{Amelia}
- Felség!- ránt ki egy hang az üres gondolkodásból- Ön mit gondol róla?
- Oh... Elnézést! Nem figyeltem... Elmondaná még egyszer?- kérdezek vissza.
- Azt javasolták, hogy holnapra iktassunk be egy audienciát. Ön mit gondol róla?- kérdezi az egyik "jobb" kezem. Az a helyzet, hogy már 1 hónapja én irányítom az országot. Így visszagondolva nem volt könnyű belerázódni ebbe az egészbe. De a kislányom és Ardon végig mellettem állt. Igen. Ardon. Paris halála nem igazán rázta meg az országot. A temetésére sem jöttek el sokan. Ardon és én még nem vállaltuk fel a kapcsolatunkat. Az a helyzet, hogy akkor biztos botrány lett volna azok által, akik szerették Paris-t.
- Az audiencia... Nos rendben.- mondom és bólintok egyet- Holnap igaz?- kérdezem mire egyöntetűen bólogattak- Akkor végeztünk is igaz?- kérdezem mire ismét csak bólogattak- Hát akkor viszontlátásra!- felállok és kivonulok a "tárgyaló" teremből. Átvonulok a trónterembe és lerogyok a trónra a homlokomat pedig megtámasztottam a kezembe. Hosszan kifújtam a levegőt mire egy halk kuncogást hallottam. Elmosolyodtam, de nem emeltem fel a fejem. Éreztem, hogy valaki bemászott a szoknyám alá- Caroline...- nyújtom el a nevét- Mit csinálsz?
- Semmmmiiiit...- mondja nevetve.
- Megvagy!- kiáltom el magam és felkaptam a kislányom és elkezdtem csikizni. Hangosan nevetett.
- Apaaaa!!- kiabál segítségért.
- Mond kicsim!- mondja Ardon akit csak most vettem észre , hogy a falat támasztja.
- Segííííííííts!!!- nevet tovább a kislányom.
- Rendben!- mondja és átöleli a derekam majd ő kezd el csikizni engem. Leteszem Caroline-t és elkezdtem küzdeni Ardon ellen. Megérzem a lábamnál a kislányom is aki átölelte azt, így a lábammal nem tudtam mozdulni.
- Oké! Oké!- mondom és felteszem a kezem- Feladom! Feladom csak hagyjátok abba!- mondom mire mind ketten elengedtek. Mosolyogva nézek végig rajtuk ugyanis igen. Ők a családom...
- Anya! Anya!- rángatja a ruhám Caroline- Meglátogatjuk ma Firen bácsit és Ben-t?- kérdezi Caroline. Igen. Ben. Ő Firen és Bella gyereke. Bella a bátyám felesége akiről meséltem. Bella azóta sem változott. Bár mondjuk 1 hónap alatt nem is lehetne sokat változni... De Ben alig 3 hete született, de már most hihetetlenül aranyos.
- Persze Kicsim.- mondom és Ardonra nézek- Te is jössz ugye?- vonom fel a szemöldököm.
- Tényleg muszáj azzal a nővel találkoznom?- néz az ég felé és sóhajt egyet.
- Igen. Muszáj.- nevetek fel.
2 év múlva
Ma van az esküvőnk napja. Így van. Ardon és én össze házasodunk. Hogy ez hogy sikerült? Igazán egyszerű. A törvény szerint én csak egy nemessel házasodhatok össze. Ezért mivel én vagyok a királynő, ezért nemesi címet adományoztam neki. Ezáltal mi ketten összeházasodhatunk. A 2 év alatt a szerelmünk csak erősödött. Caroline ahogy nőtt úgy okosodott. De tényleg. Most 7 éves, de némely idősebb gyereknél százszor okosabb. Nevnea az utóbbi 2 évben csak úgy virágzik. Az ország gazdasága az egekben van. Mindenki élete egy 10-es skálán minimum 8-as. Camilla megismerkedett egy nagyon helyes férfival. Na persze nem nekem. Camilla ilyen boldog még sosem volt. Ők még nem házasodtak össze, de a Andrew már megkérte a kezét. Én pedig egy titkot őrzök. Újra terhes vagyok. Így van. Caroline-nak lesz egy kis tesója. És ezt most fogom majd az esküvőnkön köz hírré tenni. Viszont most ideje készülődni. A ruhám egyszerűen meseszép.
BINABASA MO ANG
Ha akarod ha nem... {BEFEJEZETT}
RomanceNem akarom... És? Senkit nem érdekel. Az sem érdekel senkit hogy mit érzek. Senkit sem érdeklek. Kivéve őt. Ő törődik velem..... Amelia a király első leánya bátyja intése ellenére beleesik a legnagyobb csapdába. A szerelembe. Így van a lány szerelme...