Jmenuje se Louis Tomlinson.Bydlí v malé garsonce na kraji města Mullingar. Jednou ,když šel po ulici, uviděl šlehat blesky. Potom se objevila koule, a z té vypadl muž. Neměl nic na sobě, i když mu to bylo celkem jedno. Hned vedle něj byla na štěstí hospoda. Muž vešel dovnitř . Prohlížel si všechny lidi co byli vevnitř jako by je skenoval.Potom přišel k jednomu muži, který měl na sobě černou koženou bundu, šedé triko a černé kožené kalhoty. Přišel k němu a řekl mu : ,, dej mi svoje šaty , boty , a motorku''. Muž se začal smát.,,Zapomněl jsi říct prosím'', řekl a na prso mu dal rozžhavenou cigaretu. Muže to ani nebolelo. Vzal ho za ruku a hodil ho na sporák. Druhý muž mu vrazil dýku do břicha, ale muž nereagoval a vzal dýku a vrazil mu ji do ramene. Třetí muž ho praštil kulečníkovým tágem o krk, o muže se tágo zlomilo, rychle otočil hlavu a třetího muže prohodil skleněným oknem na auto. Potom šel k mužovi s koženou bundou, vzal mu pistoli a spálený muž od sporáku mu hodil klíčky od motorky a dal mu svoje oblečení. Louis byl zaskočen. Ještě neviděl tak silného muže a že by ho nic nebolelo. Oblečený muž už pomalu vycházel ven, proto se Louis rychle schoval za roh. Když si muž sedal na motorku, tak vyšel hospodský, v ruce držel brokovnici winchester 1880 vystřelil a řekl :,,nikam nepůjdeš''. Muž se zvedl z motorky , vytrhl hospodskému winchestrovku z ruky , potom si ještě vzal černé brýle , sedl na motorku a odjel. Louis nevěděl kam. Zrovna jsem šel po ulici, tak mě Louis zadržel a zaptal se :,,prosím vás, nevíte, kdo to byl? Nic ho nebolelo a měl černou koženou bundu a kalhoty a černé brýle a odjel na motorce někam pryč''. ,, A neměl náhodou brokovnici winchester 1880 a nejel na motorce značky harley? , Zeptal jsem se. ,, Hmm...Ano,řekl Louis. Tak to pojď se mnou.
ČTEŠ
Terminator 2 konec všeho!!!!!!!!!!!
FanfictionTohle story je o Louisovi a Peterovi. Zjeví se terminator. Kluci si myslí , že je chce zabít , ale neví jak moc se mýlí. A Niall má problém s Harryho úchylkou. UŽ TO ZASAHUJE I DO KAPELY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A Peter se strašně porve s...