü.Allah çarpsın çocuğu hamile bırakırım laay bizde kalıyo.
'Baba ben lavobodayım.'
Ay arıyım da Melis'i kıskandırıyım.
'Alo Melis.Nerdesin'
'Sevgilimle takılıyoruz'
'Sevgilin mi kim lan sevgilin'
'Çınar '
'Oha lan bende bu dönem tumblr boy bizde kalıcak dicektim.Kıza bak lan sevgili olmuş hemen Çınarla.Söyle o Çınara tumblr boy a fazla benzemesin zaten kuzenlermiş.Lan ben tumblr boy la sende Çınarla evlenirsen nolcaz biz lan azına sıçıyıım.Benden önce evlenme s***rim Allah cezamı vermesin ki'
'Sessesese sesin gelmiyo Duru bay bay'
'Azına sıçtımın kızı kapattı'
(Koridorda yürürken 3-5 kişiye laf atıp Anılın odasına girer'
'Anıl taburcu oluyorsun kalk eve gidyoz.'
'Arkanı dönersen üstümü değiştiriceğim dönmessen sen 1 saat sonra üstünü giyinmek zorunda kalırsın bebek anlarsın ya '
'Abaza'
(Arkasını döner ve Anıl üstünü giyer)
'Bu sokaktan gir Anıl bu sokaktan'
'Tamam be girdik'
'Ayy köpek var.(Anılı köpeğin üstüne iter ve arkasına bakmadan kaçar)'
'Dur duru ya koşturma beni oh yakaldım kolunu dur ya napıyorsun'
'Benim köpek fobim var.'
Edit:Dün benimde başıma geldi ordan ilham aldım. :)
'Hangi sokak Duru'
'Ayy geldik işte'
...
'Merhaba anne babam bahsetmiştir Anıldan mutlaka'
'Evet Anıl senin odandan girilen büyük kilerde kalıcak ona yeri tarif et her şey hazır ' :))
Ohaa kesin h****e kalıcak bu çocuk Allah cezamı vermesinki.Yan yana aletka movikk movik.
...........
'Anne yemek hazır mı ?'
' Evet.Anılıda çağır gelin hadi '
Odaya tam girdim ve kahverengi gözleri ve oha lan o ne çıplak lan çocuk.
'Pardon Anıl pardon özür dilerim.' diyerek gözlerimi kapattım.
'Önemli değil' dedi sonra da mırıldanarak zaten elbet görücektin dedi .
'Anlamadım ne dedin sen '
'Odadan çıkarsan üstümü giyniyim'
Oha ya çocuktaki kaslar neydi öyle acaba kaç yıl uzmanlık yaptı neyse acıtım ya :)
.......
'Anne tuzu uzatırmıısıın Anıl istiyoda '
'Anılın dili yok mu evladım'
'S****em Anıl seni bi annemden azar yemediğim kalmıştı.'
....
'Efendim' dedi Anıl.'İzninizle kalkıyım yarın okul var uyumam gerek .'
'Peki ' dedi madır la fadır'
Edit: Düzgün yazıyım dedim elime yüzüme bulaştırdım :)
'Bende kalkıyorum' dedim.
....
Edit: İlk bölümlerden fazla ekşın yapıyorum çünkü okuma gelmesi lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM OLAN (ASKIYA ALINDI)
Teen FictionSeni seviyorum ve sevgimin asla bitmeyeceğini biliyorum. Seni seviyorum ve bir gün gideceğini biliyorum. Seni seviyorum ve diğerlerine benzemediğini biliyorum. Peki ya sen ? Sen beni seviyor musun ?...