Když jsme dojeli na místo,tak jsem v automatu koupil deset dvoulitrových kofol. Podal jsem jednu Louisovi, a Niallovi. ,,Počkat , a proč chtěl terminátor střílet po nás?''.,,No, on je naprogramován tak,aby zabil Louise''.,,No mohli by jsme se vrátit zpět''. Tak jsme sedli do auta a vyrazili jsme. Když jsme dorazili k Louisovo a mému baráku....tak byl celej.,,Co se to sakra......???,,Ne, ta bomba nevybuchla''.No v tu chvíli mi došlo, že ta bomba měla z války poškozené dráty a terminator nás šel hledat hned jak uviděl, že ta bomba je poškozená.,,Doprčic''.,,No tak bysme mohli jít domů ne''' řekl Louis. Tak jsme šli domů a já jsem si lehnul do postele. Za chvíli jsem ucítil , že někdo leze za mnou do postele.,,Louisi?''. To Louis nebyl. Náhle jsem ucítil něco divného v zadku. Vykřikl jsem :Harolde!. Vytáhnul jsem ho z postele a vyhodil ven.Rychle jsem přišel za Louisem do obýváku. ,, Co se děje ''? ,,Ale nic'''řekl jsem a rychle jsem šel zase do pokoje. Přišel za mnou Louis, sedl si vedle mě na postel a řekl : ,,Tak copak je''? ,,Harry se mně pokusil znova znásilnit''. ,,Co, to už je trochu moc ne?" ,,Aby znásilňoval mého spolubydlícího a kamaráda''. Bylo vidět,že se fakt naštval.Vzal sniperku a zamířil na Harryho.,,Počkat, to by chtělo víc promyslet'', řekl najednou Louis. ,,No' to jo'', přitakal jsem. Najednou kolem Harryho prošel Terminator. ,,Ty vole'', řekl Harry. Terminator ho uslyšel. Přišel k němu a zeptal se ho : jste Harry Edward Styles''? ,,Jasně baby'', řekl Harry . Terminator vytáhnul svůj colt 1911, zamířil na Harryho a vystřelil? Ne. Louis se svou sniperkou byl rychlejší. ,,Dobře ty'', pochválil jsem ho. Terminator na něj ukázal na znamení: ,,Děkuju''. ,,Co, terminator mi poděkoval''? ,,No , Louisi, asi chtěl zabít celou dobu Harryho'', řekl jsem.,,Ty vole, asi jsme se hodně spletli'', řekl Louis. ,,To jo''. Někdo zaklepal. Louis šel otevřít. Stál tam Terminator. ,, Můžeme si promluvit''?, řekl terminator.,,Ale ovšem, pojď dál'', řekl jsem.
ČTEŠ
Terminator 2 konec všeho!!!!!!!!!!!
Fiksi PenggemarTohle story je o Louisovi a Peterovi. Zjeví se terminator. Kluci si myslí , že je chce zabít , ale neví jak moc se mýlí. A Niall má problém s Harryho úchylkou. UŽ TO ZASAHUJE I DO KAPELY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A Peter se strašně porve s...