1. Fejezet

28 1 0
                                    

Rex a rendőrkapitány csüggedten ült az íróasztala mögött. Az egyébként vidám arcát , most ráncok tarkították. Barna hajába pedig a sok túlóra, és a rengeteg megoldatlan ügy miatt ősz hajszálak vegyülnek. Rex még csak 25 éves volt.
A városban egyre több fiatal tűnt el. Különös körülmények között. Volt akinek foci meccs közben a büfébe menet veszett nyoma, ám olyan is volt aki egyetemi kurzus közben tűnt el. Ezekben egy közös volt, mind 22-24 éves koruk között járhattak. Az eltűnt fiatalok szülei, barátai mind azt nyilatkozták, hogy az eltűnésük előtt, idegesen viselkedtek. Az emberek válaszokat követelnek mégpedig azonnal, ami érthető is ám sajnos az ügy egy bizonyos ponton megragadt. Mégpedig ott, annál a pontnál, hogy hova tűntek. Erre egyik rendőr, nyomozó és magándetektív semm tudott rájönni.

Elenora még az igazak álmát aludta amikor a nagynénje benyitott a szobába és széthúzta a függönyöket. Így a félhomályos szobába gyorsan tőrt be a nap. Elenora szüleinek két éves korában nyoma veszett így a gyámügy a nagynénjénél helyezte el a kislányt.

Elenornának volt egy unoka bátyja és egy unoka nővére. Nővére és bátyja csak két évvel voltak idősebbek. Fekete hajú és kék szemük volt. Ikrek voltak, külsőleg nem is ám természetükben nagyon hasonlítottak. Kedvesek, okosak és türelmesek voltak mindenkivel. Így nagyon sok barátjuk volt.

Elenora mint mindig magára húzzta a paplant, hogy a fény ne bántsa a szemét. Nagynénje miután kiment, bement a fia majd a lánya szobájába is. Ahol nem éppen kedves fogadtatás várta, hol egy párna vagy éppen egy nem használt hajpánt követte őt a folyosóra. Ez minden nap így ment. Már szinte vétek volt ha valaki, a három fiatal közül nem reagált.
Elenora miután rábírta magát felkelt, majd pizsamában, gubancos hajjal bement testvére Mia szobájába. Miután megbeszélték az aznapi programjukat, a lányok még mindig gubancos hajjal levonultak a konyhába. A konyha egy nagy tágas tér volt összekötve a nappalival illetve egy kisebb terasszal. Az asztalon a gyerekek kedvenc ételei sorakoztak. Volt ott amerikai palacsinta, bacon, Gundel palacsinta, saláta és tea. Kevin már az asztalnál ült és apjával folytatott bizalmas beszélgetést,
-De mi lesz, ha rájönnek Elenora kilétére ? Vagy például Mia is kiválasztott lesz ? Tudom, hogy ez nem valószínű de, még nem jelentkezett semmilyen képesség nála! És mi van ha.....-ám mikor beléptek egyből elhallgattak.

Ez már megszokott volt, hiszen mindenki tudott a városban történtekről.
-Sziasztok ! Történt valami érdekes?- kérdezte Elenora.
-Sziasztok ! Nem. Mit csináltok suli után? Kevinnel és anyátokkal elmennénk a vízeséshez. Jó lenne , ha ti is jönnétek. Még most amíg jó idő van. Arra egy csomó gyógynövény is van így nem kéne a városban méregdrágán megvennetek.
- Hát mi igazából elmentünk volna Rokselhez, tanulni. De akkor majd máskor. -próbálta menteni a helyzetet Mia
Rokselt nem nagyon szerették a szülei mert szerintük elrontja őket, de megbékéltek a dologgal. Viszont így is egy kicsit kínos volt.

Az iskola után ami a városban volt, elindultak négyesben Elenora, Kevin, Mia és Roksel a közeli kávézóba beszélgetni,meg kibriccelni az időt amíg jön a komp.
A kávézó egy kicsit kopottas volt már. Itt - ott már hiányzott néhány betű a tábláról ami hirdette a kávézót. A bútorok már lecserélésre szorultak volna, de így is hangulatos volt. Leginkább iskolások jöttek ide bandázni, esetleg randizni. A négy jóbarát a szokásos helyüket foglalták el az ablak mellett. Az ablakból egyből a vízre lehetett látni. Így a csodás kilátás kárpótolta a vendégeket.
-Most tényleg eltűnt Zoé ? Nem lehet , hogy csak elszökött ? - kérdezte Roksel miután egész nap ezen pörgött az agya.
-Igen minden jel erre mutat. Nem tudom ki vagy mi vadászik , de eddig csak idősebbeket raboltak el. De Zoé még csak 17 volt. Mindenesetre én nem lepődnék meg ha az a valaki vagy valami itt lenne a közelben- monda egy kicsit túlozva Kevin.

Kevin tudta az igazat. Nem valami lény szállta meg a várost mint azt nagyon sokan gondolták. Hanem elkezdődött a "toborzás". Apja és ő már 2 hete tudták, hisz harcosok voltak így eggyek a képességekkel rerendelkezőkből. Anyja is birtokolta a képességet. Ő érző volt. Miának még nem jelent meg a képessége, ami egy kicsit aggasztotta a család beavatott tagjait.

Mágikus DobozTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang