2 Fejezet

23 1 0
                                    

Rex az irodájában ült. Próbálta az előtte magasodó papír halmot legalább a felére csökkenteni, nem túl nagy sikerrel. Nem hagyta nyugodni amit egy órája látott.
Egy sikátor mellett egy fiatal kislány állt. Oda akart menni megkérdezni segíthet-e valamiben, amikor egyszer csak eltűnt. Mivel nem hitte el amit látott többször is megnézte, körbejárta területet és kérdezgette a járókelőket. Hátha csak a túl sok munka ártott meg neki. De járókelők nem látták a kislányt. Főnöke persze nem hitt neki, így maradt a legegyszerűbb magyarázatnál, hogy ott sem volt, és csak a szeme káprázott.
Ott volt még egy másik dolog is. Egy ideje furcsa dolgok történnek körülötte. Véletlenszerűen kigyulladnak a lámpák, a csapból túl meleg vagy éppen túl hideg víz folyt. Vagy egyáltalán nem is folyik belőle víz. Folytonos fejfájása sem akart elmúlni.
Gondolataiból csak a kopogás hangja zökkentette ki.
-Jöjjön be!- mondta
-Uram ez a két ember azt állítja, hogy eltűnt a lányuk!- mondta egy 40-es éveiben járó ősszes hajú férfi.
-Engedje be őket! Köszönöm!
Az ajtón egy idősebb házaspár lépett be. Látszott rajtuk a kétségbeesés.

Nos foglaljanak is helyet! A kollégámtól úgy hallottam, hogy eltűnt a lányuk. Megtudhatnám , hogy mire alapozzák ezt a feltételezésüket ? Illetve , hogy hány napja vagy órája tűnt el a kislány?
-Igen, kapitány úr. A lányunk már egy napja nem jött haza. Elvileg a barátnőjénél kellett volna lenni-e de azt mondta, hogy sem volt.- mondta az édesanya végén már enyhén zokogva.
-Értem nem tapasztaltak semmi különöset mostanában a lányoknál ? Hirtelen hangulatingadozások? Esetleg volt barátja vagy egy újonnan szerzett barátnője? Járt esetleg szórakozó helyekre ? Drogozott vagy ivott ? -kérdezte miközben oda nyújtott egy nagy adag papírzsepit immár zokogó asszonynak.
- Nem, ugyan olyan csendes volt mint mindig. A kezén volt egy különös kinézetű csípés, de semmi több. A barátait illetően pedig nem vagyok teljesen biztos. De nem drogozott és ivott az biztos.
- Értem akkor fáradjanak a kihallgató szobába. Ahol felvesszük  a vallomásukat.- mondta miközben magához intett egy kollégát.

Mágikus DobozDonde viven las historias. Descúbrelo ahora