Fogalmak

44 1 0
                                    

Képességekkel bírók:
Harcosok-> Kiváló fizikummal rendelkeznek. Kisebb csoportokban élnek. A Kiválasztottak és az Omega testőrei. Képességük a harcban nyilvánul meg

Érzők-> Erejük érzelmi alapon nyilvánul meg. Érzik mások fizikai,lelki,egészségügyi állapotát. Mások gondolatát is képesek "hallani" erősebbek a jövőbe ,múltba is láthatnak. Képesek mások testét irányításuk alá vonni. A harcokban az orvos szerepét töltik be.

Őrző-> Mások erejét tárolja ám felhasználni nem tudja. Képes embereket feltámasztani. A harcosok felett állnak. Őrzik a Szent helyet.

Omega-> Uralja a 4 elemet. Nagyon veszélyesek. Általában nem élik meg a 20 éves kort mert saját erejük végez velük. A képességekkel bírók úgymond "főnökei".

Kiválasztottak-> A 22-ik születésnapjuk körül , a csuklójukon lévő láthatatlan jel felízzik. Elvezeti őket a Szent helyre ahol kiválasztja őket az egyik erő. Csak komoly veszély során kerül sor az ilyen jellegű toborzásra.

Hűségesek-> A Képességekkel bírok "csatlósai",feladatuk a gazdájuk ellátása.

Kitaszítottak-> A képességüket teljesen vagy részlegesen elvesztették, illetve a képességük irányíthatatlanná vált ezért elemésztette őket. Számukra van fenntartva egy sziget. Kash szigete.

Mágikus DobozWhere stories live. Discover now