Nem akarom...

194 5 0
                                    

{Amelia}

Ma van az esküvőm napja. Igen. Hozzá megyek Paris-hoz-. Igazából nem volt más választásom. Firen-nel elmentünk a királyság doktorához aki megállapította hogy valóban várandós vagyok. mivel nem lehet napra pontosan megmondani hogy mikori a baba ezért be tudom azt hazudni, hogy ez a csöppség a herceg gyermeke. Az igazságot csak a bátyám, az anyám és a dadusom tudja. Az utóbbi kettő csak tudta. A király- én nekem ő nem az apám- ugyanis kivégeztette azokat akik tudtak Ardonról. És közöttük volt az anyám és a dadusom. Firen beadta azt hogy ő nem tudott semmit. A király nagyon örült az unokájának. Paris is a "gyerekének". A menyasszonyi ruhámat ez a Camilla varrt:

 A menyasszonyi ruhámat ez a Camilla varrt:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

A hajam is ő csinálta:

- Tudja felség!- szól kemény hangon- Ön miatt halt meg

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

- Tudja felség!- szól kemény hangon- Ön miatt halt meg... Ha ön nem vonta volna bele a tiltott dolgokba mi most boldogok lennénk. Én és Ardon.- mondja és ez olyan volt mintha a szavai lyukat égetnének a lelkembe. Igaza van. De ezt nem fogom bevallani neki.

- Válogassa meg a szavait!- szólok rá erélyesen- Maga csak egy szolgálólány. Nincs semmi joga ahhoz hogy engem kérdőre vonjon.

- És az a gyerek! Tudom hogy nem a hercegé...- kezd bele.

- Ha már ennyire érdekli akkor csak hogy tudja.- a hangom megemelem- A herceg megerőszakolt. Így az ő gyermekét várom. De ez egy olyan információ amiről magának nem kell tudnia mert maga semmije nem lesz ennek a gyereknek. Ugyanis maga itt egy senki.- szerintem még soha senkivel nem beszéltem így. Camilla fújtatott egyet és tovább csinálta a dolgát. A könnyek ettől függetlenül elkezdik csípni a szemem. Igaza van... Ha nem kezdek vele viszonyt nem ölték volna meg. Miattam halt meg. Az az ember akit mindennél jobban szeretek.... A szívemben óriási űrt hagyott. Annyira vágyom az ölelésére... A csókjaira... Ahogyan a fülembe suttogja hogy nyugodjak meg mert nem lesz semmi baj...

- Felség!- szól Camilla lágy hangon- Minden rendben?- nem. Semmi sincs rendben...

- Nem. Hogy lenne minden rendben...- nem tudom miért de megtörtem előtte. Egy könnycsepp kicsúszott a szememből- Az a férfi akit szívből szeretek meghalt... Igaza van... Miattam... És ahhoz a féreghez kell hozzá mennem akit gyűlölök...- a hangomban semmi érzelem nem volt az arcom viszont ahogy a tükörben láttam a fájdalmat és a szomorúságot tükrözi. Camilla rám néz és az arca a sajnálatot mégis és a megvetést tükrözte. Keverednek benne is az érzelmek. Megértem... Ő is szerette Ardont. Akár mit mond- Kérem ki menne? Most!- megtörlöm az arcom.

- Felség... Én...- kezdi aggodalmasan.

- Azt kértem menjen ki!- dörrenek rá akármennyire nem akarok. Leroskadok a székre és előkotorászok egy kis festményt. Anya, Firen, a dadus, Briette és én vagyok rajta- Anya! Dadus! Ti is elmentetek... Ardon!- kiáltom a fiú nevét és kitör belőlem a fojtogató sírás. Kopognak így gyorsan megtörlöm az arcom- Ki az?

- Felség! Megértem hogy egyedül szeretne lenni, de muszáj még elvégezni az utolsó simításokat mielőtt kezdenénk...- Camilla. Felsóhajtok és kinyitom előtte az ajtót. Gyorsan megigazította az arcom hogy ne látszódjon hogy sírtam- Én sajnálom!- mondja a lány majd kivezet ahol már a király vár. Hatalmas vigyor terült el az arcán. A kezében ott a hercegnői koronám. Ja igen... Az esküvő keretében meg lesz az avatásom. Miszerint én leszek Nevnea hercegnéje.  Rám adja a koronát és tartja a karját amibe belekarolok. Levezet a palota hatalmas templomába aminek az udvarába az alattvalók vannak jelen akik már nem fértek be a templomba. Az első sorban megláttam Elana-t. Amikor összekapcsolódott a tekintetünk az ő szeme és az enyém is könnybe lábadt. Alig ismerte meg a bátyját én már el is vettem tőle... A templom ajtó kinyílt elttünk a kórus pedig elkezdte azt a dalt amit arra jelöltek ki amikor én bevonulok. Végig megyek a királlyal a hosszú templom "folyosóján". Mindenki állva néz végig rajtam. Firen ott áll az első sorba és sajnálkozva néz rám. A húgom kezét fogja aki ide akar hozzám rohanni de a bátyám nem engedi. Mikor az oltár elé érünk a király felém fordul és ad két puszit az arcomra majd halkan hogy csak én halljam így szól:

- El ne szúrd!- és ott hagyott. Megfordultam és Paris már nyújtotta is a kezét. Nagyon nagy erőfeszítés kellett ahhoz hogy ne szaladjak ki innen. A kezem belecsúsztatom az övébe.

- Gyönyörű vagy!- súgja majd megsimítja a hasam- Remélem a gyerekünk is ilyen szép lesz.

- Tisztelt Arkiel és Nevnea!- kezd bele a pap- Hatalmas nagyurunk Daniel király és James király. És kedves jegyespár!- néz ránk- Azért gyűltünk ma itt össze, hogy tanúi legyünk két fiatal szívének egyesülésének- ezzel egy probléma van: az én szívemnek a párja nem ennél a taplónál van. A pap elmondta a szentbeszédet én pedig majdnem mindent végig kommentáltam fejben- Szóval Amelia Juliette von Arden! Arkiel hercegnője! Fogadod-e hogy mindörökké kitartasz az itt megjelent Paris Amad D'Pool Nevnea hercege mellett?- nem- Mellette leszel jóban, rosszban, egészségben, betegségben, gazdagságban, szegénységben míg a halál el nem választ?- remélem hamar itt lesz az a halál. Nem akarom...Ránéztem a királyra aki vigyorogva várta a válaszom. Ő azt hiszi, hogy azért vagyok itt mert meggondoltam magam és Ardon csak egy hiba volt. De nem! Azért vagyok itt mert Ardon velem van. Legalábbis egy része... Itt a hasamban.

- Igen atyám!- szólok a papnak- Fogadom!- ez az egy szó olyan nehezen jött ki a torkomból hogy azt hittem megfulladok. Ezt a szöveget elmondta Parisnak is aki vigyorogva mondta ki a "fogadom"-ot.

- Ezennel önök férj és feleség! Megcsókolhatja a menyasszonyt!- mondja a pap és alig vettem levegőt Paris mérgező ajkait éreztem az enyémen. Nem akartam visszacsókolni ám Paris belemarkolt az oldalamba ami annyira fájt hogy sikítani akartam és amikor kinyitom a nyelve egyből átcsusszan az én számba. Mikor érzékelte hogy ebben én nem veszek részt elhúzódik és az összegyűltek felé néz.

- Kedves emberek! Nem csak az esküvő miatt gyűltünk itt ma össze!- kezd bele- Hanem amiatt is hogy Amelia Juliette von Arden aki mától már Amelia JulietteD'Pool-t megkoronázzuk Nevnea hercegnéjévé.- azzal az atya felé fordul akinek a kezébe már ott volt egy párna rajta a koronával:

- azzal az atya felé fordul akinek a kezébe már ott volt egy párna rajta a koronával:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Paris felém fordul és a hercegnői koronám leveszi és a helyébe felhelyezi a másikat. Mindenki elkezd állva tapsolni míg Paris édesanyja a szemét törölgeti. Ő egy nagyon aranyos asszony. Paris felkap az ölébe és kiszalad velem a templomból... Tudom mi következik... A bál és utána.... A Borzalmas Nászéjszaka...

Ha akarod ha nem... {BEFEJEZETT}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ