Kezdetek

37 0 2
                                    

Egy Londoni éjszakán egy család éppen lefeküdni készült. Lányuk aki csupán csak két éves volt,nem volt hajlandó addig lefeküdni , amíg szülei meg nem "tisztították" a szobát a szörnyektől. Vörös haja keretezte még gyermekien pufók arcát. Szeme volt csak ami kiemelte őt a többi vele egyidős gyermek közül. Egyik lila volt míg másik zölden csillogott. Éppen ezért szülei kontaktlencsét adtak neki, hogy ne érezze magát rosszul. Ám nem csak ez volt a fő indok , hanem az amit egyenlőre még csak ők tudtak KÜLÖNLEGES.
Eközben egy árny suhant át az egyik szemközti házból. Közeledett az úti céljához ahol egy lány erejét kellett elvennie. Ház lépcsőjén a lámpa fényében egy hatalmas már-már óriásnak is nevezhető alak bukkant fel. Magassága ellenére vékony és mozgékony volt. Őrző volt, tudta a kislány különleges és nem is akármilyen ,nagy hatalmú lesz a Különlegesek között. Majd ha eljön hozzá és visszakéri az erejét , vagy nem jön és ő meghal. Akkor mindenki aki neki adta erejét visszakapja azt. A férfi megnyomta a csengőt ezzel időthagyva a családnak.
A szülők régóta fontolgatták már ,hogy Harcost vagy egy Őrzőt hívjanak-e. A harcos azért lett volna jó mert így biztosan biztonságban lesz mellette. Ám arra is figyelniük kellet ,hogy a lányuk még csupán két éves, így nem lenne jó kezekben egy állandó veszélyben lévő ember mellett. Az Őrző végleges megoldásnak tűnt hiszen miután kisszívta az erejét nincs veszélyben. Ugyanakkor nem is fogja tudni megvédeni magát. Éppen ezért az Őrzővel való találkozás után, egy családnak adják a lányukat akik különlegesek és harcosok, ezért meg tudják őt védeni. A család egy szigeten élt, elszigetelve a külvilágtól, varázstalan életükben mezőgazdasággal és állattenyésztéssel foglalkoztak. Csak a gyerekek jártak be az iskolába vagy a helyi boltokba. Pont megfelelő volt ez a kislányuknak.

Mágikus DobozTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang