Гледна точка на Лиам:
Защо изобщо дойдох в това кафе? А? Но, за това е виновна само й единствено Моник. Защо изобщо я слушам?
Сега ме вижте в какво състояние съм. Целият съм в мокър, заради някаква тъпа сервитьорка.
Тя трябва да си знае мястото, а не аз да й го показвам.
Стоях на сантиметри от нея, когато чух някакъв мъж да крещи, нечие име. Явно беше нейното.... Евелин, значи....
- Ти нормална ли си? - развика се белобрадия мъж. Беше ужасно груб, дори хвана китката й и се опита да я дръпна на някъде, но тя беше доста бойна.
- Пусни ме! - дръпна се от хватката му и залитна към мен. Инстинктите ми ме накараха да я задържа. Признавам си, че не беше толкова грозна, колкото се опитах да я представя пред приятелите си.
Имаше красиви зелени очи и две невероятни трапчинки.
Белобрадия мъж пристъпи към нас банво.
- Извинете господине! Момичето ще бъде наказано за делото си. - колкото й нахална да беше тази сервитьорка, мъжът ми се струваше доста груб и мисля, че щеше да я нарани, ако имаше възможност.
- Няма нужда! - застъпих се, а очите й се разшириха. Определено не очакваше тези думи от мен. След като рязко махна ръцете ми от тялото й, се дръпна на метър от мен.
- Как да няма нужда? - обади се Моник, която все още седеше на удобното кресло - Тя те поля с вряла напитка!!!!
- Моник, замълчи! - намеси се русия ми приятел Зак. Определено Зак хареса Евелин и се опитваше да й се хареса.
- Казах, че няма нужда, момичето да бъде уволнявано или "наказвано"! - казах - Ние с нея ще се разберем! - намигнах й, а тя събра ядосана вежди
- Евелин извини се на мъжа! - каза мъжът, стоящ срещу нас, а аз се усмихнах лукаво. Личеше си, че това момиче е инат и да ми се извини, ще бъде ужасно трудно за нея.
- Аз... - започна тя, като се изкашля след това - Искам.... Искам.... - преглътна шумно - Съжалявам! - сведе глава, предавайки се. Явно не искаше да си загуби работата.
- Няма значение! - казах с усмивка, а тя продължи да се мръщи. - Лек ден, Ви желая! - казах на мъжа и на сърдитата сервитьорка и се запътих към изхода.
Моник ме последва, но с тези високи токове, едва ме догони.
Качих се в колата си, а тя седна на седалката до мен.
- Защо не го накара да уволнят това момиче? - каза бясна Моник
- Не ти влиза в работата! - бях доста остър с нея. Но няма какво да лъжа! Двамата нямахме връзка, а просто спяхме заедно от време на време. Тя го знаеше и аз го знаех, така че нямаше нужда от излишни драми.
- Къде отиваме? - попита тя
- Ти се прибираш, а аз отивам при баща ми! - погледна ме с пренебрежение, а аз запалих двигателя
След малко я оставих пред дома й и без да казвам нищо, тръгнах натискайки газта.
След по-малко от 20 минути, вече бях в офиса на баща ми.
Той беше един от най-известните прокурори в цял Манчестър, пък и извън него.
Колкото й да се надяваше и аз да завърша и да бъда като него, аз напук на всичко и всички завърших архитектура. Не, че щях да го работя! Баща ми и майка ми са едни от най - богатите в Манчестър, та дори й в Англия... Защо изобщо трябваше да се занимавам с работа. Бях само на двадесет и пет, животът беше пред мен!
Влязох в офиса на баща ми и заварих тъмноксоия си баща, седнал зад бюрото си и разглеждащ някакви папки.
- Господин Пейн! - казах с голяма усмивка, а той вдигна глава
- Лиам? - погледна ме объркан - Да не си се изпуснал? - засмя се. Мамка му, забравих, че дрехите ми не бяха особено чисти, след като лудата сервитьорка беше хвърлила подноса върху мен.
- Ха-ха, много забавно тате! - поклатих глава - Една Глупачка ме заля в кафенето!
- Щом казваш! - вдигна рамене и остави папката настрани. - За какво дойде? Майка ти ли те прати? Кажи й, че ще дойда за вечеря! - Майка ми и баща ми бяха женени повече от 28 години, но бяха все така влюбени и отдадени. Това наистина беше истинска любов. Често се караха за дребни неща, но за да му прости, баща ми винаги й правеше подаръци.
- Не! Дойдох за друго! - седнах на стола пред бюрото му - Скоро идва рождения ми ден, и бих искал да го отпразнувам в къщата ни в покрайнините на Манчестър.
- Лиам! Винаги щом правиш купон, накрая, или си пиян до козирката, или те вадя от районното заради сбиване! - облегна се на стола. Е какво толкова веднъж се е случило, добре де три пъти, но последния не се броеше. Онзи нещастник ми налетя и аз го вкарах в болница, той започна!
- Тате, моля те! Знаеш, че моята съвест, наречена Зейн, ще бъде неотлъчно до мен! - опитах се да го убедя
- Не Лиам! Не искам пак да те вадя от изтрезвителното! - беше доста категоричен, явно доста го бях ядосал последния път.
- Но имам рожден ден, все пак! - настоях
- Тогава ще го направиш в някоя дискотека! - оправи яката на ризата си
- Сериозно ли? - бях нервен, но знаех, че той беше ужасно ядосан от последните пъти, в които се бях издънил
- Добре! - вдигнах примирително ръце - Значи след два дни ще празнувам рождения си ден, в дискотеката! - изправих се
- Можеш да вземеш пари от Майка си! - каза ми, а аз излязох от сградата.
Бях ядосан. Все пак рождения ден на Лиам Пейн трябваше да бъде най-добрия в цял Манчестър. Не беше късно да го направя най-добрия, просто трябваше да пусна "вход-свободен" и да направя най-голямото парти в града.
А за тази цел трябваше да говоря с най-добрия си приятел - Зейн.
Извадих телефона си и набрах номера му.-Ало? - чух в слушалката
- Братле, говорих с баща ми за рождения ми ден! Съгласи се да го направя, но ще бъде в местната дискотека!
- Е, пак е нещо! - опита се да ме успокои.
- Покрижи се всички наши приятели да дойдат! Но най-важното, погрижи се всички да разберат за този купон и да дойдат! - казах в слушалката, докато влизах в дома си. Живеех с нашите, но те постоянно бяха на работа и се засичахме само за вечеря.
- Дадено! - каза и затвори.Влязох в стаята си и легнах на леглото. Бях ужасно уморен от деня и затворих очи. Изведнъж пред очите ми се появи момичето от кафенето - Евелин.
Зелените й очи, дългата й коса в цвят кестен и двете й малки трапчинки.
Отворих рязко очи и се оттърсих от тази мисъл.
Какво видях толкова в нея? Виждал съм жени с много по-хубави тела, виждал съм жени с много по-хубави "принадлежности", но не съм виждал жена с по-красиви очи. Защо изобщо погледнах в тях? Бил съм с ужасно много жени, но на нито една от тях не помня цвета на очите й.....
Какво ми ставаше? Та това момиче беше бедна дивачка? Защо мисля за нея?..........
ВЫ ЧИТАЕТЕ
First Time (Fanfiction) [L.P]
ФанфикЕвелин е скромно момиче от Престън. Евелин е мечтателка, която предпочита да гледа и чете за любовта, от колкото да я изживее. Наранявана многократно и загубила доверие в мъжете и света. За нея идеален мъж има само по филмите и книгите. За да учи пр...