Elenoráék a kávézóból kilépve elindultak a komp irányába. A komp régi és kicsi volt, pont annyira volt tágas hogy néha egy-egy autó is elférjen rajta. Eleonora mindig is szerette ezt az egyszerű kompot.
Kevin éppen Elenorában gyönyörködött amikor Mia megbökte oldalról.
- Ne bámuld már annyira! A végén majd kereshetem a szemedet valahol a tenger mélyén.- mondta kuncogva Mia.Kevin 14 éves kora óta kezdett máshogy nézni Elenorára. Azon a napon amikor képessége legelőször jellentkezet. Az ég ugyanolyan kéken ragyogott mint minden júniusi napon, de a hőség szinte elviselhetetlen volt. Így Kevin kiment és ahogy az apjától is látta megfogott egy kis vizet és erősen koncentrált az esőre. Várt néhány percet hátha történik valami, de nem történt. Csüggedten rogyott le a földbe. Majd elkeseredésében rávágott egy nagyot. Keze ahol érintkezett a földdel megrepedt, a repedés 20 cm széles volt és egy- két centi mély. Kevin csodálkozott, először nem is értette hogyan is csinálhatta. De aztán amikor jobban szemügyre vette a repedést észrevett egy kis talizmán szerűséget. A talizmán egyik felén egy kis fa volt míg másik oldalán egy pici lángocska volt látható. Az ilyenfajta medálok megmutatták hogy milyen erővel rendelkezik az illető, de azt még senki sem tudta hogy is kerül oda, ahol egy kezdő képességgel rendelkező legelőször használja a képességét. -
--Hagyjál már nem is őt néztem! Csak elbambultam.- mondta miközben egy halálosnak szánt pillantással arrébb ment.
- Várj már jövök én is. - mondta Mia és a bátyja keze után nyúlt. Amikor a kezéhez ért képek áramlottak a fejébe. Egy teremben volt. A teremben egy hosszú asztal állt hozzá tartozó 12 székkel. A terem hátuljában nyílt egy ajtó ,majd belépett 11 ismeretlen ember, mind nagyon furcsa öltözéket viselt. Bíbórvörös köpenyt viseltek, a többségük férfiak ám voltak nők is.
- A szigeten lázadás tört ki, azt a lányt nem lett volna szabad oda engedni a többi rab közé. A beépített embereink az mondták, hogy napok óta terveznek valamit. Kiszökni ugyan nem tudnak, de lehet hogy kitaláltak valamit hogy, kiszabadítsák a lány barátját az viszont nagyon veszélyes lenne számunkra. Ezért elrendeltem a lány kivégzését, a sziget központjában lesz. Reméljük, ha a lány halott észheztérnek végre, vagy legalább is az elszántságuk lankad egy kicsit.
-Kevin a te feladatod még mindig ugyanaz . Hitesd el velük hogy az ő oldalukon állsz.-Mia! Mia! Ébredj már fel kérlek! - mondta kétségbeesetten Kevin. Mia mikor megérintette a kezét, hirtelen mintha elájult volna. Szeme kifordult és rázkódott. Teste rövid időn belül teljesen kihűlt.
- Menjen arrébb hadd vizsgáljam meg! - mondta az orvos. Az orvosnak vállig érő fekete haja volt és zöld szeme. Fekete ruhát viselt. Igen érdekes alaknak tűnt orvos létére.
Miután megvizsgálta és betakarta egy melegen tartó fóliával, elment telefonálni. De, amint felébredt Mia ott termett mellette itatott vele valamilyen zöld gyógyszert majd ismét elment telefonálni.- Mi történt ? - kérdezte Mia , de már tudta hogy megjelent a képessége ő is Érző mint az édesanyja. Megkönnyebbült egy kicsit mert végre nem kellett azon rettegnie mi van ha nincs ereje.
- Mondd meg te! Eléggé úgy fest hogy, erre csak te tudod a választ. - mondta az orvos
- Szerintem csak elájultam, semmi több- mondta kitérve a válaszadás alól Mia
- Mordon vagyok Érző, és most már te is az vagy, ha jól láttam. De gyere beszélgessünk egy kicsit, hogy mit láttál.- majd elhúzta a lányt a barátai gyűrűjéből.
- Általában az első látomás vagy egyszerű gondolatolvasás nagyon fontos lesz annak a számára aki látta. De, nagyon figyelned kell kinek árulod el a titkodat vagy hogy, mit láttál. Mert ha rossz kezekbe kerül a képességed híre, rád küldhetnek egy az Alantasok oldalán álló őrzőt és elvehetik az erődet. Vagy addig kínoznak amíg el nem mondod nekik azt az információt amire szükségük van. Én azért vagyok itt hogy ezt átadjam, és megjegyzem elég érdekes erőket választott neked a Szent hely. - átadott neki az Érzőket szimbolizáló talizmánt meg egy számára ismeretlen szimbólumot.
- Ez mit jelent ?
-Ez azt jelenti hogy, egy vagy a kiválasztottakból. Hallottad ügye a városban eltűnt emberekről ? Ők is kiválasztottá váltak. A Kiválasztottak fognak harcolni azzal, aki az Omega lesz. De nehéz dolguk lesz mert felfog tűnni még egy Omega,aki nem az Ősöktől származik hanem valamilyen aljas módon elvette valakitől az erejét. De mindez nem biztos. A jővőbe látásnál a legelső szempont az hogy, sosem szabad száz százalékig megbízni benne. Ezt jegyezd meg.
-De most mi lesz ? Itt marad vagy megy tovább ?- kérdezte Mia
-Minden Érzőnek kell egy mentor aki segít neki kiismerni az erejét. Mert ez egyedül túl veszélyes lenne! Ezért is vagyok itt én leszek a Mentorod.
Ha tetszett , vagy nem írd meg kommentben 😊
ESTÁS LEYENDO
Mágikus Doboz
FantasíaEgy 16 éves lányról szól aki egy szigeten nőtt fel nagynénjénél, és két testvérével. Ám egy nap egy furcsa erő elragadja tőlle barátait. Élete fenekestűl felforul. Társai keresésére indul, az utja során sok meglepetés várja . Családja , barátai szer...