Jk pov.
-Hej siostra! Słuchaj, pożyczyła byś mi trochę pieniędzy? - Powiedziałem przez telefon.
-Jungkook! Cholera jasna, który to już raz? - Powiedziała. Słychać było, że się zdenerwowała.
-No, alee..
-Nie! Nie ma żadnego, ale! Najpierw mi oddasz pieniądze, które pożyczyłeś wcześniej.
-No ale skąd ja mam ci je wsiąść?
-Nie wiem. Może zacznij pracować? Tak normalni ludzie zarabiają pieniądze.
-Co? Ale gdzie ja mam pracować? - Niby jak ja mam gdzie albo w czym ja mam pracować?
-Nie wiem. Otwórz szkołę taneczną, przecież byłeś na jakiś studiach artystycznych czy coś, nie wiem na czym ty tam byłeś.
-Taa.. Ale gdzie ja mam tą szkołę otworzyć? W Busan jest pełno takich szkół, a w Seoulu tym bardziej.
-Busan i Seoul to cała Korea? Masz jeszcze dużo innych miast. Hmm... O już wiem! Pamiętasz jak byłam w Daegu?
-Noo.. Pamietam i co?
-Daegu to bardzo fajne miasto, ale nie ma tam takiej szkoły. Może otworzysz tam szkołę? Napewno jest dużo osób, które chciały by tańczyć, a nie mają jak.
-SIOSTA KURWA JESTEŚ GENIALNA! Tylko... skąd ja mam na to pieniądze wsiąść?
-B a n k you know?
-Dobra dzięki! - Rozłączyłem się. Teraz tylko znaleźć jakieś miejsce i będzie dobrze.
Miesiąc później
Znalazłem mieszkanie w Daegu, znalazłem odpowiednie miejsce na sale, wszystko już gotowe.
Tylko... Potrzebuje jakiejś rozgłośni...Wyciągnąłem telefon. - HEJ SIOSTRA~.
-Jungżuk... Musisz..? Czego ty ode mnie chcesz spierdolino genetyczna? Jest pierdolona czwarta.. Ja sobie śpię, a mój kochany braciszek znowu do mnie dzwoni. - O chuj... Może trzeba było poczekać do szóstej. Dobra jebać.
-Już czwarta? No patrz nie zauważyłem. Dobra słuchaj.. Załatwiłem już wszystko, tylko muszę to jakoś eee rozgłosić?
-I co ja mam ci rozgłaszać? Pojadę na koniu do Daegu i będę krzyczeć „Słuchajcie ludzie! Jeon Jungguk organizuje naukę tańca! Kto nie przyjdzie będzie ścięty o głowę!".
-No nieeee, ale nie wiem co zrobić.
-Jungżuk, Jungbruk, Jungwnuk... A OD CZEGO MASZ KURWA INTERNET? DOBRANOC. - Słuchać było sygnał. Jebana rozłączyła się.
Włożyłem telefon do kieszeni. -Internet?... INTERNET! NO TAK! CZEMU JA NA TO NIE WPADŁEM?! - Pobiegłem do komputera i wydrukowałem ogłoszenia, że zakładam szkołę taneczną. Napisałem dokładny adres i swój numer telefonu. Później poprosiłem kolegę, żeby zrobił ogłoszenie na fb o szkole tańca i lokalizacja Daegu.
No więc za trzy tygodnie będą pierwsze zajęcia.Wyszedłem z domu i zacząłem rozwieszać ogłoszenia.
Mam nadzieje, że ktoś przyjdzie.
CZYTASZ
Dance School [taekook]
Fiksi PenggemarTaehyung od zawsze chciał nauczyć się tańczyć, ale nie miał pieniędzy oraz gdzie. Jungkook zakłada szkołę taneczną, która kosztuje prawie grosze. Czy Tae zakocha się w swoim nauczycielu? Top: Jungkook Start: 28.12.2019 End: (?)