kapitola 3. druhé setkání

61 0 0
                                    

Bylo ráno. Louis ještě spal ,proto jsem ho nechtěl budit.Šel jsem nám udělat snídani. Potom jsem šel do sprchy. Slyšel jsem,jak se otevřely dveře od koupelny.,,Louisi?'',řekl jsem.,,A-ano''?,zeptal se trochu vylekaně . Nic nic. Nastalo hrobové ticho. Dosprchoval jsem se. Vylezl jsem,a Louis seděl u sprchy. Obmotal jsem si ručník a šel se obléct .Louis už byl oblečený.Náhle někdo zazvonil. Louis chtěl jít otevřít, ale já jsem radši šel. Když jsem otevřel, stál tam terminator. ,,A doprdele, vykřikl jsem.

Terminator se mě zeptal : ,,Je tu Louis Tomlinson''? ,,Ne, řekl jsem a zavíral jsem dveře. Terminator mi ale chytl ruku a zlomil mi ji. Řekl jsem: Louis Tomlinson tu doopravdy není. Uvěřil mi a odešel. Zavřel jsem dveře a šel jsem do kuchyně. Když mě  Louis uviděl řekl : kdo to byl? . Terminator, odpověděl jsem. Louis mi řekl :,,co to máš s tou rukou?". Ále nic. Ukaž, máš ji zlomenou!Musíme do nemocnice. Když jsme dojeli do nemocnice , tak mi řekli, že to mám zlomený a že to budu mít v sádře. No tak mi to dali do sádry a šli jsme. Na chodbě mě zastavil říďa mistní nemocnice: počkejte , tady máte papíry o Louisovi, řekl a než jsem se stačil zeptat, proč mi tohle dává , tak už byl pryč. Louis už čekal v autě. Zeptal jsem se ho : chlapče, máš řidičák? Ano ,odpověděl. Tak jsme jeli zpět do bytu. Louis volal majitelovi té garsonky , ve které bydlel. Když to položil , řekl : už nemam kde bydlet. Řekl jsem mu: víš co, tak bydli u mě.Louis se usmál a objal mě , jako svého bráchu,nebo co. Když jsme si sedli, tak jsem si začal číst ty ,,úžasné papíry '' , které mi dal říďa té nemocnice. Po chvíli čtení jsem řekl: Louisi ? Ano? Musím ti něco říct, já jsem bývalý voják... No a ? Řekl Louis. Oddychl jsem si. Zase jsem se začetl do těch papírů, a potom jsem řekl: ,,No zbylo mi hodně zbraní, tak jsem si myslel , že bychom je využili na obranu proti terminatorovi''. Louis řekl : ,,proč ne''.

Terminator 2 konec všeho!!!!!!!!!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat