𝚗𝚒𝚗𝚎𝚝𝚎𝚎𝚗.

893 76 13
                                    

suga.min :
sorry jako, ale

suga.min :
nezačal ani třetí týden školy

suga.min :
a už píšeme deset písemek, máme třicet úkolů a padesát esejí.

suga.min :
JAKO CO JSEM ASI

sunope :
oni si myslí, že jsme roboti víííš?

sunope :
ještě k tomu přičti maturitní četbu a učení se.. vŠeHo DeSeT kRáT vÍc

suga.min :
vidím, že jsme na tom podobně.

sunope :
chce se mi spát.

suga.min :
říkej mě. takovému spáči -.-

sunope :
ty nemusíš tvrdnout v práci do deseti večer :D

suga.min :
počkéj

suga.min :
jak to zvládáš jako?

sunope :
nezvládám :D

suga.min :
měl by ses šetřit.. tenhle rok je důležitej.

sunope :
však já vím.

sunope :
mám po přestávce, měj se Yoongles

suga.min :
Yoongles?

suga.min :
to už ten maličký je lepší.

zobrazeno.

uživatel/ka sunope opustil/a tento chat.

...

sunope :
Yoongi?

sunope :
neplakej prosím.

sunope :
kdopak ti ublížil?

zobrazeno.

sunope :
co stojí za tím zlomeným srdíčkem?

sunope :
kdo stojí za tvými slzami?

suga.min :
když nejsi schopnej sem přijít, můžeš mi aspoň zavolat?!

sunope :
maličký já ti nevím..

suga.min :
děkuju :) to pomohlo :)

zobrazeno.

...

brunet se dlouho rozhodoval, ale nedokázal sledovat ten roztomilý obličej jak pláče. proto rychle zašel někam za roh, aby ho při nejhorším neviděl. asi by mu to hned do cvaklo.

klepajícíma rukama vytočil číslo Yoongiho a zhluboka se nadechl.

na druhé straně, když mentolový chlapec spatřil, že mu Hope doopravdy volá zadrhl se mu dech. asi pět vteřin zíral do displeje svého telefonu, ale poté se odhodlal a hovor přijal. pro jistotu se rozhlédl, když ovšem neviděl nikoho kdo by telefonoval, povzdechl si a setřel si slzy.

,,Yoongi..". z telefonu staršího se ozval příjemný, krásný a uklidňující hlas, nad kterým Yoongiho zamrazilo. ,,neplakej už, je to dobrý,". starší popotáhl a nebyl schopen slova. nevěděl co říkat, chtěl jen poslouchat ten -jemu povědomý- hlas co nejdéle. uklidňoval ho. ,,chceš říct co mi přihodilo v létě?".

brunet chtěl mentolovo vlasého přenést na jiné myšlenky a možná ho i rozesmát. píchalo ho u srdce Yoongiho vidět takto a strašně ho chtěl jít obejmout, ale byl zbabělý. tak moc zbabělý.

Hoseok tedy začal vyprávět vtipnou historku, která se mu v létě přihodila, a když uslyšel smích staršího chlapce, zadrhl se. viděl ho se občas usmívat, ale jeho smích nikdy neslyšel a.. byl to ten nejkrásnější zvuk, který právě slyšel.

𝙨𝙝𝙞𝙣𝙚 𝙤𝙛 𝙝𝙤𝙥𝙚 / 𝘮.𝘺𝘨 × 𝘫.𝘩𝘴 / 𝘵𝘦𝘹𝘵𝘪𝘯𝘨 ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat