Şarkıların bölümlerle alakası yok sadece bölümü yazarken dinlediğim şarkıları koyuyorum :)
-
31 Aralık 2019
Aşk kalpte yaşanan bir duyguydu.
Çok olmuştu Lalisa ve Taehyung tanışalı, öpüşeli ve ruhları birbirine kenetleneli. Onlar birdi artık, bir bütündü. Ayrılmazlardı, yani onlar öyle sanıyordu aralık ayının başında yani geçen haftalarda Taehyung'ın kimliği açıklanmıştı, sevgili yasağı olmaması onlar için sevindiriciydi ama onların öğrenilmesi kötü olmuştu.
Lalisa zaten okulda zorbalık gören bir kızdı ve şimdi bu sözlü şiddet ve sözlü taciz olayları ikiye çıkmıştı. Kimse ona fiziksel olarak saldırmıyordu ama öyle laflar ediyorlardı ki Lalisa bazen dayak yemişten daha beter oluyordu. Keşke diyordu, keşke bu sözleri söylemek yerine bana bir tokat atsa daha az yanar canım, bir tokat atmaya kalkışsa, kalkışsa onu engeller veya karşılık veririm ama bu sözlere bir karşılık veremem diyordu Lalisa. Canı yanıyordu işittikçe sözleri, kulaklarını tıkamaya çalıştıkça daha yüksek sesle konuşuyorlardı. Lalisa sağır olsa bile megafon alıp bağırırlardı dibinde Lalisa duysun diye. Lalisa ne yapmıştı onlara? Sesiz, sakin kendi halinde bir kızdı oysaki ama ırkı faklıydı. Taylandlıydı Lisa, ondan mıydı bu nefret? Dili, dini, rengi, ırkı ne fark ederdi ki? Faklı olmak kötü bir şey miydi?
"Tamam Taehyung, iyiyim merak etme. Akşam gelicem zaten" dedi en son konuşmasında ve kapattı telefonu. O da olmasa diye düşündü, o olmada ne yapardım? Çünkü Lalisa onca şeye rağmen Taehyung sayesinde ayaktaydı, onun sayesinde yaşıyordu. Lalisa kendini sevmiyordu ama Taehyung onu sevmişti, ona sevmeyi öğretmişti. Lalisa kendini sevmeyi öğrenmişti, Lalisa birini sevmeyi; biri tarafından sevilmeyi öğrenmişti. Şimdi ayaktaydı ve Taehyung için güçlüydü. Eve gidip onun elini tutabilmek için.
Kulaklıklarını taktı, Taehyung'ın huzur verici sesi içine işledi, yüzüne bir gülümseme koydu. Taehyung'ın sesi bile onu gülümsetmeye yetmişti. Onu seviyordu, seviliyorduda. Ders bitmişti ama zil çalana kadar çıkamazlardı bu yüzden boş boş oturuyordu sırada, ona atılan bakışları umursamadan. Kıskançla bakanlar vardı, imrenerek bakanlar, nefretle bakanlar vardı, iğrenir gibi bakanlar ama Lalisa kimseye bakmadı. O gözlerini kapattı ve yüzünde gülümseme ile Taehyung'ı düşledi.
Zil çalmıştı ve sınıf hızla boşalıyordu. Lalisa yavaş adımlarla çıktı sınıftan, üst geçitten geçip durağa gidecekti ve ordanda Taehyung'ın yanına, planı böyleydi ama hayat planları bozmayı severdi. Üst geçide yaklaştığı sırada Taehyung ona bir mesaj atmıştı. Yeni şarkısını kaydedip atmıştı ve dinlemesini söylemişti. Lalisa açtı şarkıyı tam dinlerken bir kulağındaki kulaklık çekildi, karşısında Kim Hye Ri vardı.
"Bakın bizim ezik şarkı dinliyor? Kimi dinliyorsun sevgilini mi?" Lalisa göz devirerek kulaklığını taktı ve üst geçide çıktı ama Hye Ri durmuyordu hızla peşinden ilerleyip bileğini tuttu ve onu durdurdu.
"Ne yaptın seninle sevgili olması için? Para mı verdin? Sekste mi iyisin? Yoksa sana acıdığı için mi yanında?" Diye sorduğunda Lalisa hışımla bileğini elinden kurtardı ve yüzüne tokadı yapıştırdı. Hye Ri sinirden kıpkırmızı olmuştu.
"Senden olmayan kalp bende var ve insanlar kalbe aşık olur bedene değil bu yüzden Taehyung şu an benim yanımda ve sende ölene kadar kibirinle yalnız kalcaksın" kulaklığını takıp yoluna devam edecekti Lalisa, istemiyordu kavga etmek. Boş laflar yemek, kulağında Taehyung'ın ona attığı yeni şarkı vardı. Lalisa bileğinden tutularak durduruldu Hye Ri tarafından ve sonrasından üst geçitten aşağı doğru itildi ama gülümsedi Lalisa çünkü kulaklıklarında çalan şarkıyla son duyduğu ses Taehyung'a aitti ve ona sesleniyordu.
Winter bear diyordu, Lalisa'ya ismi ile sesleniyordu.
Lalisa'nın gözleri sonsuzluğa kapanırken gülümsüyordu.
-
bu fotoyu seviyom, düğer bölüm gelecekten ve glb final, evet final!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
winter bear | taelisa✓
Fanfiction2020 yılında Lalisa Manoban öldükten hemen sonra Kim Taehyung şarkıcılığı bırakmıştı. Ben kendimi sevemezken sen beni sevdin. Kim Taehyung & Lalisa Manoban [281219-291219]