kapitola 4. pravdu do očí....

51 0 0
                                    

Když už jsem konečně zvedl hlavu od Louisových rodných listů řekl jsem mu: ,,Louisi, jak zemřely tvoje rodiče?"

,,No , hmm nevím, bylo mi sedm'', řekl. ,,Aha''. ,,No , vlastně když jsem spal , tak jsem slyšel nějaké výkřiky, a když jsem vyšel z pokoje, tak odcházel někdo s modrou bundou a pistolí'',řekl  Louis.,,A neměl náhodou ,,pětačtyřicítku'' s laserovým zeměřovačem? ,,Ano'', řekl Louis. Tak to byl terminator .Šli jsme nakoupit,protože jsme už nic v ledničce neměli. Nastoupili jsme do auta a vyjeli jsme. ,,Kam pojedeme nakupovat ''? Zeptal jsem se Louise. ,,Hmm...třeba do Tesca'',řekl. Tak jo. Když jsme na parkovišti vystupovali z auta, uviděli jsme terminatora, jak prochází parkovištěm.Řekl jsem : ,,Louisi,hned se shrb''!Když odešel, tak jsme se zvedli a šli jsme nakoupit.Lítali jsme po všemožných obchodech. Když jsme šli, tak před námi vyletěl z výlohy nějaký muž. Za ním potom vyšel terminator. Viděl jsem, jak zahlédl Louise ,a začal za námi běžet. Rychle jsme vyběhli na parkoviště,tak jsme rychle našli auto a nastoupili.Rychle jsem nastartoval,ale terminator byl rychlejší a skočil nám na kapotu. Prorazil čelní  sklo auta, chňapl Louise a chtěl ho vytáhnout,ale já jsem vytáhl brokovnici a střelil jsem terminatora do hrudi. Ale jeho to nebolelo a brokovnici mi vzal a hodil mi ji na zadní sedadlo. Vytáhl jsem dynamit, Louise jsem zatáhl dozadu a dynamit jsem hodil na terminatoora. Granát vybuchl.Terminator spadl z auta. Najednou auto zabrzdilo, A já jsem se po chvíli ocitl na zemi. ,,Už jsem si myslel,že jsi mrtvý,ležel jsi na volantu jako mrtvola'', řekl Louis. ,,Ale žiju'',řekl jsem. Tak jsme si sedli znovu sedli do auta a jeli jsme zpátky domů. Když jsme přijeli domů, tak jsme dali nakoupené jídlo do lednice a sedli jsme si do obýváku a koukali jsme se na film. Když film skončil, Louis se mě zeptal :,,a kde jsi vzal tu brokovnici''? ,,No , pro jistotu jsem si ji vzal'', odpověděl jsem. Náhle někdo zazvonil. Šel jsem otevřít. Stál tam .....HARRY STYLES !!!!!!!!!!!!!. Musel jsem to přežít.

Terminator 2 konec všeho!!!!!!!!!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat