Bölüm 2

984 26 26
                                    

Tae, "o zaman denize girelim mi?" diye sordu, bende "eveet" diye bağırdım. Üzerimdeki elbiseyi çıkarttım ve şezlonguma koydum. Taede üstündeki tişörtü çıkarttı, zaten altında mayosu vardı. Gözlerim Taenin kaslarına kaydı ama sonra hemen kafamı başka yöne çevirdim. Taenin bana baktığını fark edince "hadi girelim artık" dedim, Tae kendine gelince "tamam" dedi. Denize ayaklarımı sokunca su çok soğuk olduğu için geriye gittim.

Melek: Tae, su çok soğuk.

Tae: Evet soğuk, ama biraz girince alışırsın suya.

Melek: Peki.

Korkarak denize girdim, su belime kadar gelince Taenin dediği gibi olmuştu. Bacaklarım artık üşümüyordu, Tae çoktan girmiş, benim suya alışmamı bekliyordu ve bana gözlerini dikmiş, bakıyordu.

Melek: Niye öyle bakıyorsun?

Tae: Ne yapıyim çok sıkıldım, 5 saattir seni bekliyorum.

Melek: (gülerek) Tamam tamam giriyorum.

Dedim ve nefesimi tutup denizin içine daldım. Sudan çıkınca Tae gülerek bana bakıyordu.

Melek: Hadi biraz yüzelim.

Tae: Tamam.

Biraz yüzmeye başladık sonra Tae "ben susadım, su içip geliyorum" dedi bende"tamam" dedim. Tae gidince biraz derinlere yüzmeye karar verdim. İyice derinlere gidince aklıma geldi BEN YÜZME BİLMİYORUM!!! dibe batmaya başladım çırpınarak sudan çıkmaya çalışıyordum ama yapamadım, iyice dibe batarken hızla ayaklarımı ittirdim ve bir kaç saniyeliğine kafamı sudan çıkarttım o sırada da İMDAAT!! diye bağırdım ve batmaya başladım sonra gözlerim kararmaya başladı ve gerisini hatırlamıyorum.

                                                                      TAENİN AĞZINDAN. 

Çok susamıştım, Angele susadığımı söyleyip gittim. Sudan çıktım ve şezlonguma gidip su şişemi aldım, kapağını açıp içmeye başladım. O sırada denizden "İMDAAT!!!" diye bir ses geldi ve kafamı hemen o yöne çevirdim. Ama bu kişi ANGELDİ! su şişesini hızla yere fırlattım ve can kurtarana seslendim ama beni duymuyordu, orada telefonuyla uğraşıyordu. Hızla şezlongdan kalkıp denize atladım ve Angelin yanına yüzmeye başladım. Suya girdim ve Angeli belinden tutp yüzeye çıkarttım, ama bayılmıştı. Onu kucağıma aldım ve yüzmeye başladım, sonra onu şezlonga götürüp yatırdım. Yanına oturdum ve onu dürtmeye başladım. Ama uyanmadı. Ona kalp masajı yapmaya başladım, ağzından sular akıyordu. Sonunda can kurtaran bizi gördü ve yanımıza geldi. Adam Angele yaklaştı ve ona suni teneffüs yapıcakken onu ittirdim ve "ben yaparım" dedim. Adam, şaşırmıştı. Angelin yanına gittim ve suratına yaklaştım. Kalbim, çok hızlı atıyordu. Gözlerimi kapattım ve hızlıca dudaklarımı Angelin dudaklarıyla birleştirdim ve nefesimi ona aktarmaya başladım. Angel sonunda gözlerini açtı.

                                                                  MELEĞİN AĞZINDAN.

Gözlerimi açtığımda dudaklarımda bir sıcaklık hissettim. TAE BENİ ÖPÜYORDU!

Bir şey yapamadım. Başkası öpse onu iterdim ama Taeyi itesim gelmedi. Nedense onun dudaklarından ayrılmak istemiyordum. Tae benden ayrılınca hemen ona "S-SEN NE YAPIYORSUN!?" diye bağırdım. Tae "suni teneffüs yapıyordum, bayılmıştın." dedi.

Tae: Her halde artık bana güvenmiyorsundur, ben gideyim istersen.

Tae çok üzgün görünüyordu, bende dayanamadım ve ona sarıldım.

Melek: Teşekkür ederim, bunu yapmasaydın kurtulamaya bilirdim.

Tae: Bana kızmadın mı yani?

Melek: Hayır, kızmadım.

Tae bana o güzel, kare gülüşünü sergiledi. Ahhh bu çocuk beni öldürecek, sanırım artık ona güveniyorum. Tae gözlerime bakıyordu, bende onun gözlerine bakmaya başladım. Birkaç dakika bakıştıktan sonra ıslak olduğum için üşümeye başladım ve gözlerimi Taeden kaçırdım ve havlumu aramaya başladım. Olamaz! sanırım havlumu evde unuttum!!! Endişeyle havlumu aramaya devam ederken Tae, havlumu unuttuğumu anlamış olucak ki kendi çantasından başka bir havlu çıkartıp havluyu bana sardı.

Melek: Teşekkür ederim, hiç gerek yoktu.

Tae: Angel sen üşütüp hastamı olmak istiyorsun? tabiki gerek vardı. Hem bana teşekkür etme, arkadaşlık bunu gerektirir.

Dedi ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim ve "sen çok iyi birisin, artık sana güveniyorum" dedim. Tae, "saol" dedi ve şezlonglarımıza uzanıp güneşlenmeye başladık. yaklaşık 10 dakika sonra kalktık ve duşlara gittik. orada duşumuzu aldık ve ben kabine girip yedek mayomu giydim.

 orada duşumuzu aldık ve ben kabine girip yedek mayomu giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yedek mayom)

Yedek mayomu giyip kabinden çıktım. sonra Taede yedek mayosunu giyip çıktı ve şezlonglara gittik. Orada elbisemi üzerime geçirdim ve eşyalarımı çantama koyup hazırlandım. Taede hazır oluca gitme saatimiz geldiği için servislere bindik. Tae, "yanına oturayım mı?" diye sordu bende "olur" dedim. iki kişilik koltuğun cama yakın kısmına ben, yanıma da Tae oturdu.

Tae: Sen hangi sınıftasın?

Melek: Aaaa biz aynı okuldayız dimi?

Tae: Evet.

Melek: Ben **** sınıfındayım. Sen hangi sınıftasın?

Tae: Ben *** sınıfındayım.

Melek: Tamam o zaman yarın okulda buluşuruz seninle.

Tae: Tamam.

Beni evime gelmiştik ve Taeye "görüşürüz" dedikten sonra arabadan indim. Eve girdim, çok mutluydum. Harika bir arkadaşım olmuştu. odama gittim, çantamı bırakarak banyoya gittim ve duşumu aldım. Duştan çıkınca pijamalarımı giydim ve yastığıma sarılıp uyudum.

Taehyung ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin