Tae: İyi misin!?
Melek: ...............................
Taenin ağzından devam.
Angele sıkıca sarıldım ve kafasını boyun girintime soktum, ağlamaya başladı ve bana kısık bir sesle "çok korktum" dedi. ona dahada sıkı sarıldım ve kulağına "geçti" diye fısıldadım.
Meleğin ağzından.
Joon Seo, dudaklarını yala yarak "seni seviyorum" dedi ve suratıma daha çok yaklaştı. tam beni öpücekken arkadan yediği bir yumrukla yere düştü ve yerden kalkıp kaçtı. Üstümde bir sıcaklık hissetmemle birlikte irkildim. Tae, bana sarılıyordu. Sanırım Joon Seoya yumruk atan da oydu. Bana "iyi misin" diye sordu ama çok korktuğum için cevap veremedim. bana iyice sarıldı ve kafamı boyun girintisine koymamı sağladı. ve o an kendimi dünyanın en güvenli ve en huzurlu yerindeymiş gibi hissettim. çok korktuğum için ağlamaya başladım ve Tae kulağıma "geçti" diye fısıldadı. Taenin güzel sesi ve sıcacık kolları korkumu geçirmişti ve ağlamam durdu ama hala Taeye sarılıyordum çünkü kendimi çok güvende hissettirmişti ve Tae çok güzel kokuyordu. bu onun kendi kokusuydu, parfüm olmadığı anlaşılıyordu.
Tae: Şimdi daha iyimisin?
Melek: Hıhı.
Tae: Sarılmak hep iyi geliyor insana.
Melek: Evet.
Taeden ayrıldım ve ona teşekkür ettim. ve sınıflarımıza geçip yerimize oturduk. Joon Seo geldi ve yanıma oturdu.
Melek: gider misin lütfen!? buraya oturmanı istemiyorum.
Joon Seo suratıma yaklaşıp "neden?" diye sordu. bende "ç-çünkü yanımda oturman hoşuma gitmiyor çünkü beni korkutuyorsun çünkü az önce beni öpmeye kalkıştın!!"
Joon Seo: aaaa hatırlattığın iyi oldu ben seni öpücektim dimii? hadi devam edelim.
Dedi ve suratıma yaklaştı.
Melek: H-hayır, y-yapma çekil!
Joon Seo beni tam öpücekken ders başladı ve hoca sınıfa girdi. Joon Seo beni öpemediği için çok kızgındı ve bana dönüp "tenefüste devam ederiz" dedi.
Bu bölüm biraz kısa oldu ama bir daha ki uzun olucak. sonraki bölümde görüşürüz ve öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taehyung ile hayal et
RomanceTaehyung ile ilgili 2. kitabım, umarım güzel olur ve beğenirsiniz.