No , musel jsem to s Harrym v jedné místnosti přežít. Harry neustále koukal na můj rozkrok.Bouchl jsem ho do ramene na znamení , ať přestane, ale on to asi nepochopil. Řekl Louisovi :,,Lou, musím si odskočit''. Poklepal mě na rameno. Já jsem si vzpomněl,že si musím jít pro nabíječku, která byla v pokoji. Náhle mě někdo ve tmě svalil na postel. Podíval jsem se, a Harry na mě seděl obkročmo,začal mi stahovat kalhoty, a když už se dotkl mých trenýrek,zařval jsem : ,,Harolde"!!!!!!!!Nevydržel jsem to a jednu jsem mu vrazil. On se svalil na postel, a já rychle utekl za Louisem do obýváku.,,Co se stalo , že jsi rozcuchaný''?,ptal se.,,Harry. Pokusil se mně vojet''. ,,C-cože. ? ,zařval Louis a šel za harrym do ložnice. Když ho od nás vyhodil ,nám oboum se ulevilo.,,Už sem nikdy nevkročí, řekl. Ufffff. To se mi ulevilo. Po chvíli trapného ticha jsem navrhl:,,co kdyby jsme šli na oběd do kavárny? ,,Hmmmm....Tak jo'', řekl Louis. Oblékli jsme se,a šli jsme.Když jsme dorazili do kavárny,tak jme si sedli k úplně poslednímu stolu.Když jsem nám objednal, tak jsem si přišel sednout k Louisovi. ,,Pořád se z toho vzpamatovávám''. ,,Neboj, už k nám nevkročí'', uklidňoval se Louis. V tom se otevřely dveře od kavárny..a....vešel tam......JUSTIN BIEBER !!!!!!!No já jsem myslel, že vyskočim od stolu a normálně vezmu kuchyňskej nůž a zabodnu ho. V tom se zadíval na mně a Louise. Po chvíli vešel do kavárny terminator, Justin obrátil zrak na něj, a koukal na něj do té doby, než jsem zakašlal a řekl jsem : ,,Uhni prosimtě''. No co , žádnou slušnost si nezaslouží. Justin zase upřel zrak na terminatora. Terminator mně bohužel zahlédl, a tak se chtěl vydat za mnou , ale Justin ho potřád zdržoval :,,hele,nechtěl bys do postele? , ptal se ho Justin . Terminator vytáhl brokovnici a začal do Justina střílet. Potom ho Justin chytl za rozkrok. Terminator mu vrazil ruku do hrudi šmátral mu tam chvíli a potom vytáhl srdce a Justina ještě naposled střelil do hlavy. Justin mu pošeptal : ,,Jsi boží'', a začal se spouštět k jeho rozkroku. Terminator ho odstrčil , dal Justinovo srdce do sklenice na díško a odešel. My jme se jen koukali na chcíplýho Justina na zemi a začali jsme se strašně tlemit. Zaplatili jsme , a šli. Když jsme šli ,tak Louis řekl: ,,Ježiši, musim do práce, vrátim se tak v sedm , ahoj''. ,,Ahoj''. Tak jsem šel sám. Najednou jsem slyšel za sebou kroky. Náhle mě někdo mě zatáhl do nejbližšího rohu. Koukl jsem se, a viděl jsem Harryho, jak mi sjíždí k rozkroku.
ČTEŠ
Terminator 2 konec všeho!!!!!!!!!!!
FanficTohle story je o Louisovi a Peterovi. Zjeví se terminator. Kluci si myslí , že je chce zabít , ale neví jak moc se mýlí. A Niall má problém s Harryho úchylkou. UŽ TO ZASAHUJE I DO KAPELY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A Peter se strašně porve s...