0.5 | end

2.8K 301 113
                                    

Ocak 2025

Taehyung derince bir nefes verdi, bugün bu programa katılmayı kabul etmesinin sebebi vardı. Bir şeyleri anlatmak istiyordu ve en rahatça konuşacağı program buydu. Gergindi ve bunun nedeni yıllar sonra tekrardan sahnelere dönmesiydi. İçerden alkış sesleri yükselirken Taehyun gülümsedi ve isminin söylenmesi ile sahneye çıktı, o kadar çok zaman geçmiştiki insanların önüne çıkmayalı unutmuştu bu güzel duyguyu ama kendini toparlamak zor olmuştu onun için. Eğilerek selam verdikten sonra koltuğa oturdu, eski bir arkadaşı ile karşı karşıyaydı.

"Uzun zaman oldu görüşmeyeli" dedi SeokJin, Taehyung başı ile onayladı onu "öyle oldu."

"Uzun zamandır ekranlardan uzaksın Taehyung ve sana sorulmak istenen bir çok soru var o yüzden istersen hemen sorulara geçelim" dediğinde onu onayladı. İlk soru ile başladı.

"Winter bear şarkını vefat eden sevgilin Lalisa için yazdığın söyleniyor doğru mu?"

"Evet doğru"

"Peki nasıl yazıldı bu şarkı ve ne zaman yazıldı?" Bu soru Taehyung'ı duraksattı, geçmişe sürükledi. İlk aklına gelen gülümsemesiydi zaten hiç çıkmazdı aklından. Aklına düşen görüntü ile oda gülümsedi.

"Winter bear , Lalisa ile tanıştığımızda bana onun isminin bu olduğunu söylemişti,insanlar bana ayı diye seslenir demişti başta komik buldum aslında, dedim kim niye böyle güzel bir kıza böyle bir hitap şekli kullansınki. O gün Lalisa'nın adı kış ayısı oldu ve ben sonrada öğrendim ki Lalisa'ya zorbalık yapan insanlarmış ona ayı diye seslenenler. Şarkının adı burdan geliyordu. Lalisa ile her gün ilk karşılaştığımız o parkta buluşuyorduk, sözleşmiyorduk ama bizim yerimizdi orası, bize özel..." derin bir nefes aldı.

" Tüm şarkılarımı ordan yazdım, bazen uzanırdı cimlere, hırkasını yastık yapar uyurdu. Bazen çiçekler arasında koşturur ve gülümserdi bana, çiçeklerden taç yapardı bazen bana, bazen kendisine takardı. Onu izlerken istemsizce dökülürdü kelimeler dudaklarımdan, akardı kağıda. Winter bear'da öyle oldu. Onu izlerken döküldü kalemimden, 2019 yılının sonlarında tamamladım şarkıyı, aslında 2020 ocak ayının ilk günü çıkacaktı ama biliyorsunuz ki Lalisa vefat etti." Önündeki bardağa uzanıp suyu içti Taehyung.

" o zamandan beri var yani bu şarkı?"

"Evet, çoğu şarkımı o yıllarda yazdım. Lalisa ike birlikte, şimdi yanımda değilken bile şarkılarımda bana ilham oluyor. O dünyamdaki en özel insan, sonsuza dek öyle kalıcak" geçmiş boğazına oturuyordu yavaşça, onu özlüyordu.

"Onu çok mu özlüyorsun?" Gözünden akan bir damla yaşı sildi.

"Lalisa benim için nefesti, yaşamdı, kahkahaydı. Onsuz her şey zor oluyor, her zaman boğazımda bir yumru ile birlikteyim. Onu özlüyorum tabikide ama Lalisa yaşarken nasıl yüzümü güldürüyorsa şimdi gözlerimi kapattığımda hayali ile yine gülümsetiyor beni." Buruk bir gülümseme vardı yüzünde.

"Senin kimliğin açıklandıktan kısa bir süre sonra öldü Lalisa ve onun ölümüyle şarkı söylemeyi bıraktın, fanlarının çoğu seni anladığını belirtsede seni yargılayanlarda oldu, ne düşünüyorsun?"

"Benim şarkılarımda ilhamım çoğu zaman Lalisaydı, söylerken onu düşünüyordum. Hayranlar her zaman şarkıları duygulu söylediğimi belirtirdi, ben Lalisa'yı düşündüğüm için öyle söylerdim şarkıları ama Lalisa'yı kaybetmek beni yıktı. Şarkı söylemek için ağzımı açamaz oldum. Eğer söylersem berbat ederdim şarkıları, hayranlarımın beni anladığımı biliyorum. Kimse duygusuz şarkılar dinlemek istemezdi o yüzden bu kadar bekledim."

"Peki ne değiştide şimdi döndün?"

"Lalisa'nın bana yazdığı bir mektubu buldum, ve winter bear'ı yazdığım kağıt düştü önüme. Lalisa bana şarkı söylemekten asla vazgeçmeme gerektiğini söylerdi mektupla aklım başıma geldi, tüm şarkılarımı onu düşünerek yazmaya ve söylemeye devam edicem."

"Sevgili Taehyung aşkına hayran kaldım doğrusu, bize böyle güzel bir şarkının hikayesini anlattığın için teşekkürler." Sonrasında formata göre ilerledi her şey, Taehyung şarkısını seslendirdi vs.

Ordan çıktıktan sonra ilk işi mezarlığa ilerlemek oldu, sevgilisinin yanına gidecekti, ve bir kezde onun yanında söyleyecekti ona yazdığı şarkıyı.

-

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
winter bear | taelisa✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin