16

1.1K 95 24
                                    

သတိေမ့ေနတ့ဲသူကုိယ္ေလးကုိ အိပ္ရာအသာခ်ေပးၿပီး ေစာေစာက အပူေလာင္ထားတ့ဲ ပခုံးေလးကုိ ေဆးလိမ္းဖုိ႔ အက်ႌခြၽတ္လုိက္ေတာ့ ျမင္ရတ့ဲ ျမင္ကြင္းက ရင္နာေစတယ္....ၾကည့္ပါအုံး  ျဖဴ စြပ္ေနေသာအသားေရေပၚမွာ အပူေလာင္ထားလုိ႔ နီရဲေနတာဘဲ....

Su''joonေရ သြား chanကုိ ေရပတ္တုိက္ေပးရေအာင္''

Yifan''မလုိဘူး.... ''

Su''အဖ်ားက်ေအာင္.....''

Yifan''မဟုဘူးသားေျပာတာ ကြၽန္ေတာ္လုပ္ေပးလုိက္မယ္ joonေဆးေသတၱာသြားယူ''

Joon''Nae အကုိေလး....''

Lay''စုိးရိမ္ရလား သား.chanေလးက''

Yifan''မစုိးရိမ္ရပါဘူး အဖ်ားတက္ေနတက္အခ်ိန္ အပူေလာင္တာန႔ဲေပါင္းၿပီး ခံႏူိင္မ႐ွိေတာ့ ေမ့လဲသြားတာပါ ''

Su''ေတာ္ေသးတာေပ့ါ ၾကည့္ပါအုံး နီရဲေနတာဘဲ ဘယ္ေလာက္ပူ႐ွာမလဲ....''

Lay''omm ေကာင္းသြားမွာပါ..''

Chanအသားေရကုိ မထိရက္မကုိင္ရက္ သလုိမ်ဳိး ေရပတ္တုိက္ေပးၿပီး အပူေလာင္ထားတ့ဲအေပၚ ေဆးလိမ္းေပးေနတ့ဲသား joonကုိေရပတ္တုိက္ခုိင္းတာေတာင္ လက္သင့္မခံဘဲ သူကုိယ္တုိင္လုပ္ေပးေနတ့ဲ သားျဖစ္သူၾကည့္ၿပီး စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္

အခန္းထဲမွာ ေရပတ္တုိက္ေပးေနတ့ဲေကာင္းေလးန႔ဲ အိပ္ရာေပၚမွာေမ့ေနတ့ဲေကာင္ေလးကုိ အခန္းျပင္ဘက္ကေနလွမ္းၾကည့္ေနတ့ဲ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကေတာ့ မ်က္ရည္ေတြက်ေနတယ္....

Tao''ေနာက္ဆုံးအထိ ေမာင္ကုိဆြဲထားပါရေစ ေမာင္ရယ္''

.ဘယ္သူမွမရွိေတာ့တဲ႔အခ်ိန္chanသတိျပန္ရလာခဲ႔တယ္ ထုိအခ်ိန္အခန္းထဲဝင္လာတ့ဲ အကုိေလး.tao

Tao''ႏူိးၿပီလား chan...''

Chan''Nae အကုိေလး....''

Tao''ေျပာစရာ႐ွိတယ္ chan ဒီလုိေျပာလုိ႔ taoကုိမုန္းခ်င္လည္း မုန္းပါ....''

Chan''ဟုက့ဲ ေျပာပါ အကုိေလး.tao.''

Tao''ေမာင္ကုိ တုိ႔ခ်စ္တယ္ chan ဘယ္နည္းန႔ဲမွလည္းလက္မလြတ္ႏူိင္ဘူး..အရမ္းလည္းခ်စ္တယ္ တုိ႔ကုိျပန္မခ်စ္လည္း ရတယ္ တုိ႔ခ်စ္ေနရင္ရၿပီ အ့ဲေတာ့ chanကဘဲ ေမာင္ကုိေ႐ွာင္ေပးပါ...chanလက္ခံမယ္မလား....chanၿပီးေတာ့ တုိ႔အတၱႀကီးတယ္ေျပာေျပာ ေမာင္chanကုိဂ႐ုစုိက္တာ ျမင္တုိင္း ႏွလုံးသားက အရမ္းနာက်ရတယ္ chan....ဟင့္ အ့ဲေတာ့ chanက taoကုိ နားလည္ေပးပါ....အ့ဲလုိမွမဟုရင္ taoဒူေထာက္ေတာင္းပန္ပါပါ့မယ္..chan..''

ဤမွန္ေသာ ေမတၲာတရားေျကာင့္ (complete)(ဤမှန်သော မေတ္တာတရားကြောင့်)Where stories live. Discover now