0.3

2.4K 236 45
                                    

2019

İlk öpücük, kalbe düşen ateş.

Artık bu park onların yeriydi. Üç aydır hep burda buluşuyorlardı. Lalisa bazen cimenlerde yatıyor bazen çiçeklerin arasında koşturuyordu, bazen ise sadece şarkı dinliyor veya mırıldanıyordu.Taehyung adını öğrenmişti Lalisa'nın ama yinede ona hiç adı ile seslenmiyordu sanki adı ile seslenirse aralarındaki bu şey -ne olduğunu oda bilmiyordu- bozulacakmış gibi hissediyordu. Lalisa'nın ondan uzak olma düşüncesi onu korkutuyordu. Hep onunla olmak istiyordu. Hep yanında olmak.

Son bir kaç ayda şarkı yazmakta dahada iyiymiş gibi hissediyordu en azından artık şarkıları daha az yarım bırakıyordu, hatta çoğunlukla bırakmıyor bitiriyordu. V takma adıyla çıkış yapmıştı, kimliği gizli kalmıştı ama yıl sonunda acıklamayı düşünüyorlardı, daha çok şirket böyle düşünüyordu.

Lalisa yine elinde hırkası ile geliyordu, yanına oturdu. Elindeki hırkayı ayarlayarak yere koydu ve uzandı. Gözleri Taehyung'u buldu bu sefer yeşil bandana takıyordu. Bu renk ona en çok yakışanlardan biri gibi geldi Lalisa'ya. En güzel bu renkmiş gibi ama yarın başka renk taktığında en güzel renk o gelecekti.
Kömür  karası saçları biraz daha uzamıştı ve dalgalı şekilde düşüyordu alnına, ne güzel bir görüntü diye düşündü Lalisa. Ne ilahi bir görüntü.

Taehyung bugün Lalisa'ya çıkış yaptığını söyleyecekti ama nasıl anlatacağını bilmiyordu. Elini yanına koyduğunda elinin altında başka bir el hisseti, kafasını çevirip baktığında elini yanlışlıkla Lalisa'nın elinin üstüne koyduğunu fark etti, sıcak, yumuşak ve ince parmaklarını hisseti. Kafasını çevirip baktığında Lalisa'nında ona baktığını gördü. İşte o anda ikisi içinde dünya durmuştu sanki, birbirlerinin gözlerine bakarken ve o gözlerde birbirlerinin ruhlarını görebilirken başka şeylere odaklanmaları imkansızdı. Lalisa gözlerini kırpıştırdı ve yerinde doğruldu ama Taehyung hala aynı şekilde duruyordu. Lalisanın eli hala Taehyung'ın elinin altındaydı.

Saat yedi bucuğa geliyordu, hava kararıyordu Lalisa ve Taehyung'ın gözleri birbirine kenetliydi.

"Şafak vaktinde, Ay'ın yansıdığı bu park hislerimi anlatıyor yine
Bu şarkı sana geliyor" mırıldanarak gülümsedi Taehyung ve yanına koyduğu telefondaki radyodan ses yükseldi Taehyung'ın yayımlanan şarkısının sesi yükseldi radyodan. Lalisa başta şaşırdı, sonra gülümsedi. Onun gülümsemesi ile Taehyung'ta gülümsedi. Lalisanın elini kavradı ve sıkıca tuttu.şimdi sadece gözleri değil elleride kenetliydi ve fark etmeseler bile kalpleride kenetlenmişti birbirlerine.

Scenery çalarken ikiside gülümseyerek birbirlerine bakıyorlardı. "Bu şarkı sana" dedi Taehyung. Lalisa şaşırdı "nasıl bana?"

"Sana işte,seninleyken yazdım,sana" dediğinde Lalisa göz devirdi.

"Taehyung sen hep benim yanımdayken şarkı yazıyorsun o zaman tüm şarkıların bana olmalı" dediğinde Taehyung dahada gülümsedi "tüm şarkılarım sana Lalisa." Lalisa yutkundu.

Taehyung tebessüm etti ve gözlerini dikti Lalisa'nın güzel gözlerine. Yalvardı tanrıya içinden pişman olmamak için ve yaptı bu dünyadaki en güzel hatasını. Dudaklarını Lalisa'nın dudaklarına bastırdı. Lalisa'nın vücudu başta şokla kasılsada sonrasında gözlerini kapatıp karşılık verdi Taehyung'a.

Birbirine kenetli iki kalp bir olup birlikte atmaya başladı dudakları ayrılırken alınları birbirine yaslıydı. Gözleri kapalı nefesleri sıktı ikisinide ve elleri hala kenetliydi. Gözlerini açtığında Taehyung tüm yüzünü izledi Lalisa'nın, kazıdı aklına o güzel yüzü, sanki olacakları bilirmiş gibi.

Açtı gözlerini Lalisa, gülümseyerek baktı Taehyung'a. Kollarını boynuna dolayarak sıkıca sarıldı ona. Tarhyung'ta kollarını sardı kızın ince belline, ilk kalp birlikte attı. İki ruh birbirini sarmaladı.

Bir dolunay akşamıydı, saat yedi buçuktan sekize ilerliyordu iki beden yerde yana uzanmış ellerini kenetlemiş gök yüzünü izlerken ruhları parmaklarında buluşmuş ikisini birbirine kenetliyordu.

Bir dolunay akşamıydı, saat yedi buçuktan sekize ilerliyordu iki beden yerde yana uzanmış ellerini kenetlemiş gök yüzünü izlerken ruhları parmaklarında buluşmuş ikisini birbirine kenetliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
winter bear | taelisa✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin