Přišel jsem s Louisem domů a sedli jsme si. ,,Nechceš udělat čaj ? , zeptal jsem se''. Ehm..Ano prosím''. Tak jo . Zvedl jsem se a šel jsem udělat čaj.Louis si zatím prohlížel obrázky nějakého muže, které jsem já nakreslil.Když přišel s čajem, Louis se mě zeptal : ,,ty obrázky jste kreslil vy"?Ano. A Louisi, budeme si tykat . Já jsem Peter. Louis se mě zeptal : ty mně znáš? Řekl jsem :,,No jasně,vždyť zpíváš v One Direction''.Louis řekl :,,ty obrázky jsou hezké,''.,,Ano,děkuju,usmál jsem se''. Zatímco jsme pili čaj, tak jsem si vzpomněl: Louisi , cheš teda doopravdy vědět,kdo to byl? Ano,řekl Louis. Tak dobrá , byl to terminator . Terminator?,zeptal se Louis. Ano,terminator,nezastavitelný vlak. Počkat, on to není člověk? , zeptal se Louis. Ano , není to člověk,je to stroj,kyborg , který má na sobě lidskou kůži a maso a vlasy. Má neuvěřitelnou sílu.Je to naneštěstí model t800,nejvražednější ze všech.Vyrobil ho skynet,počítačová síť,v roce 2029. Takže k nám přišel z budoucnosti.Buď je naprogramován tak , aby tě před nějakým zlým terminatorem chránil,a nebo, aby tebe nebo mě zabil.I když víc vsázím na to druhé.Není jenom jeden , je jich víc např.t1000, t-x,t-1,t-50, t-100,t-200,t-888 atd. Ty jsi na to odborník ?,zeptal se Louis. Ano,jsem,a nejvíce se zabývám modelem t 800. Hele,když se tak koukám na ty obrázky,není to Arnold Schwarzenegger ? Ne,terminator má jeho obličej. Když jsme si dopovídali, tak jsem odnesl prázdné hrníčky do kuchyně a sedl jsem si vedle Louise .Byl tam schoulený a bál se . Zeptal jsem se ho:,,ty se bojíš že tě přišel terminator zabít,viď''. Louis kývl hlavou. Pošeptal jsem mu do ucha, že to bude dobrý,že ho budu před terminatorem chránit ze všech sil, a že nedopustím,aby se mu cokoliv stalo. Louis se na mě se zaslzenýma očima podíval , a řekl: ale co když zabije tebe? Já jsem mu řekl : budu se snažit,aby ne.Řekl jsem Louisovi: hele, nebudeš tu chtít na noc přespat ? Tak jo, řekl , zavedl jsem ho do svého pokoje a řekl mu, kde bude spát . tak jsme si vyčistili zuby a šli jsme spát.
ČTEŠ
Terminator 2 konec všeho!!!!!!!!!!!
FanfictionTohle story je o Louisovi a Peterovi. Zjeví se terminator. Kluci si myslí , že je chce zabít , ale neví jak moc se mýlí. A Niall má problém s Harryho úchylkou. UŽ TO ZASAHUJE I DO KAPELY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A Peter se strašně porve s...